ایا برای مک نسخه ای از تری دی مکس وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

nvshparia

Member
سلام
ایا نسخه مخصوصی برای مک وجود داره که بشه نصب کرد؟
یا اصلا راهی وجود داره بشه همین نسخه ها رو روی مک نصب کرد
؟
کمک کنید
 

mht8181

Member
با سلام
در حال حاضر تری دی مکس فقط نسخه ویندوز داره ، و نسخه مک و یا لینوکس نداره.
شما می تونید برای استفاده از مکس در سیستم عامل مک از Bootcamp استفاده کنید.
 

mht8181

Member
bootcamp ویژگی است در سیستم عامل مک که شما به وسیله اون می تونید سیستم عامل ویندوز رو روی سیستمتون نصب کنید. این ویژگی مخصوص خود اپل هست و شما بدون هیچ نگرانی و مشکلی می تونید از ویندوز استفاده کنید. البته این ویندوز جایگزین سیستم عامل مک نمیشود و به صورت ماشین مجازی است و شما هنگام روشن کردن دستگاه یا بعد از ریست کردن دستگاه با نگه داشتن دکمه option می تونید انتخاب کنید که ویندوز بالا بیاد یا مک. آموزش نحوه ی نصب ویندوز توسط bootcamp هم در خود سایت اپل هست و هم سایت های فارسی و با یک جستجوی ساده می تونید پیدا کنید
فقط قبلش باید از سایت اپل درایور های ویندوز مخصوص دستگاه خودتون رو دانلود کنید که بعد از اجرای ویندوز نصب کنید مثلا درایور کارت گرافیک یا ترک پد و... ( تو یک فایل زیپ تمامی درایورهای مورد نیاز موجود هست)
نکته ای که قبلش لازمه بدونی و حتما تو آموزش ها هم گفته شده اینکه قبل از نصب ویندوز از شما درخواست میشه که یک فضا برای اون اختصاص بدید. هر چقد فضایی که شما تعیین کنید در سیستم عامل ویندوز فقط همون مقدار فضا در دسترس شما هست. مثلا اگر 50 گیگ تععین کنید در ویندوز کلا 50 گیگ در اختیار شما هست پس بهتره مقداری در نظر بگیرید که با حجمی که خود فایلهای ویندوز اشغال میکنه حجم کافی در اختیار داشته باشید.
موفق باشد
 

nvshparia

Member
ببخشید ایا با نرم افزار cross over هم میشه برنامه های ویندوزی رو بدون نصب ویندوز اجرا کرد مثل همین تری دی رو
 

mht8181

Member
راجع به این برنامه ایی که گفتید اطلاعی ندارم.
در هر صورت برای اجرای مکس احتیاج به سیستم عامل ویندوز هست. حالا هر نرم افزاری که برای شما سیستم عامل ویندوز رو فراهم کنه می تونید مکس رو روش نصب کنید.
نرم افزار از این دست هم فکر می کنم زیاد هست. شاید همینی که شما نام بردید.
دلیل که من bootcamp رو پیشنهاد دادم به خاطر این بود که این ویژگی هست که خود اپل تو سیستم عامل قرار داده و از هر نظر مطمئن هست
 

جدیدترین ارسال ها

بالا