اينترنت پرسرعت باز هم در اروپا ارزان می‌شود

simo120

Active Member
- خبرگزاری‌ها- کمیسیون اروپا وابسته به اتحادیه اروپا برای کاستن از هزینه های دسترسی به اینترنت پرسرعت رایزنی با برخی دولت ها و شرکت های آی اس پی در این قاره را آغاز کرده است.
این کمیسیون می گوید برنامه مشورتی خود را تا 20 جولای ادامه خواهد داد تا از این طریق موانع و چالش های موجود بر سر راه تسریع دسترسی به اینترنت در این قاره برطرف شود.
افزایش هماهنگی میان شرکت های فنی و مهندسی، جلب همکاری دولت ها برای کمک به دسترسی به زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی با هزینه تمام شده پایین تر و برنامه ریزی برای اجرای سریع تر طرح های در دست اقدام در این زمینه از جمله برنامه هایی است که کمیسیون اروپایی به این منظور پیش بینی کرده است.
این کمیسیون 80 درصد هزینه تسریع دسترسی به اینترنت و افزایش سرعت آن را مربوط به تامین زیرساخت های تازه و از جمله کابل گذاری و برپایی تاسیسات مورد نیاز می داند و از تمامی نهادهای خصوصی دست اندرکار و همین طور دولت های عضو خواسته تا برای افزایش سرعت دسترسی به اینترنت و کاهش قیمت آن با کمیسیون اروپا همکاری کنند.
بر اساس برنامه ریزی اتحادیه اروپا، تمامی شهروندان کشورهای عضو باید تا سال 2013 به اینترنت با سرعت 30 مگابیت در ثانیه دسترسی داشته باشند و حداقل 50 درصد خانوارهای اروپایی هم باید تا سال 2020 با حداقل سرعت 100 مگابیت بر ثانیه به اینترنت دسترسی داشته باشند.
 

behprint

Member
هرکاری کنن نمیتونن با اینجا رقابت کنن سرعت بالا:cry: قیمت ارزون :cry:
 

Cisco

مدیر انجمن
اینترنت پر سرعت باز هم در ایران افتضاح تر می شود ,,,
 

1mdfr

Member
باسلام

دیروز شب اینترنت از سرعت دایل آپ هم پایین تر آمده بود یه سایت پس از 15 دقیقه باز می شد و اون هم کاملا ناقص
 

جدیدترین ارسال ها

بالا