باربری و مرکز حمل یخچال ساید بای ساید در تهران

هزینه حمل یخچال ساید بای ساید​


برای خیلی از افراد مهم ترین سوال در هنگام اسباب کشی و حمل و جابجایی ساید، هزینه حمل آن می باشد. شما باید این مساله را در نظر بگیرید که پرداخت هزینه برای حمل یخچال ساید در هنگام اسباب کشی خیلی بهتر و به صرفه تر از صدمه دیدن یخچال و یا سایر وسایل شما در هنگام جابجایی است. هزینه حمل ساید هم مانند سایر هزینه ها به شرایط متعددی از جمله تعداد طبقات و وزن یخچال شما بستگی دارد. جابجایی و حمل ساید را نمی توان به هر کسی سپرد زیرا علاوه بر توان بدنی بالا کار حمل ساید به تجربه و علم لازم برای این کار نیاز دارد. هزینه جابجایی یخچال ساید بسته به وزن یخچال و تعداد طبقات متغییر است.


اگر شما از کارگران و افرادی که زیر نظر باربری فعالیت نمی کنند کمک بگیرید اگر دچار خسارت شدید هیچ کس پاسخ گوی شما نیست. بنابراین سعی نمایید برای حمل و جابجایی بارهایتان از افراد و کارگران زبده باربری ها کمک بگیرید. شما می توانید برای اطلاع از هزینه حمل ساید بای ساید و سایر شرایط با شماره های ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را خواستار شوید. اگر می خواهید حمل آسان یخچال را تجربه نمایید بهتر است از کارگر حمل یخچال کمک بگیرید. اما تنها کارگرانی که تحت نظر باربری معتبر فعالیت دارند.


مراحل جابجایی انواع یخچال ساید​


از آنجایی که قیمت یخچال ساید بسیار افزایش پیدا کرده است، هنگام حمل و اسباب کشی یخچال ساید باید بسیار مراقب بود. یخچال فریزرهای ساید بای ساید در هنگام حمل و یا قرار دادن بر روی زمین، احتمال بسیاری برای آسیب دیدگی بدنه یخچال ساید دارند. اگر با یک مجموعه باربری حرفه ای همکاری کنید، کالاهای بسیار حساس به موقع و با دقت کافی به منزل می‌رسند. باربری های اسباب منزل برای جابجایی لوازم حساس از ابزار لازم مانند پتو و کارتن به میزان لازم و همچنین برخی تکنیک‌ها استفاده می‌کنند.


یکی از مراحل مهم جابجایی یخچال ساید، باز نمودن درب یخچال و فریزر ساید است که کمک می‌کند کارگر باربر راحت تر یخچال را جابجا کند.


ترجیح ما این است که باز کردن درب های ساید را به مجموعه تهران کالابر بسپارید تا آسیبی به درب های یخچال وارد نشود اما اگر تمایل داشتید به تنهایی این کار را انجام دهید می‌توانید با سرچ عبارت how remove ... side by side refrigerator doors نحوه باز کردن درب های یخچال را یاد بگیرید. به جای ... باید برند یخچال خود را وارد کنید تا مراحل و آموزش باز کردن همان یخچال برای شما نمایش داده شود.


نکته ای که باید در نظر داشته باشید، این است که بعد از جابجایی یخچال ساید اقدام به روشن نمودن آن نکنید. بعد از اتمام کار و ثابت شدن مکان یخچال، باید یخچال ساید بای ساید به مدت حداقل شش ساعت بدون حرکت مانده و سپس به برق زده شود.


در ادامه به دیگر مراحل جابجایی یخچال ساید اشاره شده است:


  • قبل از جابجایی باید نکات ایمنی را راعایت نموده، داخل یخچال نمایید.
  • می توانید در صورت صلاح دید مشاوران حمل ساید درب ها را جدا نمایید.
  • انتقال یخچال از منزل و از پله ها توسط افراد قوی و نیرومند و با حوصله (در ساختمان ها اجازه حمل وسایل و یا یخچال ساید از طریق آسانسور داده نمی شود)
  • قرار دادن و بارچینی با دقت بالا درون خودرو
  • استفاده از پتو و کارتن به حد لازم جهت سالم رسیدن یخچال
  • استفاده از تکنیک های مهم جهت ثابت نگه داشتن یخچال در طی انتقال
  • پایین آوردن یخچال
  • قرار دادن در محل مناسب در منزل مشتری

نکات بسیار مهم در خصوص حمل ساید​


  • قبل از حمل یخچال را تمیز کنید.
  • 6 ساعت قبل از حرکت دادن و انتقال یخچال، آن را از برق بکشید.
  • سیستم یخ ساز و آب سرد کن را از لوله کشی ساختمان جدا نمائید. با انجام این کارها یخچال آماده منتقل کردن است.
  • پس از جابجایی یخچال ساید بای ساید یا دیگر انواع یخچال حداقل تا 6 ساعت نباید یخچال را به برق متصل کنید.
  • یخچال ساید را به محافظ جریان ولتاژ مخصوص یخچال ساید متصل کنید زیرا اگر مستقیم به برق متصل باشد در اثر نوسانات برق می‌سوزد.
  • یخچال باید در کلیه مراحل جابجایی به صورت عمودی حمل شود.
  • برای جدا کردن درب یخچال ساید بای ساید و نصب مجدد آن از یک فرد باتجربه در این زمینه کمک بگیرید.
  • توصیه اکید می شود که هرگز خودتان اقدام به حمل یخچال ساید ننمایید. زیرا هر چقدر هم دقت کنید باز یخچال دچار آسیب دیدگی می شود. در این دوران سخت اقتصادی باید از وسایلتان به نحو احسنت نگهداری کنید پس حمل وسایل سنگین و با ارزش خود را در هنگام اسباب کشی به یک باربری مطمین و معتبر بسپارید.

تهران کالا بر، باربری نام آشنا با سال ها سابقه در زمینه حمل بار درون شهری، باربری شهرستان و باربری بین المللی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. هم اکنون با ما تماس بگیرید و از خدمات ما بهره مند شوید.


حمل یخچال ساید از راه پله​


حمل وسایل بزرگ و سنگین مانند انواع یخچال در راه پله ها و راه روهای باریک به تخصص و تکنیک اصولی نیازمند است. باید از روش هایی که از آسیب دیدن بدنه یخچال جلوگیری آگاه باشید و سعی نمایید برای حمل در چنین مکان هایی حتما از کارگران ماهر حمل وسایل سنگین کمک بگیرید. مناسب ترین روش برای حمل یخچال های سنگین در راه پله های باریک و تنگ این است که به کمک یک تکنسین درب یخچال را جدا نموده و سپس اقدام به جابجایی آن نمایید. این گونه بدون آسیب به یخچال و یا تخریب دیوارهای راه رو می توانید کار انتقال را به پایان برسانید. اما اگر تمایل به جدا نمودن درب ندارید، کارگران حمل ساید در باربری تهران کالا بر می توانند به راحتی و بدون صدمه کار حمل را انجام دهند. تجربه، داشتن تجهیزات کافی و نیروی بدنی از عوامل مهم در حمل موفقیت آمیز یک یخچال ساید بای ساید است. .


ابزار حمل یخچال​


برای جابجایی اصولی یخچال می توان از ابزارهای استاندارد استفاده نمود. این ابزار شامل این موارد می باشد:


  • دوش بند حمل یخچال
  • چرخ دستی حمل یخچال
  • چرخ اهرم دار یخچال
  • سه چرخه پله رو

بهترین روشی که می‌توان با آن یخچال ساید را بدون مشکل جابه جا کرد، گذاشتن یخچال روی پایه های چرخ دار است. جابه‌جایی با چرخ دستی حمل یخچال باعث می‌شود که نه وزن سنگین آن غیر قابل تحمل شود و نه به بدنه یخچال آسیبی برسد. مجموعه تهران کالابر دارای تمامی لوازمات مخصوص جابه‌جایی وسایل حساس به خصوص یخچال ساید بای ساید می‌باشد.


تهران کالابر یک انتخاب مطمئن برای باربری یخچال ساید شما​


شما می‌توانید برای سفارش حمل اثاثیه منزل مجموعه تهران کالابر را انتخاب کنید چرا که این مجموعه هم دارای اعتبار چندین ساله است و هم کارگر با تجربه بالا برای بالا بردن یخچال ساید از راه پله دارد تا در بهترین حالت لوازمات شما جابجا شود. مجموعه تهران کالابر ارائه دهنده خدمات حمل انواع یخچال ساید بای ساید در تهران می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس مندرج در سایت تماس بگیرید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا