اپکس روتاری دندانپزشکی با بهترین کیفیت

amir6893

Member
اپکس روتاری دستگاهی برای درمان ریشه دندان است که در مقایسه با درمان با دست بسیار ظریف تر و دردناک کمتر است. اپکس روتاری با فایل های مخصوص می تواند شکل را به شکل ریشه تغییر دهد و درمان را بسیار دقیق و بدون درد انجام دهد. این دستگاه به دلیل کیفیت و دقت بالایی که دارد می تواند به بهترین نحو حذف ریشه و پاکسازی را انجام دهد. علاوه بر این در این روش سرعت عصب کشی بیشتر است، بنابراین بیمار در طول درمان کمتر متحمل درد می شود و پس از آن درد کمتری دارد، بنابراین بیمار راحت است.

اگر به دنبال خرید اپکس روتاری با کیفیت بالا و به صورت اقساطی هستید به وبسایت مدیک کالا را مشاهده کنید.

خرید تجهیزات ریشه با کیفیت های استثنایی در سایت مدیک کالا

دندان قسمت کوچکی از آناتومی بدن است، اما از قسمت های زیادی تشکیل شده است که همه آنها در کنار هم نقش موثری در خوردن و صحبت کردن دارند. دندان ها از نظر ساختاری از مینای دندان، عاج و پالپ تشکیل شده اند که می توان آن ها را قوی ترین ساختار بدن دانست. با تمام قدرت مینای دندان، اسیدهای ناشی از فعالیت میکروب ها می توانند ساختار آن را تجزیه کنند و این اسیدها باعث پوسیدگی دندان می شوند. با گذشت زمان این پوسیدگی به قسمت عاج دندان که لایه زیرین مینای دندان است می رسد و این پوسیدگی دندان را به گرما، سرما و قند حساس می کند. در نهایت این پوسیدگی به پالپ می رسد که قسمت نرم با عروق و اعصاب زیاد است. هنگامی که پوسیدگی به پالپ می رسد، اغلب درد شدیدی در دندان ایجاد می شود که باید درمان شود. در گذشته درمان ریشه به صورت دستی انجام می شد که ممکن بود خطاهایی را به همراه داشته باشد اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی برای درمان دندان ثبت شده است که از جمله آنها می توان به دوربین دیجیتال روتاری One is Apex اشاره کرد. این دستگاه به تازگی وارد بازار صنعت دندانپزشکی شده است و برخلاف روش های دستی سنتی و قدیمی می تواند با حرکات دقیق و ظریف تری تخلیه و پاکسازی ریشه را به بهترین نحو انجام دهد. دستگاه روتاری اپکس دارای فایل (ابزار فلزی برای درمان ریشه) می باشد که به دستگاه متصل می شود و به لطف انعطاف پذیری که دارد در حین درمان ریشه دندان تغییر شکل می دهد تا با شکل ریشه دندان سازگار شود و عصب کشی را با سرعت بالا انجام می دهد. . نتیجه درمان ریشه بسیار دقیق و بدون درد است.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت اتوکلاوآزمایشگاهی به وبسایت مدیک کالا مراجعه کنید و انواع تجهیزات دندانپزشکی را با کیفیت بالا و به صورت اقساطی خریداری کنید.

اجزای دستگاه دندانپزشکی روتاری Apex:
دستگاه روتاری یکی از پرکاربردترین دستگاه های دندانپزشکی است که امروزه پرکاربردترین دستگاه می باشد. از مهمترین اجزای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ابزار برش یک تیغه الماس یا کاربید تنگستن است که استحکام بالایی دارد و با استفاده از دندانه ها برای شکل دلخواه آن را تیز می کنند.
سر ؛ قسمت متحرک دستگاه وظیفه برش را بر عهده دارد و همیشه اشکال و اندازه های مختلفی در بازار وجود دارد.
Nek; این قطعه وظیفه انتقال نیرو به هد را بر عهده دارد و نیرو را از میله دریافت کرده و به هد می رساند و در اصل رابط بین این دو جزء می باشد.
ساقه ؛ این قطعه اصلی ترین قسمت دستگاه است که قدرت چرخش را تامین می کند و اشکال و اندازه های مختلفی از آن طراحی و تولید می شود.
بدانید که هر یک از اجزای ذکر شده به نوبه خود دارای اهمیت هستند و دندانپزشکان برای کمک به درمان دندان درد بیماران به آنها نیاز فوری دارند، لازم به ذکر است که این دستگاه دارای دو مدل می باشد که در یک مدل پنل تنظیم جداگانه و در نمونه دیگر تنظیم می باشد. پانل نصب شده بر روی شانه که می توان از آن برای تعیین و تنظیم سرعت و حرکت تیغه ها استفاده کرد.

دستگاه چرخشی شارژی COXO C-SMART I PILOT APEX را در مدیک کالا خریداری کنید

مزایای استفاده از دستگاه چرخشی دندانپزشکی Apex
سرعت بالا :
عملکرد ساده و راحت دستگاه روتاری اپکس به دندانپزشک این امکان را می دهد که درمان ریشه با این دستگاه را سریع و بدون نگرانی انجام دهد.

تحمل درد کمتر:
همانطور که گفته شد، این دستگاه درمان ریشه را با سرعت بالا انجام می دهد، بنابراین بیمار درد کمتری را در حین یا بعد از درمان احساس می کند.

از دست استفاده نکنید:
درمان ریشه دندان به قدری دشوار است که استفاده از دستگاه روتاری اپکس و عدم استفاده از دست برای ترمیم و درمان ریشه دندان باعث کاهش انرژی دندانپزشک می شود. به این ترتیب دندانپزشک کمتر خسته می شود و می تواند ترمیم های بیشتری را در طول روز انجام دهد.

حرکات ظریف تر و دقیق تر:
ظرافت و دقت این دستگاه در درمان ریشه دندان ستودنی است به طوری که این دقت باعث می شود آسیب کمتری به دندان ترمیم شود و سلامت بیشتری را برای بیمار به ارمغان بیاورد.

به طور کلی می توان گفت که درمان ریشه با استفاده از فایل روتاری نسبت به سایر روش های سنتی و دستی از کیفیت، سرعت، دقت و ظرافت بالاتری برخوردار است. همچنین باعث می شود ریشه دندان تا سال ها بدون پوسیدگی و مشکل در استخوان فک باقی بماند و دندان فرد حفظ شود.

نکات مهم هنگام خرید اپکس روتاری
در هنگام خرید دستگاه دندانپزشکی روتاری اپکس همیشه باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید با توجه به نیاز و فعالیت خود بهترین دستگاه را انتخاب و تهیه کنید. زمانی که قصد خرید این دستگاه را دارید باید به برند و کیفیت دستگاه توجه کنید. به موارد دیگر مانند:

قطعات ماشین
عملکرد دستگاه
دقت دستگاه
طول عمر دستگاه
باتری دستگاه
قیمت دستگاه
توجه به موارد ذکر شده بسیار مهم است و می تواند به شما کمک کند تا خریدی هوشمندانه داشته باشید و بدون نگرانی از دستگاه استفاده کنید زیرا این دستگاه برای دندانپزشکان مهم است و باید با کیفیت و دقیق باشد تا نیاز بیماران را برطرف کند. برای پوشش دستگاه باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قطعات آن درجه یک بوده و در هنگام کار روی ریشه دندان بهترین عملکرد را داشته باشد. بهترین برندها دارای دستگاه روتاری اپکس مخصوص هستند به همین دلیل برای تهیه دستگاه درجه یک باید به برند توجه کرد. البته ناگفته نماند که باید به دوام بدنه دستگاه توجه کنید تا در حین کار با دستگاه یا استریل شدن آن آسیبی نبیند.

دستگاه دندانپزشکی روتاری Apex را از مدیک کالا سفارش دهید:
تجهیزات دندانپزشکی باید استریل، بهداشتی و با کیفیت باشند، به همین دلیل باید از محیط های معتبر و مستقر که دارای مجوز و دارای اعتبار زیادی در بازار هستند، خریداری شود، مجموعه مدیک کالا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ها شناخته می شود. سابقه ای طولانی دارد و توانسته است با ارائه بهترین دستگاه ها به مشتریان شهرت و اعتبار زیادی به دست آورد. شما می توانید به این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را به هر شکلی که می خواهید ثبت کنید زیرا کارشناسان آن ها در هر زمان آماده خدمت رسانی به شما هستند و شما را در ثبت سفارش با خیال راحت راهنمایی می کنند. دستگاه دندانپزشکی روتاری Apex اعتماد زیادی از مدیک کالا دارد زیرا در هنگام مراجعه به مرکز بهترین برندها را با بالاترین کیفیت دریافت خواهید کرد تا بتوانید انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید و سفارش خود را به راحتی انجام دهید و بدانید که پس از انتخاب و ثبت سفارش، مدیک کالا دستگاه صحیح و سالم را در اسرع وقت برای شما ارسال می کند تا بتوانید از آن استفاده کنید. سفارش از مدیک کالا به شما کمک می کند دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید و در هزینه خود صرفه جویی کنید.

روتاری اپکس یکی از ابزارهای ضروری برای درمان مشکلات دندانی است که امروزه در اکثر مطب ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. با کمک این ابزار دندانپزشک می تواند خدمات خود را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت بالا ارائه دهد. روتاری اپکس در سایزها و مدل های مختلف طراحی شده است و افراد می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید کنند. برای درمان های ترمیم دندان، ابزاری کاربردی است که می تواند سرعت و دقت عمل را افزایش دهد. در این شرایط بیمار درد کمتری را تحمل می کند و درمان موفقیت آمیزتر خواهد بود.

قیمت مناسب این ابزار خرید آن را آسان کرده است. کیفیت و کارایی رقابت خرید را دو چندان کرده و به اپکس روتاری اجازه داده است تا بالاترین حجم فروش را داشته باشد. در هنگام خرید این ابزار بهتر است به مدل و برند آن توجه کنید. مدل های جدید و به روز انتخاب بهتری برای استفاده هستند و عملکرد خوبی دارند. ویژگی های خوب این دستگاه کوچک باعث محبوبیت بیشتر و جایگزینی مناسب برای دستگاه های قدیمی شده است. قابلیت های این دستگاه متفاوت است و هر چه این قابلیت ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. برای خرید بهترین اپکس روتاری، باید از فروشگاه های معتبر دیدن کنید. ابزاری که با یک برند معتبر تهیه می کنید به خوبی کار خواهد کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش دیجیتالی است که اعداد را با دقت بسیار بالایی نمایش می دهد. دقت اندازه گیری بالا و درصد خطای کم دستگاه باعث شد دوبار آن را بخرم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا