ایتالیا در مقایسه با فرانسه چقدر بزرگ است؟

farhadaslani33

New Member
هم فرانسه و هم ایتالیا همه در مورد شراب، غذا و شهرهای زرق و برق دار هستند که در آنها عاشقانه و مد حاکم است. از سوی دیگر، حومه‌ها توسط باغ‌های زیتون، تاکستان‌ها و شهرهای زیبای قرون وسطایی اداره می‌شوند که بعدازظهرهای آفتابی به آرامی به شب‌های آرام می‌پیوندند و در شب هنگام غروب خورشید، شما را راضی و خوشحال در رختخواب می‌خوابانند.

اگرچه این دو کشور همسایه وجوه مشترک زیادی با هم دارند، اما نمی توانند بیشتر از این متفاوت باشند! پیدا کنید که در تور بعدی خود کجا باید بروید و به خواندن ادامه دهید.

آیا آماده اید که به ماجراجویی بله بگویید؟ به محبوب ترین تورهای سفر به فرانسه و از طریق معروف ترین تورهای سفر به ایتالیا نگاهی بیندازید.
فرانسه و قیمت تور ایتالیا عشق متقابل خود را به شراب دارند و جای تعجب نیست که برخی از بهترین شراب‌های جهان از اینجا سرچشمه می‌گیرند. فرانسوی ها بزرگ ترین شراب خواران اروپا هستند و ایتالیایی ها پس از آن ها. نوشیدن یک لیوان شراب با معده خالی چیزی نیست که پزشک شما آن را به شما توصیه کند، به همین دلیل است که غذاهای فرانسوی و ایتالیایی در عین حال که به ظرافت حواس شما را تسکین می دهد، جوانه های چشایی شما را خوشحال می کند. منتظر عصرهای تابستانی طولانی باشید که صرف غذا در بیرون با عزیزانتان به بزرگترین لذت زندگی تبدیل می شود.
فرانسه دو برابر ایتالیا بزرگتر است و دارای خط ساحلی شنی طولانی است که با اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه همسایه است. ایتالیا عمدتاً دارای سواحل صخره ای و شهرهای کوچک ساحلی است که تور ۵ روزه یونان از یک طرف با دریای آدریاتیک و از طرف دیگر با دریای مدیترانه و تیرین همسایه هستند. ریشه هر دو زبان لاتین است، اما اشتباه نکنید، مجری مستقیم تور اسپانیا آنها بسیار متفاوت هستند: ایتالیایی ها و فرانسوی ها نمی توانند یکدیگر را بفهمند.

نکات برجسته
هر دو کشور دارای مکان‌های شگفت‌انگیز میراث جهانی یونسکو، شهرهای بزرگ و باشکوهی هستند که منتظر کاوش هستند، قیمت تور اسپانیا نوروز 1402 شهرهای کوچک فرهنگی از دوران باستان، حومه‌های زیبا و سواحل بکر. بیایید برخی از نکات برجسته هر کشور را بزرگنمایی کنیم.

گفته می شود پاریس رمانتیک ترین شهر جهان است. پناهگاهی برای زوج‌هایی که می‌خواهند در کنار رودخانه سن قدم بزنند، همدیگر را در آغوش بگیرند، از یک پیک نیک شراب و پنیر در پارک لذت ببرند، به برج عظیم ایفل خیره شوند، شاهد معماری و مکان‌های تاریخی چشمگیر باشند، یا شاید فقط ویترینی در بوتیک‌های شیک در خیابان معروف شانزلیزه.
آوینیون

این شهر زیبا و با دیوارهای باستانی که در کرانه‌های رودخانه رون در قلب لو پروونس یافت می‌شود، جذابیت قرون وسطی را به نمایش می‌گذارد. این کاخ و قلعه باشکوه Palais des Papes است که پاپ در اوایل قرن چهاردهم در آن زندگی می کرد. آوینیون دارای خیابان‌های باریک و بوتیک‌فروشی‌ها در بین دیوارهای شهر است و هر سال در تابستان، بزرگترین جشنواره هنری فرانسه در اینجا برگزار می‌شود.

کوت دازور

کوت دازور بسیار دوست‌داشتنی، که به‌عنوان ریویرا فرانسوی نیز شناخته می‌شود، یک منطقه تفریحی مشهور با شهرهای زیبا و دیدنی پیچیده و شهرهای پر زرق و برق مانند نیس، کن، سنت تروپه و موناکو است تور مادرید که هر ساله تعداد زیادی بازدیدکننده و افراد مشهور را به خود جذب می‌کند. بلوارهای طویل و کشیده را تصور کنید که در کنار درختان نخل و آبی ترین دریا قابل تصور است، استراحتگاه های مجلل، سواحل شنی سفید با صندلی های آفتابگیر و رستوران ها و کافه های عالی با جذابیت.

دره لوار

دره Loire دارای یک امتداد طولانی 280 کیلومتری از شهرهای تاریخی با قلعه‌های عجیب و غریب باستانی بی‌پایان در کنار رودخانه Loire در مرکز فرانسه است. مکانی زیبا که نه تنها الهام‌بخش دوک‌ها، پادشاهان و ملکه‌ها بود، بلکه پیوندهایی با شخصیت‌های تاریخی مانند لئوناردو داوینچی و جوآن آو آرک نیز داشت. برخی از بهترین شراب های جهان از دره لوار سرچشمه می گیرند.
ساحل اقیانوس اطلس

سواحل اقیانوس اطلس دارای سواحل بی پایان با ماسه سفید و اقیانوس آبی عمیق با امواج بلند است که آن را برای موج سواری عالی می کند. بهشت موج سواران واقعی شهر بیاریتز است. مکان‌های جذاب دیگر مانند نانت و لاروشل برای خانواده‌هایی که مشتاق هستند تعطیلات خود را در یکی از مکان‌های کمپینگ کنار دریا بگذرانند، عالی هستند.

Les Gorges du Verdon

دره‌های سرسبز عمیق با رودخانه‌های آبی شفاف، صخره‌های چشمگیر، دریاچه‌ها و شهرها در «گرند کنیون اروپا» یافت می‌شوند. Les Gorges du Verdon در مکانی خیره کننده، عالی برای فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی، کوه نوردی، دره نوردی و رفتینگ در آب های سفید.
رم

آه رم، مرکز فرهنگ و معماری روم، خانه واتیکان و کولوسئوم. دوستداران فرهنگ می توانند دلشان را بخورند! از یک بنای تاریخی به اثر تاریخی دیگر قدم بزنید، در موزه پرسه بزنید و از معماری نفس گیر رومی و کلیساهای باستانی باروک این شهر باشکوه اروپایی لذت ببرید. فراموش نکنید که بستنی بخورید، سریع یک اسپرسو بنوشید، و از گالری آلبرتو سوردی زیبا خرید کنید.
ونیز

عاشقانه، عاشقانه، عاشقانه. این «شهر شناور» در سواحل آدریاتیک ایتالیا با کانال‌ها، قایق‌های گوندل، معماری رومی و پل‌هایش رمانتیک‌ترین شهر ایتالیا است. در سفر به ایتالیا نباید از دست داد.

خوب است که برای ونیز بسته بندی کنید - پله ها و پل های کوچک زیادی در اطراف ونیز وجود دارد و شما نمی خواهید در اطراف یک چمدان پر بار بچرخید. سعی کنید تا جایی که می توانید خانه را ترک کنید. مهم‌ترین وسیله‌ای که باید همراه داشته باشید کفش‌های راحت است – حتی در یک سفر کوتاه چند کیلومتر پیاده‌روی می‌کنید.

هیچ اتوبوسی وجود ندارد، حمل و نقل عمومی ونیز است که همه چیز در مورد قایق ها است، بنابراین سعی کنید در نزدیکی ایستگاه ها به دنبال محل اقامت باشید. برای امتحان کردن تله کابین بدون پرداخت هزینه، کلیسای سانتا ماریا دل گیلیو را توصیه می‌کنم که در آن پل وجود نداشته باشد و کشتی فقط بهترین راه است. هزینه آن یک طرفه 2 یورو است.

خوب است که ونیز را در اوایل صبح قبل از غرق شدن در انبوه گردشگران کاوش کنید. بهترین زمان برای بازدید از میدان سن مارکو حدود 9 صبح است. شما همه چیز را برای خودتان خواهید داشت! من همچنین بازدید از Campanile، برج ناقوس سنت مارک را توصیه می کنم. منظره شگفت انگیزی از بالا وجود دارد.

بعداً، وقتی ازدحام جمعیت زیاد شد، از نقاط کمتر شناخته شده ونیز دیدن کنید. مکان عالی برای استراحت تنها در چند قدمی میدان توریستی سن مارکو، Giardinetti Reali یا باغ سلطنتی است.

این می تواند تعجب آور باشد، اما برخی از فتووژنیک ترین مکان های ونیز در جزایر بیرونی قرار دارند. به خصوص مورانو و بورانو برای کسانی که عکاسی را دوست دارند بهشت هستند: ترکیب خانه‌ها و کانال‌های رنگارنگ همه چیز را دارد. شما می توانید بلیط همه قایق ها را تهیه کنید (انتخاب خوب بلیط 12 ساعته با قیمت 24 دلار است). – ورونیکا تومانوا،
 

zahra98098

New Member
سلام دوستان کشور فرانسه برای مهاجرت خیلی گزینه خوبی هست و می تونید روی اون حساب کنید. اگر قصد مهاجرت به این کشور رو دارید میتونید از وکلای متخصص سوال کنید و از وکیل مهاجرت به فرانسه تو موسسه میرداماد کمک بگیرید.
 

yaragh98shop

New Member
سلام دوستان. من میخواستم برای تدریس به ایتالیا مهاجرت کنم. کارهای ابتدایی رو انجام دادم اما دچار تردید شدم. بنطرتون ایتالیا برای مهاجرت تحصیلی و کاری می تونه
زینه مناسبی باشه؟
 

zahra98098

New Member
ایتالیا یه جای خیلی باحاله برای مهاجرت! می‌دونی که ایتالیا یه عالمه فرصت داره. اولاً، غذاهاش دیوونه‌کننده‌ان! پاستا، پیتزا، گلوریوسو یا یه قهوه اسپرسو تازه، همشون خوشمزه‌ان. اما خب، مهاجرت به ایتالیا فقط در مورد غذا نیست! شهرهاش تاریخی و زیبا هستن، و مردمشم مهمترین چیزه. اونا دوست دارن با مهمان‌نوازیشون توریست‌هارو مهمون کنن. تو ایتالیا فرهنگ و هنر به ارزش خیلی بزرگی می‌رسن، و اینجا جاییه که می‌تونی به آرومی به تاریخ و هنر علاقه‌مند بشی. اگه دنبال تجربه‌ای متفاوت و پررنگ می‌گردی، ایتالیا خیلی خوبه. دلت بخواد مهاجرت کن، تازه تو روما یا فلورانس یه دونه اسپرسو با هم بنوشیم! با همه اینا من بهتون توصیه میکنم اگه میخواین به این کشور باحال مهاجرت کنین برین سراغ موسسات مهاجرتی خوب. من داداشم رفت موسسه مهاجرتی میرداماد خیلی راصی بود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا