ایسوس با همکاری لامبورگینی لپ تاپ گیمینگ vx7 را روانه بازار می کند

Radars

Member

fjot4wwf5c635s3j7g5z.jpg

همکاری لامبورگینی و ایسوس برای تولید لپ تاپ


از سال ۲۰۰۶ میلادی بود که ایسوس همکاری خود را برای ساخت لپ تاپ های سری VX با طراحی ویژه و با آرم لامبورگینی آغاز نمود. که حتما شما نیز در نمایشگاه ها و یا بازار داخلی نمونه هایی را مشاهده کرده اید.

این بار و برای سال ۲۰۱۱ ایسوس مدل جذاب VX7 را آماده کرده و طی هفته های آتی روانه بازار خواهد نمود. این لپ تاپ که برای علاقمندان به بازی طراحی و بهینه سازی شده است دارای امکانات فوق العاده ای می باشد. این لپ تاپ که با ایده گرفتن از لامبورگینی Murcielago LP640 طراحی شده است دارای ظاهری آیرودینامیک و طراحی خشن می باشد که علاقمندان به گیمینگ را کاملا راضی می کند.



در مورد مشخصات این لپ تاپ باید گفت که دارای پردازنده اینتل چهار هسته ای از نوع Core i7-2630QM، کارت گرافیک GeForce GTX 460M با ۳ گیگابایت حافظه اختصاصی، ۱۶ گیگابایت رم، خروجی HDMI، پورت USB 3.0، بلوتوث نسخه ۳٫۰، صفحه نمایش LED با رزولوشن Full HD (1920×۱۰۸۰)، بلو-ری و ۱٫۵ ترابایت حافظه دیسک سخت می باشد. و تنها ایراد آن را می توان قیمت بالای آن دانست. قیمت پیش فروش آن در حال حاضر ۲۲۶۹ دلار اعلام شده است. همچنین این لپ تاپ در دو با فیبر-کربن و همچنین نارنجی همراه با سیستم عامل ویندوز نسخه Home Premium بفروش خواهد رسید.





منبع : رادار
 

amir_eqe

New Member
آقا خبر نداری کی release میشه ؟ من احتمالا یکی بگیرم ... لااقل تا 3 سالی که خوب کار میکنه ...
 

Radars

Member
سلام

اگر منظور شما توی ایران هست متاسفانه خبری ندارم. ولی اگر منظور انتشار بین المللی هست، باید بگم چند وقتی هست که خرید و فروش میشه. موفق باشید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا