iman007

Well-Known Member
مقدمه
بازی بسیار هیجان انگیز و نفس گیر از شاهنامه "هفت خان رستم " .
شما باید در برابر نیروهای تاریکی که جهان را تهدید می کنند ایستادگی کنید و با سلاح هایی که در اختیار دارید با آنها مبارزه کنید و از خودتان در برابرموج دیوها دفاع کنید تا بتوانید سرانجام دیو سپید را شکست دهید.هر چه به مراحل بالاتر بروید امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد که می توانید سلاح ها و تجهیزات خود را ارتقا دهید.
لینک تریلر

Trialer Rostamnameh
لینک گیم پلی
GamePlay RostamNameh
لینک انیمیشن داستانی
رستم نامه 1 : هفت خان
درباره رستم نامه 1 بیشتر بدانیم
شاهنامه، اثر بزرگ حکیم ابوالقاسم فردوسی توسی، یکی از برجسته ترین سروده های حماسی ایرانی است. این حماسه منظوم که دست آورد سی سال رنج و تلاش بدون وقفه و خستگی ناپذیر فردوسی است، هنوز هم بعد از گذشت قرن ها دوست داران خود را حفظ کرده است. اهالی تلکنولوژی برای زنده نگه داشتن نام و نشان این حکیم بزرک و این اثر جاودان، دست به خلاقیت هایی زده اند. بازی هایی با مضمون داستان های ادبی همچون شاهنامه باعث می شود نسل جدید را با این آثار ارزشمند آشنا کنند. یکی از این بازی ها، بازی رستم نامه 1 است. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید .

گرافیک بازی رستم نامه 1
گرافیک سه بعدی، یکی از ویژگی هایی است که کاربران زیادی را به خود جلب می کند. علاوه بر گرافیک سه بعدی طراحی ویژه کاراکترها می تواند جذابیت بازی را دوچندان کند. کاراکترهای بازی، از داستان اساطیری شاهنامه اقتباس شده است. دستیابی به تمام قسمت های بازی، ازصفحه اصلی امکان پذیر است. در قسمت وسط صفحه با سه دکمه اصلی مواجه می شوید. اولین دکمه تحت عنوان "مرحله" است که هفت خان رستم را برای شما به نمایش می گذارد. دکمه مهم بعدی تورنومنت است. با دکمه تورنومنت و بعد از انتخاب صحنه نبرد وارد بازی می شوید. بازی رستم نامه 1 برای شما چند صحنه نبرد در نظر گرفته است. صحنه هایی با نمای تالارها و قصرهای ایرانی با ستون های بلند و مجسمه های سنگی. در حین بازی کاراکترهایی با شکل و شمایل کاراکترهای دیونمای افسانه ای در شاهنامه به شما حمله می کنند. در سمت راست صفحه با چندین دکمه و امکان مواجه می شوید که می توانید هر کدام را در هر موجی از بازی استفاده کنید. کنترل بازی بسیار روان و راحت است و همه چیز برای حمله به دیوهای شرور در دسترس شماست. صدا گذاری کاملا متناسب با حال و هوای بازی است. صدای بم و نکره دیوها شما را به عنوان شخصیت پهلوان داستان، برای نابودی و به هلاکت رساندن آن ها ترغیب می کند. رنگ بندی، شکل و شمایل صحنه ها و حتی نحوه راه رفتن کاراکترها حس و حال جالب و هیجان انگیزی به شما می دهد. در نهایت بازی رستم نامه 1 از گرافیک، امتیاز بالایی به خود اختصاص داده است.

گیم پلی
همان طور که گفته شد، در این بازی باید هفت خان رستم را پشت سر بگذارید. هر خان شامل 5 مرحله و هر مرحله را باید با درجه متوسط و سخت و زیر سه دقیقه به نفع خود تمام کنید و سه سکه را از آن خود کنید. نبردها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و برای نابودی دیوها و غول های افسانه ای تمام تلاش خود را بکنید. در حین بازی با چند امکان فوق العاده مواجه هستید. اولین وسیله برای حمله کردن گرز است. دکمه گرز بزرگترین دکمه در سمت راست صفحه است. علاوه بر آن ویژگی های فوق العاده ای برای مواقع بحرانی وجود دارد. این ویژگی ها با فاکتور هایی مثل قدرت حمله و قدرت دفاع در نظر گرفته شده است. هرکدام را می توان با قدرت ضربه، قدرت ویژه و ضربه کشنده نام برد. در حین بازی، رخش رستم هم به کمک شما می آید. بعد از عبور از مراحل مختلف و گذراندن نبردهای پی در پی نشان های مختلفی دریافت می کنید. بعد از تحمل 10 نبرد از نشان سرباز وفادار به نشان فرمانده شجاع ارتقا می یابید. بعد از نبرد 25 به فرمانده بی نظیر تبدیل می شوید و با پشت سر گذاشتن 50 نبرد نشان جهان پهلوان را از آن خود می کنید.
در صفحه اصلی می توانید امکاناتی که در اختیار دارید را ارتقا بدهید. این ارتقا به کمک سکه ها و الماس هایی که در نبردهای مختلف جایزه می گیرید امکان پذیر است. علاوه بر آن با پرداخت درون برنامه ای هم می توانید بسته های سکه خریداری کنید و امکانات بازی را ارتقا بدهید. یکی از این امکانات جنگاوری با زره ویژه و جنگاوری با زره معمولی است. قدرت حمله، قدرت دفاع و قدرت رخش را می توانید با سکه و الماس ارتقا بدهید و در حین بازی از آن ها به راحتی استفاده کنید. با پرداخت الماس می توانید از انرژی بیشتری برای خود استفاده کنید. بازی رستم نامه 2 به شما روزانه ماموریت هایی می دهد. با این کار هر روزه مخاطبان خود را با بازی درگیر می کند. در جدول امتیازها، می توانید برترین ها را مشاهده کنید. این برترین ها عبارت اند از: جهان پهلوان هفته، برترین جهان پهلوانان و برترین های تورنومنت.

هفت خان رستم عبارت است از:
خان اول: شیر بیشه زار (سیستان)
خان دوم: غول شنزار (بیابان برهوت)
خان سوم: اژدهای کوهسار (دروازه جنگل سبز)
خان چهارم: پیرزن جادوگر (تجسم رویا)
خان پنجم: اولاد مرزبان (تجات روستا)
خان ششم: ارژنگ دیو (مرگ در میان مرداب ها)
خان هفتم: دیو سپید (کنامی پس از کوهسار هفتم

ویژگی های بازی
گرافیک سه بعدی
گرافیک متناسب با داستان های اساطیری شاهنامه
رنگ بندی متنوع و صدا گذاری مناسب
استفاده از کاراکترهای اسطوره ای مانند رستم و دیوها
گذراندن هفت خان رستم در حین بازی
نبرد های سخت و متوسط و هیجان انگیز
استفاده از ویژگی های فوق العاده مثل ضربه کشنده، قدرت ویژه، رخش و ...
جنگاوری با زره معمولی و ویژه
ارتقا ویژگی های مختلف بازی با پرداخت سکه و الماس

تصاویر بازی
wt2r_01.jpeg

shs7_02.jpeg

9ihc_03.jpeg

yxkr_04.jpeg

bhdi_rostam11.jpg

1n91_rostam12.jpg

m5ul_rostam7.jpg

l86u_rostam14.jpg


کانال تلگرام ما : https://t.me/superiorsun

"دوستاتو به بازی دعوت کن و کلی جایزه بگیر "
این می تونه یه عنوان جذاب برای سرگرمی شما باشه
پس منتظر چی هستی با اطمینان دانلود کن

شرکت بازی پردازان خورشید برتر
 

جدیدترین ارسال ها

بالا