اولین کار ریگ من!

mohammad@er

Well-Known Member
سلام به همه کاربرای مجید انلاین!
امروز یه کاراکتر ریگ کردم با استفاده از cat و skin ولی تو اسکین مشکل دارم!:cry:
از اساتید درخاست دارم تا اسکین منو ویرایش کنن و درستش کنن بعد من از روی اون و تفاوتاش بتونم روی این مودیفای مسلط شم!
در ضمن تو خود مکس یه کاراکتر هست که ریگ شده هست!
می خام بدونم چطور استخان ها معلوم نمیشن!
تو لایر فقط می تونم یه کاری کنم که تو رندر نمایش داده نشه!
می خام تو ویو پورت هم معلوم نشه!
ممنون از همگی :rose:یا علی

CARACTER.IR.jpg
 

پیوست ها

  • CARACTER.IR.zip
    5 مگایابت · بازدیدها: 35

nc_hamid

Member
سلام
اول از همه این کاراکتر مناسب ریگ نیست . چون تپولوژیشش رو به هم ریختست . باید تو پولوژیش اصلاح بشه .
من قسمت سینه با دست رو اصلاح کردم تا بتونم بهت مراحل Skin رو نشون بدم . از مراحل Skin فیلم گرفتم روش کار من رو ببینی . البته روش های اسکین با هم فرق می کنه . من این جوری می پسندم . تو اینترنت هم آموزش اسکین زیاده .
فیلم رو ببین مشکلی بود بگو .
لینک ویدئو
برای مخفی کردن bone ها توی Display تیک Bone Objects رو بزن تا bone های صحنت دیده نشن .
--راستی اینم خود فایل اصلاحی :

http://s5.picofile.com/file/8102329184/Skin_Edit.max.html
 
آخرین ویرایش:

mohammad@er

Well-Known Member
سلام
اول از همه این کاراکتر مناسب ریگ نیست . چون تپولوژیشش رو به هم ریختست . باید تو پولوژیش اصلاح بشه .
من قسمت سینه با دست رو اصلاح کردم تا بتونم بهت مراحل Skin رو نشون بدم . از مراحل Skin فیلم گرفتم روش کار من رو ببینی . البته روش های اسکین با هم فرق می کنه . من این جوری می پسندم . تو اینترنت هم آموزش اسکین زیاده .
فیلم رو ببین مشکلی بود بگو .
لینک ویدئو
برای مخفی کردن bone ها توی Display تیک Bone Objects رو بزن تا bone های صحنت دیده نشن .
--راستی اینم خود فایل اصلاحی :

http://s5.picofile.com/file/8102329184/Skin_Edit.max.html
حمید جان یک دنیا ممنون!
ایشالا بتونم برات جبران کنم!
خیلی اقایی!:oops:
 

mohammad@er

Well-Known Member
حمید جان ببخشید من یه خورده تو این مورد بی سوادم!
توپولوژی شکل هندسی مدل هست!درسته!
مشکل اینم انعطاف پذیری است!درسته!
باید از طریق edit mesh یا edit poly درست شه؟
یه توضیح مختصر می دید لطفا!
در ضمن بازم برای اون فیلم اموزشی مچکرم!
 

LinkinForEver

مسئول بخش برنامه ها و مسائل گرافیک سه بعدی
Topology به چگونگی تشکیل شدن یک مدل هست که روی شکل گیری ورتکس و ادج ها مشخص میشه .

در ضمن اینقدر اسپم نکنید ، دوباره بن میشید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا