اپلیکیشن شاد و مشکلات آن

ترانه سام

New Member
اپلیکیشن شاد بزرگترین برنامه مجازی کشور است که همزمان با تعطیلی اجباری مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا ، توسط تیم فنی همراه اول برای آموزش و پرورش طراحی شد. در حال حاضر این اپلیکیشن از 14 میلیون کاربر تشکیل شده است و در نسخه جدید نیز بروزرسانی های پیشرفته تری اعمال شده تا آموزش دانش آموزان در بهترین حالت ممکن انجام بگیرد. علاوه بر نسخه های اندروید و IOS ، نسخه وب شاد نیز ارائه شده است تا دانش آموزانی که به گوشی همراه دسترسی ندارند ، بتوانند با دانلود شاد جدید در کامپیوتر کلاس های درسی خود را پیگیری نمایند. البته ناگفته نماند که این نسخه در موبایل و تبلت نیز قابل استفاده است.
آنچه در این مطلب میخوانید :

1 دریافت نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد و راهنمای استفاده
1.1 ورود به نسخه وب شاد
2 تنظیمات وب شاد
2.1 ایجاد گروه
دیجی فرم شاد
2.2 ایجاد کانال
2.3 خروج از شاد
2.4 سوالات پرتکرار دانش آموزان
دریافت نسخه تحت وب اپلیکیشن شاد و راهنمای استفاده
دانش آموزان ، معلمان و کلیه کاربران شبکه شاد که امکان دسترسی به این برنامه را از طریق گوشی تلفن همراه اندروید و IOS ندارند می توانند با ورود به نسخه وب این اپلیکیشین از امکانات آن استفاده نمایند.
ورود به نسخه وب شاد
با کلیک بر روی لینک قرار داده شده ، وارد نسخه وب شاد می شوید که باید مثل تصویر زیر گزینه “دانلود نسخه وب” را انتخاب کنید.


سپس شماره تلفن همراه خود را درج کنید شماره شما باید در دسترس و فعال باشد تا رمز به آن ارسال شود.



کد 5 رقمی که برای شما ارسال می شود را در این بخش وارد کنید.


حال باید بر روی گزینه “ورود دانش آموز” کلیک نمایید.


کد ملی ، سال ، ماه و روز تولد دانش آموز را در این بخش درج نمایید.


در صورتی که با پیام اطلاعات وارد شده صحیح نمی باشد ، مواجه شدید ، لازم است با مدیر مدرسه تماس بگیرید تا اطلاعات شما را وارد سامانه سناد کند و در احراز هویت مشکلی پیش نیاید.


حداکثر 24 ساعت پس از وارد شدن اطلاعات شما در سامانه سناد ، مجددا احراز هویت را انجام دهید و سپس گزینه “ورود به گروه کلاس من” را انتخاب کنید تا لیست کلاس های خود را مشاهده نمایید.
تنظیمات وب شاد
با وارد شدن و احراز هویت در وب شاد ، لازم است با بخش های مختلف این برنامه آشنا شوید تا راحت تر بتوانید از آن استفاده کنید. برای ورود به تنظیمات شاد ، مثل تصویر زیر بر روی گزینه “شاد (شبکه آموزشی دانش آموزی )” کلیک کنید.


ایجاد گروه
منویی را مشاهده خواهید کرد برای ایجاد گروه جدید با سایر همکلاسی های خود و یا معلمان و مدیران برای گروه بندی کردن دانش آموزان ، می بایست وارد بخش گروه جدید شوند و دانش آموزان را وارد گروه کنند.


ایجاد کانال
اگر بخواهید می توانید در نسخه وب شاد ، کانال نیز ایجاد کنید. کانال سازی هم برای دانش آموزان و هم برای مدیران و معلمان جهت قرار دادن اطلاعیه های آموزشی در کانال و اطلاع رسانی به والدین و دانش آموزان ، امکان پذیر است.


دانش آموزان می توانند پیام های آموزشی که در کانال ها و یا گروه های وب شاد مشاهده می کنند ، ذخیره نمایند تا در مواقع لزوم به راحتی بتوانند از بخش پیام های ذخیره شده به آن ها دسترسی داشته باشند.




احتمالا این را هم بپسندید shabake shad - شبکه شاد چیست و چگونه از shabake shad استفاده کنیم
در بخش مخاطبان وب شاد می توانید همکلاسی های خود را که برنامه شاد دارند مشاهده کنید و به آن ها پیام دهید.




اگر میخواهید مطمئن شوید که جز خودتان فرد دیگری وارد حساب کاربری شما نشده است ، می توانید از بخش دستگاه های متصل این موضوع را پیگیری کنید.




در صورتی که دستگاهی فعال باشد ، می توانید از این بخش آن را غیرفعال کنید.


خروج از شاد
اگر قصد دارید از وب شاد خارج شوید و یا با شماره جدیدی وارد این برنامه شوید ، کافیست گزینه خروج را انتخاب کنید.






با وجود توضیحات ارائه شده در این مطلب ، چنانچه در ورود به شبکه شاد با مشکلی مواجه هستید و یا قصد ایجاد کانال و گروه دارید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما راهنمایی دریافت کنید. همچنین جهت اطلاع از جزئیات توزیع سیم کارت دانش آموزی شاد نیز می توانید از مشاوران ما اطلاعات لازم را کسب نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا