اولین فروشگاه آنلاین گوگل راه اندازی می شود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


گوگل با هدف آغاز یک مبارزه جدید با مایکروسافت در عرصه نرم افزار آماده است که اولین بازار آنلاین خود را برای فروش نرم افزارهای شرکتی باز کند.


به گزارش مهر، این فروشگاه جدید می تواند از ماه مارس فعالیت خود را آغاز کند و برنامه های جانبی را که تولیدکنندگان خارجی عرضه می کنند، به فروش برساند.


این تلاش جدید گوگل با هدف جلب توجه کاربران "آفیس" مایکروسافت به بسته آنلاین " Google Docs" انجام می شود.


براساس گزارش وال استریت ژورنال، درحال حاضر حدود نیم میلیارد نفر در دنیا کاربر بسته نرم افزاری آفیس مایکروسافت هستند.


این تلاش زمانی شدت گرفت که مایکروسافت اعلام کرد، آفیس جدید یک نسخه آنلاین نیز خواهد داشت که کاملا رایگان بوده و از پنج برنامه کلاسیک بسته آفیس پولی برخوردار است.


این محصول آنلاین رایگان تنها شامل برنامه های "وورد"، "اکسل"، "پاورپوینت" و "وان نوت" است و از نیمه نخست سال 2010 بر روی اینترنت عرضه خواهد شد.


کاربران می توانند از طریق سکوی "ویندوز لایو سرویس" وارد "آفیس آنلاین" شوند مزایای متعددی در استفاده از "آفیس آنلاین" برای کاربران وجود دارد که شامل امکان استفاده رایگان از آفیس در عملکردهای پایه است به طوریکه کاربر می تواند نه تنها روی رایانه بلکه از طریق تلفن همراه نیز وارد اینترنت شود و با وارد کردن نام کاربری و رمز ورود خود در نسخه آنلاین آفیس پرونده های متنی خود را آماده کند و مثلا در محیط وورد متنی را تایپ کرده و آن را در محیط پاورپوینت تنظیم کند.


Google Docs آنلاین نیز تمام خصیصه های "مایکروسافت وورد" و "آفیس" را دارد و استفاده از آن همانند استفاده از آفیس رایگان است.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا