بازاریابی دیجیتال به مجموعه اقدامات بازاریابی با ابزارهای دیجیتالی گفته می شود که باعث می شود خریداران محصول یا استفاده کنندگان خدمت کسب و کار شما بیشتر شوند. بازاریابی دیجیتال تفاوت های اساسی با بازاریابی سنتی دارد که با ذکر انواع بازاریابی دیجیتال می توان به این تفاوت ها دست یافت.


گسترش روزافزون اینترنت باعث شده است که همه مردم روزانه ساعات بسیاری از زندگی خود را در فضای اینترنت بگذرانند. همین مسئله سبب شده است که تقریبا تمامی کارهای خود از قبیل خرید کالا و محصول مورد نیاز خود را هم از طریق اینترنت انجام دهند؛ بنابراین بازاریابی آفلاین دیگر تاثیرگذاری سابق را ندارد و این بازاریابی دیجیتال است که حرف اول را در زمینه جذب بازار هدف می زند و در واقع استراتژی بازاریابی دستخوش تغییراتی شده است.





دیجیتال مارکتینگ، از بازاریابی دیجیتالی وسیع تر و گسترده تر است و ابزارهای بیشتری در اختیار مخاطبان خود می گذارد به همین دلیل گاه با بازاریابی دیجیتالی اشتباه گرفته می شود.


در دیجیتال مارکتینگ هدف اصلی رسیدن به فروش بیشتر است، واضح است که هر کسب وکار اینترنتی احتیاج به بازاریابی اینترنتی نیز دارد و بدون کمک گرفتن از آن مسلماً به موفقیت دست پیدا نمی کند تنها بودجه ای که فرد برای استفاده از بازاریابی اینترنتی استفاده می کند بسته به روشی که بر می گزیند متفاوت است.





شما می توانید برای آشنایی بیشتر با مفهوم بازاریابی دیجیتال و دیجیتال مارکتینگ به سایت دکتر مهریزدان مراجعه کنید.


ایشان یکی از اساتید برتر دیجیتال مارکتینگ در ایران و موسس شرکت تبلیغاتی امپریال برند می باشند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا