اولین مدلینگ صورت از من

سلام . من حدود 3 ماه میشه که تری دی مکسو شروع به یاد گیری کردم . (البته بدون آموزش .فقط با چنتا سوال از دوستانم) و هر شی جدیدی که نظرمو جلب میکرد سعی میکردم یه مدل ازش بسازم . و راستش از مدلینگ صورت خیلی میترسیدم . و امروز سر صبحی زد به سرم که یه مدل سه بعدی صورت بسازم . یه عکس گرفتم از خودم و شروع کردم . (البته اصلاً شبیه عکس نشد :-?)
چقد حرف زدم . در آخر بگم که ما مبتدی هستیم . لطفاً مشکلاتشو بگید . تورو خدا... (نزارید التماس کنم).
face%201.jpg

face%202.jpg

face%203.1.jpg

face%203.2.jpg

face%204.jpg

face%205.jpg

face%206.jpg
 

HOSSEIN.D

Well-Known Member
آفرین.
با اینکه 3 ماهه شروع کردی ولی عالی کار کردی.
به نظرم تکسچرینگ رو خیلی زود شروع کردی.
تکسچرینگ رو بذار واسه آخر کار.
یه وایر از مدل بذار ببینیم توپولوژی رو رعایت کردی یا نه.
موفق باشی:rose:
 
ها این توپولوژی که وگوفتید یعنی چه ؟ (راستش نمیدونم چیه اگه میدونستم رعایت میکردم )
اینم وایر کار (اولی بدون اسموس و دومی با اسموس)
 

پیوست ها

  • wire face2.jpg
    wire face2.jpg
    22.4 کیلوبایت · بازدیدها: 23
  • wire face3.jpg
    wire face3.jpg
    26.1 کیلوبایت · بازدیدها: 21

sharin

Member
سلام.
سر رو كه اينطور مدل نمي كنن !!
همينطوري كه نگاه مي كني خوبه اما واير رو كه گذاشتي . نشون مي ده اساسي مشكل داره.
براي شروع يك cube ( box ) درست كن و به اندازه ي كافي divide بده ، بعد blueprint ها رو set كن.
box اي كه ساختي رو بذار روي blueprint و vertex ها رو دسته اي جا به جا كن تا روي مرز blueprint ات قرار بگيزه.
البته اين كار ها رو بايد در نماي SIDE و fRONT انجام بدي و در صورت نياز TOP . در prespective فقط شكل مدل كلي رو check مي كني.
توپولوژي هم طريقه ي قرار گرفتن FACE هاست كنار هم.
FACE ها بايد دور هر چشم به حالت چرخش قرار بگيرن و دور دهن هم همينطور.
براي شروع حتما از آموزشي شروع كن و گرنه عمرت رو تلف مي كني. زمان رو از دست نده.

موفق باسي.
يا علي.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا