ایمپلنت روی لثه تحلیل رفته

sarakvz

Member
یکی از روش‌هایی که برای درمان تحلیل لثه استفاده می‌شود، ایمپلنت روی لثه تحلیل رفته است. دندانپزشک ممکن است برای کل دندان‌های بیمار از ایمپلنت استفاده کند و یا از تکنیک ایمپلنت All on 4 استفاده کند. انتخاب روش درمان تحلیل لثه به صلاح دید دندانپزشک و همچنین شرایط جسمی بیماران بستگی دارد.

علاوه بر این گاهی ممکن است در کنار تحلیل لثه، فک بیمار تحلیل رفته و به درمان نیاز داشته باشد. در چنین مواقعی دندانپزشک ممکن است از روش‌های زیر برای درمان بیماران استفاده کند:

  • پیوند استخوان و لثه در بیمار قبل از کاشت ایمپلنت دندان
  • انجام پیوند استخوان و کاشت ایمپلنت به صورت همزمان با هم
به کمک پیوند استخوان می‌توان تراکم استخوان فک را در بیماران مبتلا به تحلیل لثه به سطح نرمال رساند و سپس کاشت ایمپلنت را انجام داد. متخصصان ابتدا لثه بیمار را به طور کامل باز کرده و با استفاده از پودر استخوان و مش تیتانیومی داربست استخوانی اولیه را می‌سازند. سپس لثه‌ها را بخیه می‌زنند و نتیجه پیوند استخوان را پس از گذشت ۶ ماه مجددا ارزیابی می‌کنند.
تحلیل رفتن لثه معمولا به دلیل بیماری های طولانی مدت یا شدید لثه اتفاف می افتد. قبل از این که بخواهید ایمپلنت دندان را انجام دهید، باید لثه تحلیل رفته شما درمان شود و تا زمانی که چنین اتفاقی رخ ندهد، یک دندانپزشک حرفه ای اقدامی برای ایمپلنت دندان نخواهد داشت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا