این سوال اساسی بنده!

parsa.beh

New Member
با سلام خدمت دوستان/
بنده سوالی داشتم که متاسفانه نمی دونم کجا بپرسم و هی محکوم می شم به اینکه جای اشتباهی سوال رو پرسیدم!
ولی می دنم که جواب رو می دونید! پس خواهشا دوباره نگید سوال رو از فلان قسمت بپرس!:D
می خواستم بدونم این کلیپ 'دنیای وارونه از سعید مدرس' با چه تکنیک و نرم افزاری ساخته شده؟
آیا اجرای همچین کاری نیاز به دانش و کار زیادی داره؟:paint:
(راستی،بنده هیچ چیز از انیمشین سر در نمیارم.لطفا از الفاظ خ.فن نمای انیمیشنی استفاده نکنید!)
پیشاپیش ممنونم.
 

Miladbat

Well-Known Member
خیلی از نرم افزار ها می تونن اون کار رو انجام بدن مثل after effect تازه پلاگین های زیاد برای این کار داره کار سختی نیست.
 

shirani

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
اتفاقاً من این کلیپ دیدم فکر میکنم با یک نرم افزار انیمیشن سازی 2 بعدی باشه
 

animations

Active Member
بالاخره این موزیک ویدئو رو پیدا کردم...

این با تکنیک روتوسکپی (Rotoscopy) ساخته شده. یعنی از بازیگر زنده فیلمبرداری کردن، بعد روی هر فریم عملیاتی انجام دادن تا فیلم تبدیل به این چیزی بشه که الان می بینیم.

درست نمی دونم برای این کار از چه نرم افزاری می شه استفاده کرد. ولی کسانی رو می شناسم که برای این تکنیک، هر فریم فیلم رو با فتوشاپ باز کردن و با استفاده از قلم نوری روی هر فریم طراحی کردند تا به انیمیشن دو بعدی تبدیل بشه.
 

zagomago

کاربر VIP
سلام
تو فیلم A Scanner darkly جناب Linklater بصورت کامل از تکنیک Rotoscoping استفاده شده( یک نسخه جالبش از tv کانال 4 پخش شده ) و فیلم قبلی ایشان Waking life هم به این صورت ساخته شده ، گویا ایشان از این تکنیک بسیار حال نموده و در حال توسعه ان هستند.
اگر نسخه DVD فیلم Waking life رو گیر بیارید در آخرش یک سری از مراحل انجام کار رو توضیح میده شاید یک کم کمک کنه( البته مدت زیادی از دیدنش گذاشته چیز چندانی یادم نیست که بخوام چیزی در مورد جزئیاتش بگم ،جناب animations هم توضیحات کلی رو نوشتند.)
در مورد این کلیپ یاد شده هم بسیار کار جالبی است ولی (فقط یک نظره ) اگه من این قدرت رو داشتم که همچین چیزی بسازم یکم در قسمت بک گراندش هم بیشتر کار می کردم ( یک خورده زیادی ساده و بی جزئیاته ، شاید هم خود کارگردان اینطوری خواسته بسازه ) ، بهر حال کارش قابل تقدیره.
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا