PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
شاید در گزارش نوشتن رسم نباشد كه از شخصیتی حقوقی تشكر كنند اما میخواهیم از ایرانسل تشكر كنیم. دلیل تشكر نیز سطح كیفیت خدماتی مانند مكالمه با سیمكارتهای این اپراتور نیست چون اصولا آنقدر مسوولان اپراتور اول و دوم تلفنهمراه اختلالات و كیفیت بد خدمات را تكذیب كردهاند كه كمكم دارد باورمان میشود قطعوصل شدن صدا در هنگام مكالمه ریشه در خود ما دارد .
از ایرانسل تشكر میكنیم چون كشور ما قبل از مكالمه بینقص و ارزان و در دسترس به بازار كار نیاز دارد، بله، مشكل اصلی ما نه كیفیت پایین مكالمه بلكه اشتغال نیروهای متخصص حوزه فناوری اطلاعات است و ایرانسل 3سال پیش بلندترین گام را در راه ورود بخش خصوصی به حوزه خدمات ارتباطی و فناوری برداشت و با این سرمایهگذاری طیف وسیعی را مستقیم و غیرمستقیم وارد بازار كار كرد.
دلیل دیگر تشكر از ایرانسل تبلیغات وسیع آن است، چرا كه این اپراتور هزینههایی را كه همراه اول نپرداخته می پردازد و اصولا كار را برای دیگران آسان و راه را برای بعدیها هموار كرده است. نمود اصلی این آگاهیرسانی و ارتقا دانش عمومی را از مردمی میتوانید جویا شوید كه با همراه اول كاری غیر از مكالمه نمیتوانستند انجام دهند اما با یك خط ایرانسل اینترنت و پیامهای چند رسانهای را با هم دارند.
آشنا شدن سطح وسیعی از مردم با این نوع خدمات علاوه بر تشویق آنها به برقراری ارتباط با شیوهای غیراز مكالمه، شركتهای كوچكی متشكل از چند دانشجو یا فارغالتحصیل را تشویق به كار در زمینه تولید محتوای این خدمات میكند.
باید توجه داشت كه سرویسهای ارزش افزوده شبكههای موبایل از اپراتوری موبایل درآمد بیشتری دارد و راه اندازی اینچنین خدماتی در كشور جا را برای نیروی كار جوان باز میكند. گذشته از خصوصی بودن ایرانسل باید توجه داشت كه حضور سرمایهگذار خارجی ایرانسل یعنی امتیان از آفریقای جنوبی توانسته است معادلات بسیاری كشورها از جمله آمریكا را در زمینه تحریمها بر هم بزند. با تمام اینها انتظارات بسیار بیشتری از این اپراتور تلفن همراه برای آینده داریم كه یكی از بزرگترین مراحل پیش روی این شركت واگذاری وایمكس است كه باید در چند ماه آینده اجرایی شود.
منبع
از ایرانسل تشكر میكنیم چون كشور ما قبل از مكالمه بینقص و ارزان و در دسترس به بازار كار نیاز دارد، بله، مشكل اصلی ما نه كیفیت پایین مكالمه بلكه اشتغال نیروهای متخصص حوزه فناوری اطلاعات است و ایرانسل 3سال پیش بلندترین گام را در راه ورود بخش خصوصی به حوزه خدمات ارتباطی و فناوری برداشت و با این سرمایهگذاری طیف وسیعی را مستقیم و غیرمستقیم وارد بازار كار كرد.
دلیل دیگر تشكر از ایرانسل تبلیغات وسیع آن است، چرا كه این اپراتور هزینههایی را كه همراه اول نپرداخته می پردازد و اصولا كار را برای دیگران آسان و راه را برای بعدیها هموار كرده است. نمود اصلی این آگاهیرسانی و ارتقا دانش عمومی را از مردمی میتوانید جویا شوید كه با همراه اول كاری غیر از مكالمه نمیتوانستند انجام دهند اما با یك خط ایرانسل اینترنت و پیامهای چند رسانهای را با هم دارند.
آشنا شدن سطح وسیعی از مردم با این نوع خدمات علاوه بر تشویق آنها به برقراری ارتباط با شیوهای غیراز مكالمه، شركتهای كوچكی متشكل از چند دانشجو یا فارغالتحصیل را تشویق به كار در زمینه تولید محتوای این خدمات میكند.
باید توجه داشت كه سرویسهای ارزش افزوده شبكههای موبایل از اپراتوری موبایل درآمد بیشتری دارد و راه اندازی اینچنین خدماتی در كشور جا را برای نیروی كار جوان باز میكند. گذشته از خصوصی بودن ایرانسل باید توجه داشت كه حضور سرمایهگذار خارجی ایرانسل یعنی امتیان از آفریقای جنوبی توانسته است معادلات بسیاری كشورها از جمله آمریكا را در زمینه تحریمها بر هم بزند. با تمام اینها انتظارات بسیار بیشتری از این اپراتور تلفن همراه برای آینده داریم كه یكی از بزرگترین مراحل پیش روی این شركت واگذاری وایمكس است كه باید در چند ماه آینده اجرایی شود.
منبع