تغییرات فایل 1 این موزیک ویدیو رو با چه نرم افزاری و چجوری ساختن(emenem)

OSX

Member
سلام دوستان
راستش وقتی این فیلمو دیدم خیلی تعجب کردم خیلی خیلی باحاله آبجکت ها فوق العاده با شخصیت ها مچ شدن بهتره دانلودش کنید تا خودتون متوجه بشید چی میگم:)
واقعا یه شاهکاره و شک نکنید که ارزش دانلود داره.
حجمش حدود 25 مگابایته و کیفیتشم خیلی زیاده فرمتش .flv هستش و برای پخشش میتونید از پلیر kmp استفاده کنید.
راستی با خود adobe media player هم پخش میشه امیدوارم جواب منو بدید و از دیدنش لذت ببرید.
فایل رو به چند قسمت تبدیل کردم تا دوستانی که از دیال آپ استافاده میکنن هم بتونن دانلودش کنن (برای اطلاعات بیشتر اینم بگم که همه ی پارت ها رو دانلود کنید بعد داخل یه پوشه قرار بدید بعد پارت1 رو اجرا کنید).
میتونید از اینجا دانلودش کنید.
emenim.jpg
 

M Like Mother

کاربر متخصص فیلم سازی
سلام
چه سوال سخت و کلی. مگه میشه گفت چجوری ساختن؟!!. اینجور سوالات رو لطفا نپرسید. یا باید یک کتاب جواب داد ( که نمیشه ) یا خیلی خلاصه گفت که شما یاد نمی گیرید. شما باید بیایید تو کار کم کم به مراحل بالا برسید. ظاهر این کلیپ زیباست. هر چند ممکنه بعضی از دوستان بگویند افکتهاش کار خاصی نیست اما دقت کنید فوق العاده زحمت کشیده شده و همه چیز حساب شده است.

مثلا من بگم با پریمیر تدوین شده شاید با final cut pro تدوین شده یا بگم تراکینگ با فلان برنامه است اما با چیز دیگری باشه یا بگم اینجاش با افتر افکتز هست اما با چیز دیگری باشه. پس اصولا با چه نرم افزاری کار شده سوال درستی نیست مجموع چند نرم افزار که ما نمی دونم چی هست، هست


اما بطور خلاصه:

1- از ابتدای سناریو کارگردان می دونه در آخر چی میخواد د پس حرکات دوربین و بازیگر رو با نتیجه پس از تولید تو ذهنش طراحی کرده و میزانسن می چینه

2- بعد با برنامه های تراکینگ حالا دو بعدی یا سه بعدی بسته به میزان تغییرات دوربین در فوتیج. اطلاعات تراک رو استخراج می کنند و به نوشته ها و فوتیجهای دلخواه اعمال می کنند. ضمن اینکه بازیگر داره بازی هماهنگی با فتویج های بیرون از صحنه واقعی انجام میده.

3- بعد ریزه کاری ها یعنی فوت هایی که خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی مهم هستند تو ترکیب صحنه ها که شاید به چشم نیاد اما بسیار با دقت روش کار شده، اعمال میشه

این خودش یک دانشگاه است. یعنی چی؟ یعنی دیدید یکی درس می خونه آخرش که میخواد مدرک بگیره میگن پایانه تحویل بده که ماحصل آنچه آموخته است رو باید انجام بده. این ما حصل کلی تجربه در موزیک شناسی، فیلمبرداری و نورپردازی و کارگردانی و جلوه های بصری است که اونم تو خارج ساخته شده که می دونیم کارشون درسته.

نکته آخر: اینکه زحمت کشیده شده و کار حرفه ای است و چه و جه بماند ... اما اینکه آیا دلچسب هست جذاب هست قشنگ شده اصلا به موضوع می خورده یا نه یک بحث تحلیلی و سلیقه ای است مانند نقد که جاش اینجا نیست

ممنون از شما که این کلیپ زیبا رو گذاشتید اینجا

بدرود
 

hdnsoft

Well-Known Member
سلام میگم میشه لطف کنین و حجمش رو کم تر کنین ؟ 25 مگ برای یک کلیپ ، کمی زید نیست ، دوستان یکی لطف کنه کم حجمش رو بذاره تا منم بتونم ببنیم این کلیپ قشنگ رو ممنوم :rose:
 

OSX

Member
دوست من نمیشه بری از کافی نت دانلودش کنی چون منم از تو کافی نت آپلودش کردم.
خودمم تو خونه مشکل سرعت اینترنت رو دارم .
:rose:
 

hdnsoft

Well-Known Member
^.^ دانلودش کردم دوست من ، فوق العاده زیباست ... دستتون درد نکنه ، ^.^
 

جدیدترین ارسال ها

بالا