انیمیشن اولین انیمیشن بنده _ توپ

amirz1376

Well-Known Member
کار شماره ی 3

بعد یه چیزی من وقتی play blast میکنم حجم کار بیشتر از میشه !!!! طبیعیه یا تنظیماتش خرابه؟
و یه سوال تو گرف ادیتور من رو همه ی فریم ها s میزنم بعدش میرم تو گرف ادیتور درستش میکنم . بعد که آموزش بوبو جان رو دیدم اینکارو نکرده بو آیا باید از اون راه برم ?. یعنی راه بهترش اونه یا فرقی نداره ؟ و بعد یکاری هم کردن که یه خطی ظاهر شد و اونو ادیت کردن.اونو تو مایا از کجا بیارم ؟
و یه سوال دیگه. اون پرش آخر وقتی میخوام یکم رو زمین قل بخوره خوب در نمیاد .چیکارش کنم:mad:

دانلود
 

پیوست ها

  • BALL 3_2.zip
    51.5 کیلوبایت · بازدیدها: 3
آخرین ویرایش:

arminAnim

کاربر متخصص
آفرین خوب بود... همینجوری جلو برو ، خودتو به چالش بکش با کارهای سخت تر...
 

amirz1376

Well-Known Member
تا این موقع بیداری ؟:green: یا میخوای نماز بخونی؟
منظورم از قل خوردن این بود که بعد از پرش آخر و وقتی توپ دیگه رو هوا نیست میخوام یکم باز جلوب بره تا یکم طبیعی تر بشه .


ممنون که چهار صبح جواب میدید :green::rose:
 

arminAnim

کاربر متخصص
تا این موقع بیداری ؟ یا میخوای نماز بخونی؟
منظورم از قل خوردن این بود که بعد از پرش آخر و وقتی توپ دیگه رو هوا نیست میخوام یکم باز جلوب بره تا یکم طبیعی تر بشه .


ممنون که چهار صبح جواب میدید

نه من شب تا صبح بیدارم... ببین اینطوری که نمیشه توضیح داد، این چیزی که الان زدی خوبه و من ایرادی نمی بینم. اون چیزی رو هم که باهاش مشکل داری بهتره اجرا کنی تا بشه راجع بهش صحبت کرد
 

Zero-Animator

New Member
کار خوبیه ....بهت تبریک میگم ..خیلی خوب تلاش کردی وزن های مختلف رو با زمان بندی و فاصله گذاری نشون بدی ........ جنس توپ ها تا حد زیادی مشخصه
چند تا نقد دارم با اجارت :
1- توپ سنگین به علت داشتن momentum بالا اولا باید و سرعت و چرخش بیشتری از درون لوله بیاد ثانیا مگه اصطحکاک چقدره کهاینقر سریع می ایسته .......شما باید خیلی انرژی تو اون توپ ذخیره می کردید

2- توپ سبک هم به نظرم چون خیلی سبکه باس از مقداری از انرژی پینگ پنگ رو بگیره و برگرده:rose:

3- خیلی SPACING پینگ پنگ رو شدید گرفتی فاصله ها هر چی به طرف زمین میاد زیاد میشه اما نه این همه و به نظرم باس زودت با یسته چون مقداری از انرژی شو داده به توپ سبک.
 

amirz1376

Well-Known Member
سلام

خیلی ممنونم

آره توپ سنگینو درست میکنمش . بعد momentum چیه؟ توپ بادی هم اگر شد درستش میکنم و اگر نشد نه!!! چون اگه بخوام تغییرش بدم باید کل انیمیشنو عوض کم و توپ پینگ پنگ هم بخاطر یه ویدئو ماله انیمیشن منتور بود به نظر اونجوری میومد .اونم درستش میکنم

بعد یه سوال تو یه انیمیشنی مثل این چجوری باید انیمیت کنم که مثلا اگه اون توپ به اون توپه دیگه میخوره نخواد انیمیت اون یکی توپرو کلا عوض کرد . مثلا اول توپ پینگ پنگ میفته زمین و ما انیمیت میکنیم و بعد یه توپ سنگین میفته روش و کلا توپ پینگ پنگه منحرف میشه از اون انیمیتی که اول کرده بودیم؟



:rose::rose:خیلی خیلی ممنون :rose::rose:
 

Zero-Animator

New Member
در فیزیک، تکانه، اندازهٔ حرکت یا مقدار حرکت کمیتی برداری است. حاصل‌ضرب جرم شیء در سرعت آن در هر لحظه، تکانهٔ شیء در آن لحظه‌است.
یه مقاله واسه ممنتوم

دیگه اینجور انینمیشن همه چی با هم در راتباطه نمیشه جدا جدا نیمیت کرد واسه همین یکی از اجزا که عوض بشه مابقی به تناسب با اون باس تغییر کنه .:rose:
 

amirz1376

Well-Known Member
در فیزیک، تکانه، اندازهٔ حرکت یا مقدار حرکت کمیتی برداری است. حاصل‌ضرب جرم شیء در سرعت آن در هر لحظه، تکانهٔ شیء در آن لحظه‌است.

یه مقاله واسه ممنتوم

دیگه اینجور انینمیشن همه چی با هم در راتباطه نمیشه جدا جدا نیمیت کرد واسه همین یکی از اجزا که عوض بشه مابقی به تناسب با اون باس تغییر کنه .:rose:

ممنون خوندمش جالب بود و یک سوال به نظر شما من الان کار با توپ رو ادامه بدم یا برم با کارکتر اون روباهه داخل انیمیشن منتور (یک کره هست که دم داره !!) کار کنم؟


:rose:
ممنون
 

amirz1376

Well-Known Member
کار شماره ی 5

دانلود در پیوست

این یکی کارتونیه و جالبه من خودم از بین کارم اینو بیشتر دوست دارم. البته استارتشو 3 روز پیش زدم اما اون موقع برام سخت بود که تمومش کنم :green: و امشبم بیکار بودم گفتم ادامش بدم . در ضمن از اون فنره ایراد نگیرید که چرا بعد از پرتاب توپ حرکتش کمه چون این فنره ریگشو خودم زدم تا همینجاشم زیادیه یکم که میچرخوندمش کل فنره میچرخید :lol:




منتظر انتقاداتتون هستم :rose:
ممنون :rose:
 

پیوست ها

  • ball5-f1.zip
    143.9 کیلوبایت · بازدیدها: 36

Zero-Animator

New Member
5 خیلی خوب بود اما باس دنبال هدف باشی هدف از تمرین Anticipating هست که شما نذاشتی ...
ease in,ease out رو رعایت نکردی تو اسپین اون تخته چرخان
حتما نقاط contact رو بذار مثلا تماس توب با چوب چرخان و تخته دایو که چشم مسیر رو گم نکنه و پرش در تصویر باشه
اگر هم توپ قراره از تخته چرخان جدا باشه چون تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز هست باس توی یه قوس منحرف بشه بعد به دیوار برخورد کنه

اما کلا سخت کوشی تو تحسین میکنم رفیق :rose:
 

amirz1376

Well-Known Member
5 خیلی خوب بود اما باس دنبال هدف باشی هدف از تمرین Anticipating هست که شما نذاشتی ...
ease in,ease out رو رعایت نکردی تو اسپین اون تخته چرخان
حتما نقاط contact رو بذار مثلا تماس توب با چوب چرخان و تخته دایو که چشم مسیر رو گم نکنه و پرش در تصویر باشه
اگر هم توپ قراره از تخته چرخان جدا باشه چون تحت تاثیر نیروی گریز از مرکز هست باس توی یه قوس منحرف بشه بعد به دیوار برخورد کنه

اما کلا سخت کوشی تو تحسین میکنم رفیق :rose:

راست میگید من که هیچ هدفی برای یاد گیری ندارم :green: . خواهشا بگید چجوری باید یاد بگیرم :green:.یعنی از کجا شروع کنم .:rose:

ولی این کاررو که انجام دادم اشتبهامو فهمیدم . یعنی همه کارا همینجوریه . یه اشتباه که میگنم باعث میشه دیگه تکرارش نکنم.امیدوارم.
Anticipating هم منظورتون اینه که توپ خودش بپره ؟ اگه اینه الان دارم روش کار میکنم . و اگه نیست من نمیدونم کجا باید Anticipating بکار ببرم (آخه توپ جون دار نیس )
ease in,ease out هم تا حالا ندیدم اگه همون slow in / slow out بازم نمیفهمم دقیقا چجوری بدردم میخوره تو انیمیشن . فقط میدونم چیه :green:
راستش عمرا توپ محل برخورد با چوب چرخان رو گم کنه ولی تو اون تخته دایو شاید . اگه منظورتون اینه.
راستش فیزیکم زیاد خوب نیس .نمیفهمم یعنی چی این گریز از مرکز.:green: چقدر انیمیت علم بزرگیه :shock:


خواهش میکنم



ممنونم از شما که منو نقد میکنید تا کار هام بهتر شه و همینطور چیز میز یادم میدید:rose:
 

amirz1376

Well-Known Member
کار شماره ی 6



دانلود


این یکی که از نظر خودم عالیه !!!! خیلی بحاله حتما ببینید. هم کارتونیه هم یه داستانی داره هم یکم آدمو یاد جیزباند میندازه.:green:


منتظر نظراتتون نقداتون هم هستم.:rose:
 

arminAnim

کاربر متخصص
دیدم، خوبه خسته نباشی بد نشده حس ها اما متاسفانه حرکت دوربین مانع دیدن درست حرکت توپ ها می شه... حرکت توپ ها صاف و درست بنظر نمیاد که اول فکر کردم ایراد از خودشونه اما بعدا دیدم شاید از حرکت دوربین باشه. اگر میشه یک پلان هم بدون حرکت دوربین حداقل در راستای ارتفاع بگذارید و مراقب باشید اینطوری تیک نزنه. اما راجع به حرکت توپ ها، بنظرم تنها ایرادش اینه که توپ ها فقط Bounce می کنن. این مورد برای یک حرکت صرفا داینامیک اشکال نداره اما مورد شما داینامیک+اکت هست یعنی توپ ها دارن با اراده ی خودشون این کارو انجام میدن. باید نشون داده بشه در حرکت که توپ ها خودشون به جلو میپرن یا می ایستن یا مثلا حتا کمی این طرف و اونطرف رو نگاه کنن. اما حالا فعلا در مورد بانس بنظرم نیاز به اصلاح داره که به حد عالی نزدیکتر بشه.

درکل خوب و دوست داشتنیه خسته نباشید
 

Zero-Animator

New Member
خسته نباشی رفیق کار خوبیست.اما شدیدا با حرکات دوربین و موشن بلوری که دادی مخالفم چون کارتو نمیذاره نقد کنیم...دوست خوبم staging خودش یه علم مفصله بدون مطالعه زاویه دوربین و حرکات دوربین نذار لطفا:rose:
 

amirz1376

Well-Known Member
arminAnim:
ممنون:rose:

دوربینو که هیچی بلد نیستم همینجوری یه دوربین زدم تا کل کار رو نشون بده الانم کل کارو درست رندر کردم.


Zero-Animator:

ممنون :rose:
بدون موشن و حرکت دوربین لینک گذاشتم میتونید دان کنید.



______________________________

انیمیشت 6 بدون حرکت دوربین و موشن بلور.
دانلود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا