بازاریابی کنید و پورسانت خود را دریافت کنید!

Grill.iR

New Member
سلام

دوستان، ما محصولی رو از خارج وارد ایران کردیم که نمونه اش نیست. یعنی ما تنها وارد کننده این محصول هستیم
تعداد قابل توجهی از این محصول رو در انبار داریم
برای فروشش داریم بازاریاب پیدا میکنیم و نمایندگی میدیم.
مهم نیست از کجا هستید و به چه شیوه ای (مجازی یا حقیقی) میخواهید بفروشید. فقط کافیه آمادگی خود را اعلام کنید. اصلا تجربه فروش قبلی مهم نیست.
حتی ما نحوه بازاریابی این محصول را هم به شما آموزش میدهیم. این روش ها مبتنی بر شیوه های نوین بازاریابی است.

برای مشاهده این محصول بی نظیر و جزئیات آن و نحوه درخواست نمایندگی به سایت زیر رجوع کنید:
http://www.grill.ir/

سعی کنید اگه جواب میدید ایمیل بزنید. شاید نرسم بیام اینجا
[email protected]

امیدواریم به کمک شما بتوانیم فروش خوبی داشته باشیم تا به دنبال آن شما را هم در سود خود سهیم کنیم
موفق و موید باشید

مدیریت مجیک گریل
 

Grill.iR

New Member
سلام خدمت دوستان گرامی

چند تن از دوستان درخواست داده بودند که خودم یه فیلم از تمامی 10 دقیقه داغ شدن ذغال تهیه کنم و در سایت قرار بدم که جایی برای ابهام نمونه
به این لینک برید و در قسمت نظرات لینک دانلود فیلم را پیدا کنید:
http://www.grill.ir/?p=38


موفق باشید
 

Grill.iR

New Member
سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی

سعی میکنم از امروز لحظه به لحظه آخرین اخبار و رویدادهای وب سایت گریل دات آی آر رو در فروم پرشین تولز قرار بدم تا کاملا در جریان کارها قرار داشته باشید.
لذا اگه پیگیر اخبار هستید به اونجا مراجعه کنید.

اخبار مهم امروز که استثنائا اینجا هم قرار میدم:
1 - اولین خبر مربوط به راه اندازی سرویس خرید در منزل هست که با همکاری شرکت پارس پیک قراره انجام بشه. بیش از 15 روزه که درخواست راه اندای داده شده و مراحل هم کاملا طی شده ولی متاسفانه ابلاغیه فعالیت از پست هنوز به دست شرکت پارس پیک نرسیده. امیدواریم طی یکی دو روز آینده انجام بشه که خیلی بهش احتیاج داریم.

2 - به کمک شرکت پادینا قرار شده که سیستم همکاری در فروش در وب سایتی تحت نظر سایت مرجع گریل دات آی آر افتتاح بشه که دوستان براحتی بتونند فروش اینترنتی داشته باشند و از پورسانت مناسبی هم برخوردار شوند.

3 - ما بیشتر تاکید به فروش حقیقی داریم تا مجازی. دلایلی هم برای این مورد داریم که کاملا واضحه و لازم نیست که ذکر بشه. مثلا به خاطر تبلیغات ویژه ای که از این راه داریم...
بنا به درخواست و پیشنهادات دوستان تصمیم به این گرفتیم که برای تامین امنیت شغلی بازاریاب ها در شهرهای مختلف نمایندگی رو انحصارا به یک شخص از هر شهری بدهیم. البته این مشروط بر این است که فرد بازاریاب بتواند نیاز شهر خود را از لحاظ فروش تامین نماید.
* محدودیتی در تعداد شهرهای تحت نمایندگی نیست. شما می توانید شهرهای مجاور شهرستان خودتان را هم تحت پوشش قرار بدید و بازار آن جا را هم بدست بگیرید.

لازمه چند نکته مهم رو اشاره داشته باشم...
تعدادی از دوستان درخواست پذیرفتن نمایندگی کردند. بعد از مذاکرات و آشنایی کامل ایشان با نحوه فروش و روند کار اکثریت قریب به اتفاق از این طرح ها استقبال کردند و کاملا مایل به همکاری شدند.
اما به مشکلی در این کار برخوردند. و اون هم پرداخت هزینه لازم برای خرید محصولات هست. مثلا عده ای به این موضوع اشاره داشتند که مبلغ لازم برای شروع کار رو در اختیار ندارند. و یا اینکه خانواده مایل به پرداخت هزینه ابتدایی نیست چرا که مطمئن از فروش این محصولات نیستند و تضمینی میخواهند که اگه محصول به فروش نرسه به گونه ای متضرر مادی نشوند...
ما برای این دوستان پیشنهاداتی داریم که میتونه اونا رو از فروش این محصول مطمئن کنه...
برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این مطلب ارتباط برقرار کنید:
ایمیل: [email protected]
تلفن: 09132600629
اسلامیان

موفق و موید باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا