انیمیشن katedra

sallarmelli

Active Member
سلام

ممنون می شم اگه این انیمیشن رو دانلود کنید و برداشتتون رو بنویسید .


http://www.aparat.com/v/e969fa86bdc4cc2d476d7756bda66a4d290415


انیمیشن katedra[(000245)18-13-52].JPG انیمیشن katedra[(000256)18-07-48].JPG انیمیشن katedra[(000400)18-07-59].JPG انیمیشن katedra[(000552)18-08-08].JPG انیمیشن katedra[(001619)18-09-11].JPG


اگه با KMP باز کنید به نظرم کیفیت بهتره البته با آخرین ورژنش.



حواسم نبود بذارم در بخش انیمیشن
اگه کسی به اون بخش منتقلش کنه ممنون
 
آخرین ویرایش:

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
اول بگم تا آواترت رو دیدم دلم ریخت :rose:
عاشقشم.

دیدم این کار رو ، خیلی خیلی مفهمویه، زیاد نمیشه یه منظور خاص رو براش تایین کرد، من زیاد نتونستم یه هدف خاص رو براش در بیارم، یکی یه مسیر رو میاد و ستون ها تو نگاهشون دیده میشه که میدونن داستان چیه و چه اتفاقی می خواد بی افته بعد نوری از پشت سیاره ای میاد بیرون و اون فرد هم مثل ستون ها میشه و تمام. خوب معلوم منظرو خاصی داره ولی نمیتونم مفهومش رو به چیز خاصی ربط بدم، سرنوشت آدمی که نمیشه، نمیشه گفت که منظورش سوء استفاده از انسان های دیگه هم باشه. والا من نفهمیدم اگه کسی تونست یه چیز خوب و منطقی از توش در بیاره به ما هم بگه.
 

sazegar s

Member
سلام
برداشت من این بود که می خواست بیشتر دیکتاتوری و حکومت کلیسا به مردم رو نشون بده و این که کلیسا با از بین بردن مردم ستونش پا بر جا بوده.
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
برداشت من این بود که می خواست بیشتر دیکتاتوری و حکومت کلیسا به مردم رو نشون بده و این که کلیسا با از بین بردن مردم ستونش پا بر جا بوده.

سلام
این خوب بود ولی یه سری چیزا ست که آدم رو گم راه و گنگ میکنه، مثل اون نوری که میاد و این فرد رو به ستون تبدیل میکنه و بعد میره !!! این چه معنی میده، چون خیلی هم روش تاکید شده. شاید همین داستان رو بیان میکرد ولی آخرش به جای نور چیز دیگه ای میذاشت میشد راحت تر این موضوع رو درک کرد منظورم حکومت کلیسا ست ولی اون نور من رو دچار گنگی کرده، یا منظور خاصی داشته یا با این کار یه جوری بیننده رو دچار سردرگمی کرده.
 

sallarmelli

Active Member
دقیقا من هم با این نور مشکل دارم

اصلا نمی فهم منظور این نور رو و در کل در کلش دچار گمراهی شدم.تناقض داره البته نظر سازگار هم خوبه
 

nc_hamid

Member
سلام
تو تحلیل انیمیشن راجع به این توضیح داده .
ببینین همیشه نباید نور نماد روشنی و تاریکی نماد ظلمت باشه معمولا هست
اما اینجا دو جور نور داریم نوری که از عصا میاد که نماد عقله و داره یه محدوده کوچکی رو روشن می کنه که می تونه باعث بشه تو راهت رو گم نکنی اما اینجا یه نور دیگه هم هست که داره از پشت یه کره آتشین میاد این نماد مذهبه که می خواد دنیا رو روشن کنه .( به نظر من نویسنده اون برداشتی رو که ما از دین داریم رو نداشته ). بعد این نور میاد و اون فرد رو تبدیل به ستون می کنه یعنی مذهب اونو تو یه جا اسیر کرده اسیر تحجر شده....
به نظر من کارگردان می خواسته یه جور تضاد ایجاد کنه ... دین نوریه که ظاهرا روشنت می کنه اما در واقع تو رو اسیر می کنه( می گم برداشت ما از دین کلا فرق می کنه )
 

sallarmelli

Active Member
ممنون
تا حدودی می شه قبول کرد

و کلاً با برداشت ما از دین فرق می کنه

باز هم ممنون برای معرفی سایت.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا