agira3d
کاربر VIP
سلام خدمت تمام دوستان.
این انیمیشن تقریبا 6 ماه پیش ساخته شده.و کار گروهیه من و 2 تا از دوستانم هستش.
کار برای بنیاد شهید ساخته شده.
و از بر نامه های : maya,zbrush,ps,after efect استفاده شده.
موتور رندر :mental ray ,و مو از shave and haire cut استفاده شده.
کاراکتر در maya,zbrush ساخته و تکسچر شده.رفرنس صورت هم یکی از دوستام بوده.
برای ریگ هم از advance skeleton استفاده کردم وبرای کبوتر از ریگ دستی.
بک گران حدود 800 متر مریع بود و با بوته ها وسنگها به 26,000,000 میلیون پولی میرسید.
رندر بک در هر فریم تقریبا 4 دقیقه بود و کاراکتر 3 دقیقه مو هم 5 دقیقه.برای همین نمیشد همه لایه هارو رو یکجا رندر کرد در او صورت هر فریم به 20 دقیقه میرسید.به همین دلیل بک کاراکتر و مو رو جداگانه رندر کردم.
برای انیمیت کاراکتر و کبوتر از انیمیت دستی و برای حرکت موتور از craft استفاده شده.
انفجار واب هم از fluids مایا.
کامپوزیت و صدا گذاری هم در افتر.
به خاطر رندر تایم و محدودیت سیستم و .....
نتونستیم از sub sarface یا دیسپلیس یا مو با کیفیت وتعداد بیشتر استفاده کنیم.
ممنون.موفق باشید.
لینک دانلود
این انیمیشن تقریبا 6 ماه پیش ساخته شده.و کار گروهیه من و 2 تا از دوستانم هستش.
کار برای بنیاد شهید ساخته شده.
و از بر نامه های : maya,zbrush,ps,after efect استفاده شده.
موتور رندر :mental ray ,و مو از shave and haire cut استفاده شده.
کاراکتر در maya,zbrush ساخته و تکسچر شده.رفرنس صورت هم یکی از دوستام بوده.
برای ریگ هم از advance skeleton استفاده کردم وبرای کبوتر از ریگ دستی.
بک گران حدود 800 متر مریع بود و با بوته ها وسنگها به 26,000,000 میلیون پولی میرسید.
رندر بک در هر فریم تقریبا 4 دقیقه بود و کاراکتر 3 دقیقه مو هم 5 دقیقه.برای همین نمیشد همه لایه هارو رو یکجا رندر کرد در او صورت هر فریم به 20 دقیقه میرسید.به همین دلیل بک کاراکتر و مو رو جداگانه رندر کردم.
برای انیمیت کاراکتر و کبوتر از انیمیت دستی و برای حرکت موتور از craft استفاده شده.
انفجار واب هم از fluids مایا.
کامپوزیت و صدا گذاری هم در افتر.
به خاطر رندر تایم و محدودیت سیستم و .....
نتونستیم از sub sarface یا دیسپلیس یا مو با کیفیت وتعداد بیشتر استفاده کنیم.
ممنون.موفق باشید.
لینک دانلود