ایده های درآمد منفعل و نمونه هایی برای طراحان

magbot

Member
ایده های درآمد منفعل و نمونه هایی برای طراحان
طراحی سایت



توضیحات بیشتر


در این مقاله شما می توانید برخی از ایده های درآمد منفعل غیرقابل پیش بینی را بیابید که در کسب و کار شما امن تر می شود.

اما شما قبلا می دانید که به عنوان یک طراح وب یا یک توسعه دهنده وب باید درآمد غیر فعال داشته باشید.
با این حال، پول آنلاین ممکن است به نظر برخی از فانتزی های غیر واقعی: مطمئنا، شاید کسانی که "هفته 4 ساعت کار هفته" می تواند در تایلند در حالی که پول در حال غرق شدن سرد، اما در مورد هر کس دیگر؟
به همین دلیل تصمیم گرفتم به شما نشان دهم که چه طراحان وب می توانند به اینترنت درآمد منفعل بپردازند.

جعبه ابزار طراح وب شما
Unlimited Downloads: 500،000+ Web قالب ها، مجموعه آیکون ها، تم ها و طراحی های

فهرست مطالب:




جعبه ابزار طراح Freelance
دانلود نامحدود: 500،000+ قالب وب، مجموعه آیکون، تم ها و طراحی دارایی

طراحان وب که می خواهند جریان های منفعل ایجاد کنند در حال حاضر در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند. اکثر کسب و کارها در حال حاضر یا حضور آنلاین قوی دارند یا کاملا مجازی هستند. این چه چیزی در رابطه با درآمد غیرفعال است؟
بدین معنی است که طراحان وب و توسعه دهندگان وب که مایل به کسب درآمد غیرفعال هستند، فرصت های زیادی برای انجام این کار دارند:



پول در حالی که شما بخوابید چیزی نیست که فقط در جهان جایگزین تک شاخ و رنگین کمان وجود داشته باشد. شما، به عنوان یک طراح وب یا یک توسعه دهنده وب، می توانید درآمد غیرفعال خود را برای خود ایجاد کنید، فرض کنید که شما مایل هستید تمام وقت و انرژی مورد نیاز را برای آن بکشید. این آسان نیست، اما این نیز قطعا امکان پذیر است.

7 طراح وب سایت که با موفقیت آنلاین را آنلاین می کند
بسیاری از طراحان وب و توسعه دهندگان وب که قبلا از فرصت ها در مقابل آنها استفاده می کنند وجود دارد:



0.jpg


یعقوب کاس، طراح و هنرمند چند رشته ای است که همه نوع مشتریان را شامل می شود، از جمله افرادی مانند Disney، Jerry Seinfeld، Red Bull، Nike و VitaminWater. او در حال حاضر به عنوان یک مدیر هنری/طراح تعاملی در یک سازمان نیویورک Ammirati کار می کند، در حالی که آزادانه تحت کسب و کار و وبلاگ Just Creative نیز فعالیت می کند. او همچنین Logo of the Day، یک وبگاه آرم گالری اختصاص داده شده برای نشان دادن بهترین طرح های آرم در سراسر جهان، و Logo Designer Blog، وبلاگ اختصاصی به نام تجاری و طراحی هویت طراحی می کند.



Jacob Cass در این مصاحبه به سوالات زیر پاسخ می دهد:


شما می توانید مصاحبه را بخوانید اینجا .
6.jpg



ساشا گریف طراح وب است که متخصص در رابط کاربری برای برنامه های وب و تلفن همراه است. او با مشتریان مانند Hipmunk، Le Monde، MileWise و یونسکو کار کرده است. ساچا شروع به فعالیت می کند، Folyo و کتاب الکترونیکی خود را منتشر کرده است که بسیار خوب دریافت می شود. او همچنین وبلاگ شخصی خود را طراحی می کند.


در این مصاحبه، ساچا موارد زیر را توضیح می دهد:



شما می توانید مصاحبه را بخوانید اینجا .
12.jpg

 

جدیدترین ارسال ها

بالا