اگر قصد ثبت نام کودک خود در کلاس باله را دارید، این مطلب را بخوانید

healthybody123

New Member
شاید کودک شما هم تا صدای موزیک می شنود شروع به رقصیدن می کند! و حتماً تصور دخترتان در یک توتو (لباس باله) صورتی، قند در دلتان آب می کند! یا از اینکه کلاس رقص باله برای کودکتان مفید باشد مطمئن نیستید و با فکر اینکه کودکتان را در کلاس رقص ثبت نام کنید مضطرب می شوید.

این ها مسائل مهمی هستند که باید پیش از ثبت نام بررسی کنید و جواب درستی برای آنها پیدا کنید. ما در این نوشته مهم ترین چیزهایی را که باید درباره اولین کلاس رقص باله کودکتان بدانید آورده ایم.
preschool.jpg

در کلاس باله کودکان چه چیزهایی مهم است؟

قبل از اینکه ثبت نام کنید، این نکات را بخوانید.

جو کلاس بسیار مهم است

کلاس باله قبل از هر چیز باید برای کودکان شاد و جذاب باشد. اگر کلاس به نظر زیادی سفت و سخت می رسد، نشانه خوبی نیست. اگر مربی داد می زند یا فضای کلاس بیش از حد رقابتی است، بهتر است بیخیال شوید. این نوع کلاس به عنوان اولین کلاس رقص هیچ کودکی مناسب نیست.

کودکان می توانند بدون سخت گیری و کارهای عجیب هم یاد بگیرند و رشد کنند. و اگر کودک از کلاس لذت ببرد خودش میخواهد که برگردد چون عاشق باله می شود.

میزان تجربه مربی در آموزش به کودکان

معلم رقص باید باتجربه، صبور و منظم باشد و بتواند همزمان هم محیط شادی را برای تمام بچه ها فراهم کند و هم آموزش بدهد. آیا بنظر میرسد که مربی کنترل کلاس را دارد؟ آیا بچه ها به درس ها توجه می کنند و میفهمند؟ یا اینکه بچه ها در حال دویدن هستند و کسی گوش نمی دهد؟

روتین ها و موسیقی های مناسب سن کودکان

موسیقی و روتین های (حرکاتِ به ترتیب) رقص باید مناسب سن کودک باشند. اینترنت پر از کلیپ هایی است که بچه های کوچک در حال انجام روتین های بزرگسالانه هستند. اما این به این معنا نیست که کار درستی است. هر موقع احساس کردید که آهنگ یا حرکاتی که به کودکتان آموزش داده می شود مناسب سنش نیست، اول با مربی صحبت کنید. بعد اگر لازم شد با مدیریت کلاس مسئله را در میان بگذارید.
منبع: کلاس باله باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا