hossein-ch67
Member
سلام
برای من که تا به حال شاید دو بار نرم افزار مایا رو باز کردم و باهاش کار کردم
این مجموعه اموزشی چطوره؟
اگر دوستان مجموعه بهتری سراغ دارن لینکشو بدن ممنون میشم
----------------------------------------------------------------------------------------
آموزش نرم افزار Autodesk Maya 2010 مایا 2010 به زبان فارسی
آموزش نرم افزار Autodesk Maya 2010 مایا 2010 به زبان فارسی
قیمت : 7000 تومان
3CD + 1DVD اورجینال سیلور
خرید پستی
- بیش از 10 ساعت آموزش فارسی ابر نرم افزار مایا
- آموزش به شیوه مالتی مدیا و در محیط نرم افزار مایا
- به همراه نرم افزار Autodesk Maya 2010
- به همراه مدل های آماده
- برای سطوح مقدماتی تا پیشرفته
فصل اول
آشنایی با محیط نرم افزار maya
آشنایی با گرافیک کامپیوتری - نصب نرم افزار - شروع کار - chanel box, Time slider, Range slider ,command line
سفارشی کردن محیط نرم افزار - ساخت یک helf کار با panel ها و اجزای view panel
شبکه راهنما - سیستم مختصات و حرکت دوربین ها - ابزارهای انتخاب -
منوی file - منوی edit - منوی modify - منوی Display و create - منوی window
فصل دوم
مدل سازی دو بعدی به روش استاندارد و subdiv
ایجاد صحنه جدید - ترسیم خطوط دو بعدی - منوی Edit curve 1
منوی edit curve2 - ابزار loft,planner ,Extrude- ابزار birail
ابزار Boundary,square,bevel,bevel plus- موضوعات ترسیمی sub div
دستورات منوی subdive surface 1 - دستورات منوی subdive surface2
فصل سوم
مدل سازی دو بعدی به روش منحنی Nurbs
ترسیم nurbs ایجاد مدل های منحنی -ویرایش سطوح منحنی
دستورAttach Surfacess Boolean
دستور Attach without moving , Detach surfaces ,sculpt geometry
دستور Align surfaces , open/close surfaces ,insert isoparm
دستور Rebuild, offset , extend surface - دستور move seam و ابزار surface editing
و دستور project curve on surface, -دستور intersect , duplicate ,Round tool
دستور surface fillet ,stitch,surface editing , selsction
فصل چهارم
مدل سازی سه بعدی polygon 1
آشنایی با مدل سازی polygon- دستورات منوی select 1 - دستورات منوی select 2 - دستورات منوی mash 1 - دستورات منوی mash 2 - دستورات منوی mash 3 - گزینه keep faces together ,ٍextrude - گزینه append to polygon
, split polygon
فصل پنجم
مدلسازی سه بعدی polygon 2
دستور cut faces tool - دستورات insert edge loop - offset edge loop دستورات transform component , poke face , duplicate face , merge
دستورات wedge faces,add division , flip triangle edge ,
دستورات vertex /delet edge ,
Chamfer vertex, bevel collapse- گزینه های منوی proxy - گزینه های منوی نرمال normal - گزینمه های منوی - گزینه های منوی creat uvs - گزینه های منوی edit uvs
فصل ششم
آشنایی با مواد
آشنایی با مواد و انواع آن - تنظیمات مواد - ایجاد برجستگی
اعمال مواد از طریق Hyper shade - تنظیمات ماده Blinn
تنظیمات مواد phong e , phong, ,anisotropic ,
نحوه Duplicate of material - تنظیمات Rampshader - انعکاس تصاویر - استفاده از تصاویر در بافت مواد . استفاده از texture file به صورت دو بعدی . تنظیمات texture file - قرار دادن چند texture بر روی یک سطح
فصل هفتم
سیستم پویایی 1
آشنایی با محیط Dynamic - ابزار creat Emitter - تنظیمات Emitter - ذرات سه بعدی render نمودن ذرات
آشنایی با سایر دستورات particle - آشنایی با سایر دستورات particles - آشنایی با منوی fluid effects 1
آشنایی با منوی fluid effects 2 - مثال های حدید از جلو های سیال در maya 2010
فصل هشتم
سیستم پویایی 2
آشنایی با دستورات منوی fields - آشنایی با دستورات منوی soft/rigid bodies
آشنایی با دستورات منوی effect آشنایی با منوی solvers آشنایی با منوی hair1
آشنایی با منوی hair2
فصل نهم
نورپردازی
نورپردازی Rembrandt - نور در مایا - تنظیمات نور - نور پیش فرض - سایه depth map
سایه raytrack
فصل دهم
دوربین ها
انواع دوربین تنظیمات دوربین - عمق میدان - وضوح تصویر - ایجاد مسیر حرکت دوربین - استفاده از shutter
فصل یازدهم
پرداخت
مفاهیم اولیه پرداخت - آشنایی با پرداخت - تنظیمات عمومی پرداخت - تنظیمات اختصاصی پرداخت - دستور compositing-Export pre
آشنایی با back burner
فصل دوازدهم
اصول و مفاهیم اولیه انیمیشن
تاریخچه انیمیشن ن- شیوه های ساخت انیمیشن - انواع انیمیشن رایانه ای
آموزش کامپوزیشن - انیمه چیست ؟مانگا چیست؟
روتوسکوپی چیست؟
آشنایی با مراحل و مقدمات متحرک سازی
فصل سیزدهم
انیمیشن در مایا
آشنایی با timeline - انیمیشن کلیدی - متحرک سازی خطی - آشنایی با Graph editor - تغییر دهنده bend - تغییر دهنده bend - تغییر دهنده flare - تغییر دهنده sine - تغییر دهنده squash - تغییر دهنده twist - تغییر دهنده wave
فصل چهاردهم
استفاده از ابزار استفاده از ابزار joint - ساخت فواصل با استفاده از کلید های جهتی
استفاده از ابزار insert joint - remone joint - reroot skeleton - تنظیمات ابزار joint
استفاده از ابزار orient,mirror
استفاده از ابزار parent , correct join , parent join , disconnect joint
فصل پانزدهم
تکنیک های ساخت اسکلت 2
ایجاد کنترلها برای پای یک کاراکتر - (روش اول) - ایجاد کنترلها برای پای یک کاراکتر روش دوم - ایجاد ارتباط میان مدل و اسکلت - انیمیشن سازی به وسیله set driven key
Skin مدل دست - ذخیره حالات مختلف دست با استفاده از set driven key
برای من که تا به حال شاید دو بار نرم افزار مایا رو باز کردم و باهاش کار کردم
این مجموعه اموزشی چطوره؟
اگر دوستان مجموعه بهتری سراغ دارن لینکشو بدن ممنون میشم
----------------------------------------------------------------------------------------
آموزش نرم افزار Autodesk Maya 2010 مایا 2010 به زبان فارسی
آموزش نرم افزار Autodesk Maya 2010 مایا 2010 به زبان فارسی
قیمت : 7000 تومان
3CD + 1DVD اورجینال سیلور
خرید پستی
- بیش از 10 ساعت آموزش فارسی ابر نرم افزار مایا
- آموزش به شیوه مالتی مدیا و در محیط نرم افزار مایا
- به همراه نرم افزار Autodesk Maya 2010
- به همراه مدل های آماده
- برای سطوح مقدماتی تا پیشرفته
فصل اول
آشنایی با محیط نرم افزار maya
آشنایی با گرافیک کامپیوتری - نصب نرم افزار - شروع کار - chanel box, Time slider, Range slider ,command line
سفارشی کردن محیط نرم افزار - ساخت یک helf کار با panel ها و اجزای view panel
شبکه راهنما - سیستم مختصات و حرکت دوربین ها - ابزارهای انتخاب -
منوی file - منوی edit - منوی modify - منوی Display و create - منوی window
فصل دوم
مدل سازی دو بعدی به روش استاندارد و subdiv
ایجاد صحنه جدید - ترسیم خطوط دو بعدی - منوی Edit curve 1
منوی edit curve2 - ابزار loft,planner ,Extrude- ابزار birail
ابزار Boundary,square,bevel,bevel plus- موضوعات ترسیمی sub div
دستورات منوی subdive surface 1 - دستورات منوی subdive surface2
فصل سوم
مدل سازی دو بعدی به روش منحنی Nurbs
ترسیم nurbs ایجاد مدل های منحنی -ویرایش سطوح منحنی
دستورAttach Surfacess Boolean
دستور Attach without moving , Detach surfaces ,sculpt geometry
دستور Align surfaces , open/close surfaces ,insert isoparm
دستور Rebuild, offset , extend surface - دستور move seam و ابزار surface editing
و دستور project curve on surface, -دستور intersect , duplicate ,Round tool
دستور surface fillet ,stitch,surface editing , selsction
فصل چهارم
مدل سازی سه بعدی polygon 1
آشنایی با مدل سازی polygon- دستورات منوی select 1 - دستورات منوی select 2 - دستورات منوی mash 1 - دستورات منوی mash 2 - دستورات منوی mash 3 - گزینه keep faces together ,ٍextrude - گزینه append to polygon
, split polygon
فصل پنجم
مدلسازی سه بعدی polygon 2
دستور cut faces tool - دستورات insert edge loop - offset edge loop دستورات transform component , poke face , duplicate face , merge
دستورات wedge faces,add division , flip triangle edge ,
دستورات vertex /delet edge ,
Chamfer vertex, bevel collapse- گزینه های منوی proxy - گزینه های منوی نرمال normal - گزینمه های منوی - گزینه های منوی creat uvs - گزینه های منوی edit uvs
فصل ششم
آشنایی با مواد
آشنایی با مواد و انواع آن - تنظیمات مواد - ایجاد برجستگی
اعمال مواد از طریق Hyper shade - تنظیمات ماده Blinn
تنظیمات مواد phong e , phong, ,anisotropic ,
نحوه Duplicate of material - تنظیمات Rampshader - انعکاس تصاویر - استفاده از تصاویر در بافت مواد . استفاده از texture file به صورت دو بعدی . تنظیمات texture file - قرار دادن چند texture بر روی یک سطح
فصل هفتم
سیستم پویایی 1
آشنایی با محیط Dynamic - ابزار creat Emitter - تنظیمات Emitter - ذرات سه بعدی render نمودن ذرات
آشنایی با سایر دستورات particle - آشنایی با سایر دستورات particles - آشنایی با منوی fluid effects 1
آشنایی با منوی fluid effects 2 - مثال های حدید از جلو های سیال در maya 2010
فصل هشتم
سیستم پویایی 2
آشنایی با دستورات منوی fields - آشنایی با دستورات منوی soft/rigid bodies
آشنایی با دستورات منوی effect آشنایی با منوی solvers آشنایی با منوی hair1
آشنایی با منوی hair2
فصل نهم
نورپردازی
نورپردازی Rembrandt - نور در مایا - تنظیمات نور - نور پیش فرض - سایه depth map
سایه raytrack
فصل دهم
دوربین ها
انواع دوربین تنظیمات دوربین - عمق میدان - وضوح تصویر - ایجاد مسیر حرکت دوربین - استفاده از shutter
فصل یازدهم
پرداخت
مفاهیم اولیه پرداخت - آشنایی با پرداخت - تنظیمات عمومی پرداخت - تنظیمات اختصاصی پرداخت - دستور compositing-Export pre
آشنایی با back burner
فصل دوازدهم
اصول و مفاهیم اولیه انیمیشن
تاریخچه انیمیشن ن- شیوه های ساخت انیمیشن - انواع انیمیشن رایانه ای
آموزش کامپوزیشن - انیمه چیست ؟مانگا چیست؟
روتوسکوپی چیست؟
آشنایی با مراحل و مقدمات متحرک سازی
فصل سیزدهم
انیمیشن در مایا
آشنایی با timeline - انیمیشن کلیدی - متحرک سازی خطی - آشنایی با Graph editor - تغییر دهنده bend - تغییر دهنده bend - تغییر دهنده flare - تغییر دهنده sine - تغییر دهنده squash - تغییر دهنده twist - تغییر دهنده wave
فصل چهاردهم
استفاده از ابزار استفاده از ابزار joint - ساخت فواصل با استفاده از کلید های جهتی
استفاده از ابزار insert joint - remone joint - reroot skeleton - تنظیمات ابزار joint
استفاده از ابزار orient,mirror
استفاده از ابزار parent , correct join , parent join , disconnect joint
فصل پانزدهم
تکنیک های ساخت اسکلت 2
ایجاد کنترلها برای پای یک کاراکتر - (روش اول) - ایجاد کنترلها برای پای یک کاراکتر روش دوم - ایجاد ارتباط میان مدل و اسکلت - انیمیشن سازی به وسیله set driven key
Skin مدل دست - ذخیره حالات مختلف دست با استفاده از set driven key