اولین نرم افزار رایگان مدیریت هاستینگ

Usefi

Member
اولین نرم افزار رایگان مدیریت هاستینگ

این نرم افزار یك برنامه پیشرفته تحت ویندوز جهت نگهداری ، مدیریت ، آمارگیری و گزارشگری و . . . از لیست كاربرانی است كه از هاستینگ شما استفاده می كنند . این نرم افزار پس از مدت ها تلاش برای اولین بار به صورت رسمی و جدی آماده شده است .



امكانات برنامه Hosting Manager

ایجاد پانل (Panel) مانند WHM : از این گزینه جهت ثبت پانل های جدید استفاده می شود و در دو نوع لینوكس و ویندوز ، مقدار فضا و پهنای باند و قیمت و . . . را در خود ذخیره می كند . پانلهای ثبت شده قابلیت ویرایش و حذف را دارا می باشند .

ثبت پسوند دامین (Domain) : پسوندهای دامینی كه شركت شما ثبت می كند را با قیمت آن در این قسمت ثبت می كنید و در هنگام ثبت اكانت جدید از این پسوندها استفاده می كنید . این قسمت قابلیت حذف و ویرایش را دارا می باشد .

ثبت مشتری : در این قسمت از برنامه شما می بایست قبل از ثبت هر سفارش ، اطلاعات مربوط به صاحب آن سفارش را در بانك اطلاعاتی وارد نموده و برای هر مشتری یك نام كاربری انتخاب نمایید . در این سیستم هر مشتری ، تنها با نام كاربری خویش شناخته میشود .

ثبت سفارشات : با استفاده از این گزینه شما خواهید توانست كه تمام سفارشات خود را در قالب یك فرم هوشمند تنها با سه كلیك ، ثبت و نگه داری نمایید . فقط كافیست نام كاربری مشتری ، نام پانل و نام پسوند دامنه او را انتخاب نموده و دكمه ثبت اطلاعات را كلیك نمایید . به همین سادگی . . .

مشاهده سفارشات : در این قسمت از برنامه نیز سیستمی تعبیه شده كه با وارد نمودن نام دامنه هر سفارش ، تمام اطلاعات مربوط به آن سفارش برای شما نمایان میگردد .

حذف سفارشات : جهت حذف سایتهایی كه مدت همكاری آنها با شركت شما به پایان رسیده و قصد تمدیدی سرویس خود را ندارند نیز ، از قسمت حذف سفارشات اقدام نمایید . همچنین این سیستم برای حذف مشتركین خاطی نیز به كار میرود .

آمار و ارقام : شما در هر لحظه از برنامه میتوانید شاهد آمار و ارقامی كامل از بانك اطلاعاتی خود باشید . این آمار به صورت كاملا پویا و هوشمندانه از بانك اطلاعاتی سیستم استخراج میگردند .

لیست سیاه : این قسمت از نرم افزار نیز كه در صفحه اصلی نرم افزار گنجانده شده و نسبت به تاریخ حساس است ، لیست تمام مشتركینی را نمایش میدهد كه مدت سفارش آنها در پایان روز جاری به اتمام خواهد رسید . این سیستم از جمله قسمت های مفید بوده و باعث میشود كه مدیر هاستینگ قبل از اتمام هر سفارش . ایمیلی مبنی بر تمدید سفارش را برای مشترك مذبور ارسال نماید .

و امكانات دیگر از جمله : تاریخ شمسی ، روزهای هفته به صورت ایرانی ، ویرایش و حذف تمام اطلاعات و . . .


حجم نرم افزار :
تقریبا 4 مگابایت

برای دریافت این نرم افزار کلیک کنید

برنامه نویس : رضا یوسفی
سایت منبع : من آنلاین هستم

 
آخرین ویرایش:

Mozafary

Member
حیف که ویندوزیه!کاش تحت وب بود و بدون وابستگی به سیستم عامل :d
 

Usefi

Member
اگه احیانا موقع نصب با خطا مواجه شدین , یکی از راههای زیر رو میتونین انجام بدین :
1- نرم افزار ویژوال بیسیک 6 رو به همراه اکسس رو سیستمتون نصب کنید و دوباره اقدام به نصب فایل کنید .
2- نرم افزار ویژوال بیسیک 6 ران تایم ارور رو به همراه اکسس نصب کرده و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید .

در صورت نصب موفقیت آمیز و یا عدم نصب برنامه , مراتب را از طریق همین تاپیک اعلام بفرمایید . ممنونم
 
آخرین ویرایش:

Usefi

Member
اینم یه اسکرین شات از صفحه اصلی برنامه :

Untitled-1.gif

 

Usefi

Member
محیطش اینا که خیلی خوب و مرتبه :)
تبریک میگم کار جالبی انجام دادید
ممنونم . خواهش میکنم . امیدوارم تونسته باشم خدمتی رو به شما و سایر دوستان کرده باشم .
بی صبرانه منتظر پیشنهادات و نظرات شما و باقی دوستان جهت بهبود نرم افزار هستم . . .
 

Usefi

Member
بنا به درخواست مکرر دوستان , برای آن دسته از افرادی که امکان دانلود این نرم افزار برایشان فراهم نیست , خدمات ارسال پستی نیز فراهم گردید .
جهت دریافت اطلاعات بانکی و هماهنگی برای ارسال سی دی , به www.iamonline.ir مراجعه بفرمایین .
 
آخرین ویرایش:

Usefi

Member
با توجه به درخواست های مکرر مدیران هاستینگ ها مبنی بر ارائه این نرم افزار به نمایندگان خود , تصمیم گرفتیم برای آن دسته از مدیرانی که علاقمند هستند , نرم افزار فوق را به صورت کاملا رایگان با نام و نشانی و . . . شرکت مذکور ویرایش نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا از طریق قسمت تماس با ما مکاتبه بفرمایید . ممنون
 

Usefi

Member
با توجه به بالا بودن حجم برنامه و عدم دسترسی برخی از مدیران به اینترنت پرسرعت , از هم اکنون تمام دوستان عزیز میتوانند این برنامه را تنها با حجم 4 مگابایت دانلود نمایند . (لازم به ذکر است حجم قبلی این نرم افزار 24 مگابایت بود)
با تغییراتی در فایل نصب کننده برنامه , امید آن می رود که مشکلاتی که برای برخی از دوستان هنگام نصب پدید می آمد مرتفع گردد . لذا از تمام کاربرانی که موفق به نصب برنامه نشده اند , بدین وسیله دعوت به عمل می آید که با دریافت و نصب مجدد این برنامه , از امکانات آن نهایت استفاده را ببرند .

خیلی کتابی شد !
فایل اینستال رو دوباره ساختم . اونایی که موقعه نصب مشکل داشتن دوباره دریافت کنن (حجمش شده 4مگ) , ایشالا که مشکلشون حل بشه . خبرش رو هم توی همین انجمن به من و بقیه دوستان بدن . مرسی

در ضمن فایل در پرشین گیگ آپلود شد و دوستانی که با رپیدشیر مشکل داشتن ازین به بعد میتونن با خیلا راحت فایل رو با لینک مستقیم دانلود کنن : www.iamonline.ir
 
آخرین ویرایش:

irlogo

Active Member
خیلی خوب هست
بهتره انگلیسیشو بزنین معروف می شه

دستتون دردنکنه من از همون روز اولی که تاپیک زدین دان کردم ولی تو ویستا بد نصب می شه و کلی از فایلاشو نصب نکرد تو ایکس پی تست نکردم

چند تا گزینه کم داره

یکیش
بک آپ هست

اگه من ویندوز عوض کنم بانک اطلاعاتیش چی می شه؟

مرسی
 

Usefi

Member
خیلی خوب هست
بهتره انگلیسیشو بزنین معروف می شه

دستتون دردنکنه من از همون روز اولی که تاپیک زدین دان کردم ولی تو ویستا بد نصب می شه و کلی از فایلاشو نصب نکرد تو ایکس پی تست نکردم

چند تا گزینه کم داره

یکیش
بک آپ هست

اگه من ویندوز عوض کنم بانک اطلاعاتیش چی می شه؟

مرسی

سلام . ممنون بابت پیشنهادتون . حتما در موردش فکر میکنم .
نظر لطفتون بود . بله فایل نصب اولیه یه سری مشکلات جزیی داشت که با اصلاح اون الان این نرم افزار در تمامی سیستم ها و ویندوزها بدون هیچ گونه مشکلی قابل استفاده است .
ایشالا در نسخه جدید حتما این گزینه در سیستم اضافه میشه . پس بقیه گزینه ها کو . . . !؟

در ضمن شما میتونین قبل از نصب ویندوز , بانک اطلاعاتی رو در یک پوشه جدا نگهداری کرده و بعد از نصب مجدد برنامه در ویندوز جدید نسبت به کپی کردن بانک قبلی در کنار برنامه اقدام کنید .

منتظر نظرات و پیشنهادات بقیه دوستان هستم . . .
 

Usefi

Member
جهت اطلاع دوستان عزیز باید عرض کنم که با ایجاد تغییرات در فایل نصب کننده برنامه , مشکلی که برای برخی از دوستان هنگام نصب پیش میومد بر طرف شد و الان طبق گزارشات واصله تمام دوستان میتونن با دانلود فایل جدید که حجمش از 24 مگابایت به 4 مگابایت رسیده , نرم افزار رو به راحتی نصب کرده و از تمام امکانات اون استفاده کنن .

نظرات خودتون رو از ما دریغ نفرمایین . . .
ممنونم
 

جدیدترین ارسال ها

بالا