اهمیت خرید درب ضد سرقت برای ساختمان

nilofarzamani

New Member
شاید مهم ترین سوال خریداران درب ضد سرقت این باشد که کدام نوع درب ضد سرقت را بخرند. شاید به فکر تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت باشید. اما آیا می دانید هنگام خرید درب ضد سرقت به چه نکاتی توجه کنید؟ آیا می دانید چند نوع درب ضد سرقت در بازار ایران موجود است و بهترین گزینه برای شما کدام است؟
اگر مطمئن نیستید که آیا نیاز به خرید درب ضد سرقت دارید، می توانید ابتدا مقاله مزایای درب ضد سرقت آوین را در گوگل جستجو و مطالعه کنید.
انواع قفل
به طور کلی سه نوع قفل ترکی، ایرانی و چینی در بازار ایران وجود دارد. البته درب های ضد سرقت ایتالیایی نیز در بازار وجود دارد که قیمت بالای آن ها باعث می شود کمتر مورد استقبال قرار گیرد.
از بین سه نوع دزدگیر رایج در کشور، با کیفیت ترین درب ها متعلق به کشور ترکیه است. این درب ها از مواد مرغوب ساخته شده اند و البته قیمت بالایی نیز دارند.
درب ضد سرقت ایرانی در دسته کیفی قرار می گیرد. اکثر تولیدکنندگان درب ضد سرقت ایرانی درب های ترکی را مونتاژ می کنند; بنابراین درب های تولیدی از کیفیت بالایی برخوردارند اما نسبت به نوع اسپلیت ارزان تر هستند. این درب ها نسبت به درب های تولید داخل قیمت مناسب تری دارند.
اگر به دنبال یک درب ضد سرقت مطمئن هستید، به دنبال درب ارزان نباشید. زیرا یک درب ضد سرقت ارزان می تواند مانند یک درب معمولی کار کند. بنابراین هنگام خرید درب ضد سرقت باید به نکاتی توجه کرد.
نکاتی برای خرید درب ضد سرقت
1. لولا: یک درب ضد سرقت با کیفیت دارای لولاهای با کیفیت است. زیرا لولاها باید به خوبی وزن در را تحمل کنند. همچنین هر در باید حداقل سه لولا داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که هنگام نصب درب باید لولاها از بیرون مخفی شوند تا از بیرون دهانه آسیب نبینند.
2. وزن: هرگز درب ضد سرقت سبک نخرید! یکی از عوامل اصلی تاثیرگذار بر کیفیت درب ضد سرقت وجود ورق فلزی و اسکلت فلزی در داخل آن می باشد. اگر این تیغه وجود نداشته باشد، کیفیت مطلوب را نداشته باشد یا ضخیم نباشد، این نوع گزینه خرید خوبی نیست. درب ضد سرقت به لطف وجود این فیلم در برابر فشار مقاوم است.
3. قفل و لوازم جانبی: یک قفل بی کیفیت می تواند درب ضد سرقت را به درب معمولی تبدیل کند. زیرا حتی اگر کیفیت پرواز به گونه ای باشد که بتواند فشار و ضربه را تحمل کند، اگر قفل به سادگی باز شود، دیگر امنیت لازم را ندارد. بهترین قفل های ضد سرقت موجود در بازار در ترکیه یافت می شوند.
4. فریم: چارچوب درب ضد سرقت باید فلزی، با کیفیت و با حداقل ضخامت 1.5 میلی متر باشد.
5. سقف: کیفیت پوشش راهرو اغلب از ظاهر آن قابل استنباط است. درب های ضد سرقت ترکیه معمولا روکش های با کیفیتی دارند. درب های ضد سرقت چینی ارزان عموماً بی کیفیت هستند.
خرید اینترنتی درب ضد سرقت
خرید اینترنتی امکان انتخاب درب مناسب را بدون نیاز به حضور و در کمترین زمان ممکن می دهد. یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی درب ضد سرقت این است که محدوده وسیع تری پیش روی شماست.
برای خرید آنلاین قفل به روش زیر نیاز است:
پس از انتخاب مدل مورد نظر با فروشگاه درب آوین آنتیفورتو تماس حاصل فرمایید. نصاب تا نیم روز برای اندازه گیری درب ضد سرقت حضور خواهد داشت.
در مرحله بعد فاکتور برای مشتری صادر و به صورت آنلاین یا فیزیکی برای مشتری ارسال می شود. پس از واریز وجه و ارسال تصویر فیش واریزی به شرکت آوین، در صورت سفارشی بودن درب ضد سرقت، این کار انجام شده و نصاب اقدام به نصب درب می کند. اما در صورت استفاده از درب های اندازه استاندارد، درب با نصاب به محل ارسال می شود.
درب ضد سرقت اقتصادی
اگر به دنبال درب ضد سرقت ارزان قیمت هستید، می توانید آن را در AFRAMEHR.COM بررسی کنید. انتخاب شما ممکن است درب ضد سرقت چینی یا درب ضد سرقت ایرانی باشد. این درب ها نسبت به درب های ترکی ارزان تر هستند. اما درب های ضد سرقت ترکیه با وجود قیمت بالاتر از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. البته درب های ضد سرقت طرح ترک ایرانی قیمت نسبتا مناسب و کیفیت خوبی دارند.
برای خرید دزدگیر باید حداقل یک میلیون تومان بپردازید. البته درب های باکیفیت قیمت بالاتر و امنیت بالاتری دارند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا