اولین کنفرانس بازی سازی فلش

khorzu

Member
FlashGamingSummit09-780x309.jpg


مکان : سانفرانسیکو
زمان : 22 مارس 2009 (3 فروردین 1388)
هزینه ثبت نام : 99 دلار

کله گنده های فلش گیمینگ دور هم جمع شدند تا بهترین بازی های سال رو انتخاب کنند + ارائه مقالات کله گنده ها درباره آینده فلش گیم . نتیجه :

عکس و فیلم از کنفرانس :


 
آخرین ویرایش:

++Hadi++

Active Member
واقعا جای آقا محمد(mashgame) تو اونجا خالی بود .
فقط می خوام بدونم تو این بازیها ، بازیهای 3 بعدی هم هستن یا همه فقط دوبعدین ؟
 

mshgames

Well-Known Member
سلام

از خرزو عزیز ممنون واقعا اونا بزرگان بازی های فلش هستن و شاید بازی های حالا خودمو میگم به گرده پایه اونا بازی ها هم نرسه
شرکتایی مثل : crazyMonkey یا Armor games و......
تمام بازی های بالا مخصوصا Boxhead: The Zombie Wars از برترین و بهترین بازی های فلش در جهانن و ول انصاف که در رتبه برترین ها هستن

ولی یه دونه از این بازی ها که فکر کنم تانک های حبابی 2 باشه و کار کمپانی " هیرو اینتر فیس " از مزخرفترین بازی هایه حالا نمی دونم اسمش چجوری رفته خدا می دونه
در نهایت
هیچی نمی تونم بگم جز اینکه واقعا اونا پیشرفته .

موفق باشید

محمد
 

saeedesign

Member
سلام...چطوری محمد؟
بابا..خ اونا هم که به دنیا اومدن حرفه ای نبودن.تازه ماتو(خودت) می گی حرفه ای! ما که می گیم تو،تو این شرایط ،سن،امکانات و... خیلی از اونا سرتری...
10 دفعه بهت گفتم بیا اون حرکت و بزنیم نیامدی که..تابلو دیگه بااو(آقای x ) کار می کنی و ما تحویل نمی گیری..

فعلا...موفق باشی :rose:
 

khorzu

Member
سلام ممنون

نقاط ضعف بازی های وطنی کلا از نظر یک نفر خورزو خان ساده :
1- خلاقیت
2- گرافیک
3- تکنیک زدگی ( تکست ادونچرم آرزوست)
4- نبود بازار وباتبع پشتیبانی مالی
5-نبود و عدم اعتقاد به کار گروهی

نقاط قوت بازی های وطنی کلا از نظر یک نفر خورزو خان ساده :
1- تکنیک های بالقوه (و بعضا به طرز غیر هنریی بالفعل)
2- موضوعات داستانی جذاب
 
آخرین ویرایش:

BioDread

Banned
نمیدنم
شاید اگه در کشور ما هم حق کپی رایت بود همه چی بیشتر و یا اخیلی کمتر پیشرفت میکرد
این برای من اثبات شده کده در هر کاری تجربه حرف اول رو میزنه
مصلما بازی های اول ان شرکت ها به این خوبی نبوده ولی زبان برنامه نویسی همونه و تغییر نکرده!!!

شاید این چیزایی که من الان میگم 51% صحت نداشته باشه!!!

نقاط ضعف بازی های وطنی کلا از نظر یک نفر بایو خان ساده :

دوست ندارین تمام قدرت و خلاقیت رو نشان بدیم
دوست نداریم گروهی کار کنیم
دوست نداریم حرف پیش کسوت هارو گوش کنیم
دوست نداریم زیاد زمان برای هر کاری صرف کنیم
دوست نداریم پیشرفت پایین دست هامونو ببینیم
دوست نداریم به دیگران آموزش بدیم
دوست نداریم واقعیت رو قبول کنیم
دوست نداریم ...
 

++Hadi++

Active Member
مگر اینکه بچه های فعال این سایت بتونن در مورد بهبود این وضع و ارتقای سطح فلش کشور فعالیتی داشته باشن.
آقا خیلی باحاله که از این سایت بتونیم همکاری داشته باشیم و فلشو به اون سمتها بکشیم...
 

mshgames

Well-Known Member
سلام

تا اونجایی که من دیدم بازی هایی که به عنوان برترین شناخته شدن سبک هاشون تکراری نیست اگه تکراری باشن ولی با ایده و خلاقیت جدیدا

در ضمن افراد اونور آب دیگه دنبال بازی های کلیشه ای نیستن پس اگه قراره با اونا رقابت بشه باید سبک بازی های ما از بازی هایی که تو بالا نام برده شده یه چند قدمی فاصله داشته باشه و جلوتر

مهمترین چیز یا همون عنصر تو بازی های بالا گرافیک نیست مبنایه

50 درصد امتیاز به برنامه نویسی فیزیک و یا همون گیم پلی
30 درصد امتیاز به شرکت ها که به عنوان اسپانسر این بازی ها میشن (مبنا معروف بودن شرکت در این عرصه مثله حالا Armor گیمز*
20 در صد باقی مانده به گرافیک چگونه جلوه های بازی روند داستان و حتی لودینگ اولیه بازی (بازی در حال لود شدن)

تمام

موفق باشید
 

Avang2005

مدیر انجمن
سلام دوست من

محمدجان اين حرفا چيه

شما خودت رو خيلي دست كم مي گيري كيفيت بالاي كاراي اين بازيها بخاطر اينه كه اونا يه تيم هستن كه يكي طراحي ميكنه

يكي انيميشن و ..... ولي شما همه اينا رو خودت انجام مي دي پس حتي بنظر من شما از اونها پيشرفته تر هستي

زنده باد ايراني .....

موفق باشيد
 

BehrouzPc

پــــادشــاه فــلــــش
lشکل اصلی اینه که نه آموزشگاهی و نه منابع خوب فارسی برای بازی سازی در زمینه فلش و جود نداره و مهم در این موضوع علاقه مند کردن افراد برای این رشته می باشد ، هم اکنون افراد کمی به ساخت بازی فلش می پردازند که چند درصد از اونها این کار رو با کپی برداری از کار دیگران و تغییرات کاراکتر و افزایش و ... انجام نمی دهند که در صد پایینی رو تشکیل میده:sad:

البته بازی های ایرانی ضعف طراحی گرافیکی رو هم داره که پیرو حرف دوستان به دلیل کار تکی میباشد
در صورتی که کاری که توسط یک نفر در 1 ماه ساخته می شود توسط یک گروه چهار نفره کمتر از یک هفته انجام خواهد شد و البته با کیفیت بهتر

به نظر من نکته بعدی استفاده نکردن از شبه سازهای فزیکی و .. مثل ape و.. در باری های ایرانی است که البته به نظر بنده به ضعف برنامه نویسی اکشن اسکریپت بر می گرده که البته اگه مثل بازی سازهای اجنوی:lol: (خارجی) برنامه نویس جداست

البته نمی شه از بحث الگوریتم و پیش ساخت بازی های به راحتی گذشت که در بازی های ایرانی بسیار کم می باشد و یا اصلا وجود نداره

تمامی مطالب بالا نظر کاملا شخصی بنده می باشد :D
 

جدیدترین ارسال ها

بالا