سلام دوست من:
ابتدا باید بعرض برسونم که دو مسلئه ای که شما عنوان کردین با هم کلی اختلاف دارن، اینکه:
اول: بافت دهی یعنی شما یک مدل رو می خوای هر چه بیشتر به واقعیت نزدیکش کنی با متریال هایی که به آبجکتتون نسبت می دین و یا حتی یه عکس دو بعدی رو بهش نسبت بدین و هر چیز دیگه.
و دوم اینکه مقوله حرکت دست و پای کاراکتر شما وارد بحت Rig کردن یا همون ساخت اسکلت میشه که بازم اینم واسه خودش یه دنیای دیگه اس.
در رابطه با هر کدوم هم که مشکلی داشتی بگو تا سر فرصت یه سری آموزشها رو براتون بزارم تا راحت استفاده کنی.( البته اگه ترجمه ات خوب باشه، چون حقیقتا وقت ترجمه کردنشون رو ندارم)
موفق باشی.