افزونه 1 بالا رفتن تایم رندر به دلیل Unloading Geometry

N.Abedi

Well-Known Member
سلام دوستان، فرض کنید تو یه صحنه چند مدل جسم و آبجکت از جاهای مختلف داخل صحنه merge کردیم ولی وارد فولدر اصلی که فایل اصلیمون توش قرار داره نکردیم. حالا موقع رندر گرفتن، دقیقاً زمانی که داره prepassها محاسبه میشه، بین محاسبه این prepass ها می نویسه که Unloading Geomtry که باعث میشه تایم رندر خیلی بالا بره، کسی راه حلی واسه این موضوع داره؟ که یکبار همون اول کار اینا Unload بشن که تو زمان صرفه جویی بشه.؟ ممنون :rose:
 

Mehran coyote

Well-Known Member
فک کنم خیلی دیر جواب دادم ولی خب بازم جواب میدم

ببین این اپلودینگ برای زمانی هست که ابجکت ها میخوان روی رم بارگذاری بشن
حالا اگه رم کم داشته باشی سیستم میاد از حافظه مجازی(دیسک حافظه) برای ادامه کار هی کمک میگیره و صفحاتو پیج میکنه به اصطلاح

اگه رمت بالاست میتونی تو تنظیمات vray تو قسمت vray system مقدار dynamic memory limit رو زیاد کنی تا از این قسمت آپلودینگ با سرعت بیشتری رد بشه
 
آخرین ویرایش:

N.Abedi

Well-Known Member
منون از نظرت دوست عزیز :rose:، آره دلیلش همین بود... با این که رم من 8 هست ولی تو قسمت dynamic memory limit عدد 400 بود که ظاهراً از حداکثر توان رم استفاده نمی کنه. وقتی بیشترش کردم مشکل حل شد... ولی سوالم اینه که فرمول خاصی برای محاسبه dynamic memory limit وجود داره؟ مثلاً برای رم 8 حداکثر می تونه چند باشه؟
 

Mehran coyote

Well-Known Member
شما عدد رو 0 کن
خوده وی ری داینامیک تا نهایت ظرفیت رمت استفاده میکنه :د
من همیشه صفرش میکنم

بستکی به صحنه هم داره
این پروسه از رندر بیشتر زمانی طولانی میشه که در صحنه از مو یا درخت و علف زیاد استفاده کرده باشیم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا