اپل امسال ۵میلیون رایانه لوحی میفروشد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


برخي منابع خبري پيش‌بيني كرده‌اند كه اپل رايانه لوحي خود را در همايش 27 ژانويه براي نخستين بار معرفي مي‌كند اما هم‌اكنون كه حدود يك هفته تا برگزاري اين همايش باقي مانده، يكي از تحليلگران وضعيت فروش و آينده اين رايانه لوحي در بازارهاي جهاني را پيش‌بيني كرده است.


به گزارش فارس به نقل از اپل‌اينسايدر، "مايك آبرامسكي " از تحليلگران مركز RBC Capital محسوب مي‌شود و با پيش‌بيني‌هاي جديد خود، آينده درخشاني را براي رايانه لوحي اپل رقم زده است.
به گفته وي، اگر رايانه لوحي اپل به قيمت 600 دلار وارد بازار شود، در نخستين سال ورود بيش از 5 ميليون دستگاه از آن به فروش خواهد رسيد و در مجموع، اپل از فروش اين محصول 8/2 ميليارد دلار درآمد كسب خواهد كرد.
البته با توجه به اينكه قيمت محصول يكي از عوامل تعيين كننده موفقيت آن در بازار است، آبرامسكي سناريوهاي ديگري را نيز براي پيش‌بيني خود در نظر گرفته است.
وي اظهار داشته است كه اگر رايانه لوحي اپل به قيمت 800 دلار عرضه شود، در نخستين سال ورود حدود يك ميليون دستگاه از آن به فروش خواهد رسيد و 777 ميليون دلار درآمد نصيب اپل خواهد شد.
آبرامسكي بر اين باور است كه بين قيمت محصول و تعداد فروش آن در بازار رابطه عكس وجود دارد. به عبارت ديگر، هرچه قيمت رايانه لوحي اپل افزايش يابد، از فروش آن در بازار كاسته مي‌شود.
آبرامسكي اعلام كرده كه اپل با عرضه اين محصول قصد دارد بار ديگر بازار جهاني رايانه‌هاي شخصي را متحول كند. اين شركت پيش از اين با ورود رايانه‌هاي Mac توانسته بود تحول بزرگي را در بازار رايانه‌هاي شخصي به‌وجود آورد و هم‌اكنون مي‌كوشد بار ديگر اين تحولات را به‌وجود آورد.
بر اساس آخرين شايعات منتشر شده، اين رايانه لوحي كه شامل نمايشگر چند-لمسي 10 اينچي مي‌شود، نسخه بزرگ شده دستگاه چندرسانه‌اي قابل‌حمل iPod touch است.






منبع
 

sh@h@b

New Member
سلام
تبلیغاتی که علیه این محصول شده خیلی خنده داره!!!
یکی به سنگ، یکی به pad!!! خلاصه هر کسی اینو به یه چیزی تشبیه کرده!
 
فكر نكنم مثل Iphone مردم براش سر و دست بشكونن!

خيلي از اين محصول انتقاد شده
 

جدیدترین ارسال ها

بالا