ایجاد ارتباط سوکت

سلام خدمت همه اساتید محترم
سلام من می خوام دریک شبکه داخلی از طریق سوکت بین دو تا فایل فلش توی چندتا سیستم ارتباط ایجاد کنم .سرچ کردم ولی چیزی دستگیرم نشد
هر کدوم از دوستان که می تونه راهنمایی کنه و اگه یه نمونه بزارید که خیلی شرمندم کردید:green:
در خواستم نحوه ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعاته .
تشکر فراوان
 
سلام مجدد
من تا الان این کد ها را بدست اوردم اما نتونستم استفاده کنم اگر کسی از دوستان می تونه کمک توضیحاتی بدهد:
package
{
import flash.display.Sprite;
import flash.events.DatagramSocketDataEvent;
import flash.events.Event;
import flash.net.DatagramSocket;
import flash.utils.ByteArray;

public class DatagramSocketExample extends Sprite
{
private var datagramSocket:DatagramSocket;

//The IP and port for this computer
private var localIP:String = "192.168.0.1";
private var localPort:int = 55555;

//The IP and port for the target computer
private var targetIP:String = "192.168.0.2";
private var targetPort:int = 55555;

public function DatagramSocketExample()
{
//Create the socket
datagramSocket = new DatagramSocket();
datagramSocket.addEventListener( DatagramSocketDataEvent.DATA, dataReceived );

//Bind the socket to the local network interface and port
datagramSocket.bind( localPort, localIP );

//Listen for incoming datagrams
datagramSocket.receive();

//Create a message in a ByteArray
var data:ByteArray = new ByteArray();
data.writeUTFBytes("Hello.");

//Send the datagram message
datagramSocket.send( data, 0, 0, targetIP, targetPort);
}

private function dataReceived( event:DatagramSocketDataEvent ):void
{
//Read the data from the datagram
trace("Received from " + event.srcAddress + ":" + event.srcPort + "> " +
event.data.readUTFBytes( event.data.bytesAvailable ) );
}
}}​
 

triton

کاربر فعال
سلام دوست عزیز
من بهتون پیشنهاد می کنم این ویدئوها را ببینید. البته آدرس اولین پست را گذاشتم که خودتون زحمت پیدا کردن بقیه را بکشید. این ویدئوها برای Qt تهیه شده اند ولی چند ویدئوی اول کلا مفاهیم اولیه را توضیح می ده که لازم و ضروری هست که اونها را بدونید...بعد توصیه می کنم که کدنویسی اون را هم ببینید(که البته به زبان C++ و برای Qt هست) و از این طریق نحوه کار دستتون میاد
 
ضمن تشکر از triton عزیز
دوستان دیگر هم اگر در این مورد اطلاعاتی دارند در این موضوع قرار دهند تا موضوع کامل تر بشه. امیدوارم بتونیم یه نمونه فلش از آن را داشته باشیم.
ضمنا خودم هم اطلاعاتی به دست آوردم که اگه به نتیجه رسید قرار می دم .
:cool:
 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
سلام
یه مثال ساده برا کیوت رو دارم که مفاهیمشون در فریم ورک ها و زبونهای دیگه تقریبا مشابه هست...
 

پیوست ها

  • Client Server By Qt.rar
    10.8 کیلوبایت · بازدیدها: 1
اقا هادی سپاس فراوان خیلی کمک کرد .:rose:
اگه بتونم یه نمونمه فلش رو هم آماده می کنم.
دوستان دیگه هم اگه مطلبی دارند لطف کنند در این موضوع قرار بدهیند.
 

flash.developer

Active Member
توی اکشن اسکریپت 3 دو نوع کلاس سوکت داریم: «XMLSocket» و «Socket» که د ر اولی داده‌ها به صورت xml و در دومی محدودیتی وجود نداره و بصورت باینری تبادل داده داری منتها فکر می‌کنم باید یک دریافت کننده سمت سرور داشته باشی و از طریق اون با فایل فلش ارتباط داشته باشی مثلاَ یک برنامه به زبان جاوا یا پرل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا