اول فونداسیون، بعد خانه (مقاله آموزشی سئو)

managermd

Member
من به عنوان کارشناس سئو، یک سرویس سئو را بدون طراحی سایت قبول نمی کنم. زیرا باو ردارم سئو پایه یک سایت است. بنابراین چطور می توانم باور کنم که ما می توانیم اول خانه را بسازم، سپس ریشه و پایه خانه را بکنیم !

در این مقاله رایگان سئو با هم بازبینی خواهیم کرد باورهای مرا که چرا انجام سرویس سئو قبل از طراحی سایت بیشترین تاثیر مثبت را روی یک وبسایت خواهد گذاشت.

همه چیز با یک نام سایت ( دامین) شروع می شود. نام سایت دروازه سئو است ! نام سایت سرقفلی اینترنتی شما خواهد بود!

بنابراین شما باید توجه بیشتری داشته باشید تا برای همیشه یک دامین خوب انتخاب یا ثبت کنید. منظورم این است که باید دامینی را انتخاب کنید که هرگز نیازی به تغییر آن نبینید، حتی وقتی تجارت شما گسترش پیدا کرد ! به این خاطر که هر زمانی که بخواهید نام سایت خود را تغییر دهید به این معنی است که اعتبار و رنک سئوی خود را ضربه زده اید ! همه بازدیدکنندگان و مشتریان وفادار خود را. همچنین بک لینک های زیادی از فوروم ها و مکانهای اینترنتی دیگر. شما همه آنها را از دست خواهید داد!

برای نمونه ایرانی لطفا به آدرس جدید سایت بانک سامان نگاهی بیندازید Sb24.com . دامنه اینترنتی این بانک برای مدتها sb24.ir بود که مدت کمی است پسوند آنرا تغییر داده. به نظر شما در این تغییر استراتژی چقدر زیان کرد؟ صد البته که اگر بخواهیم دقیق تر عنوان کنیم اینطور است که جلوی زیان را زودتر گرفت ! چون متاسافنه بر اثر تجربه متوجه شده ایم که دامین دات آی آر ارزش زیادی برای روبوتها ندارد! زیرا آنها می دانند کشور ایران ویزیتور با کیفیتی ندارد که صاحب کارت های اعتباری بین المللی باشند. پس از نظر تجاری اصلا یک دامنه با ارزش به حساب نمی آید !

اما در بخش بین الملل لطفا نگاهی به سایت پی زا Payza.com بیندازید. نام پیشین این سایت AlertPay.com بود .

به نظر شما تغییر آدرس این سایت آنهم پس از این همه سال چقدر زیان برای این کمپانی بزرگ کانادائی به همراه دارد؟ منظورم این است که همه صاحبان سایتها برای مدت بسیار طولانی از آدرس AlertPay.com برای وارد شدن به سایت این کمپانی استفاده می کردند. همچنین در تمام پرسشهای خود در تالارهای گفتگو از ادرس آلرت پی به عنوان ادرس سایت استفاده می کردند که همین تکرار نام سایت یک رتبه سئوی خوب بود. اما همه این بک لینکها اکنون بی ارزش شده اند !

با یک مثال روشن شما می بینید تاثیر آن را روی رتبه سئو !

به بیان دیگر شما باید دقت بیشتری به نام دامین کنید تا مطمئن شوید آن نام سایت دارای کلمات کلیدی مربوط به تجارت شما می باشد تا نسبت بیشتری از بازدیده واقعی را از موتورهای جستجوگر دریافت کنید.

شما همچنین باید توجه داشته باشید که یک دامین قدیمی با جدید انتخاب کنید ! منظورم این است که دامینهای قدیمی تر رتبه سئوی بهتری در نزد موتورهای جستجوگر دارند و انتخاب یک دامنه قدیمی برای تجارت آنلاین تازه شما می تواند رشد بیشتری به همراه داشته باشد ! یعنی اینکه آن اثر بیشتری نسبت به ثبت یک دامین جدید دارد ! اما چند عامل پنهان وجود دارند که شما باید قبل از ثبت یک دامین قدیمی حتما به آنها توجه کنید.

نکاتی مانند :

۱- گوگل قبلا آنرا بلاک نکرده باشد !

۲- نظرهای منفی در تالارهای گفتگو درباره عملکرد دامین وجود نداشته باشد !

این دو فاکتور بسیار بسیار مهم هستند که شما باید توجه زیادی به آنها داشته باشید پیش از ثبت ثبت یا خرید یک دامین قدیمی برای تجارت آنلاین جدید خود.

عدم توجه به این دو مورد می تواند کسب و کار آنلاین و غیر انلاین شما را نابود کند !

چنانچه شما چنین دامنه را خریداری کردید در ابتدا باید به گوگل بروید تا این دامین تازه اما قدیمی خود را از لیست سیاه گوگل خارج کنید .

ما می دانیم این کار چندان سخت نیست. اما گام دوم بسیار مشکل خواهد بود. به این دلیل که شما یا کارکنان شما باید زمان بسیار زیادی را برای پاسخ در تالار های گفتگو صرف کنند تا ویزیتورهای و صاحبان شکایت باز شده باور کنند که یک مالک جدید بای این دامین هستید و هیچ نقشی مرتبط با فعالیت صاحب قبلی دامین نداشتید ! و حتی ممکن است برای اینکه شما را باور کنند خسارت بپردازید !

پس می بینید که انقدر آسان نیست تا یک دامین برای تجارت جدید خود انتخاب کنید.

اکنون با توجه به توضیحات بالا، من فکر می کنم به این باور رسیده باشید که در ابتدا باید پایه را ساخت ، سپس ساختمان را .

نویسنده و مترجم : مهدی محمدی دهقانی

www.SEOSecrets.info

————————–

قوانین و مقررات ، کپی رایت :

۱- استفاده کاربردی از این مقاله برای همه وبمسترهای ایرانی با هر نوع سایت تجاری یا غیر تجاری آزاد و رایگان می باشد. اما چنانچه این مقاله برای شما ارزشمند بود می توانید در جهت اجرای عدالت پیشنهادات ویژه ای با سود دو جانبه را ببینید : اینجا http://donation.justiceisneeded.com/

۲- استفاده تجاری از همه متن این مقاله در سایتهای سرویس دهنده مرتبط با خدمات سئو و وبمسترها مجاز نیست.

۳- استفاده از این مقاله در سایتها و تالارهای گفتگوی وبمسترها به شرط قرار دادن آدرس لینک دار قابل کلیک به خود صفحه مقاله آزاد است.

English : http://www.seosecrets.info/seo-article/
 

h4w1d

New Member
سلام دوست من....
من یه سایت دارم که با وردپرس ایجاد کردم....
2هفته...
بدلیل محدودیت موضوعی پست آنجنای نداره....
17 تا پست...
ولی تمامه مطالب اختصاصی و از کلمات کلیدی استفاده شده....
افزونه آل سئو نصب و تنظیم شده...

ولی هرکی میاد نگاه میکنه میگه تاثیری از افزونه نمیبنم و راه کاره اینکه کجای کارم مشکل دار رو نمیگه......

4روزه هر شب مطلب میذارم..

ولی الکا بدتر شده : خ خ خ

سایت : proxybaran. asia

ممنون میشم اگه کمکم کنید....

با نرم افزار cute rank هم چک کردم...کلمه ی کلیدی ثبت شده از سایت پیدا نمیکنه :-((((((((((((((((((
 

جدیدترین ارسال ها

بالا