انیمیشن قلب سیمرغ

koochoo

Member
اختصاصی سایت "سینمای ما" : وحید نصیریان می گوید رگ دستم را می زنم اما سراغ صبا نمی روم
کمترین توقع من این است که "قلب سیمرغ" را اکران کنند.


mzcgujbxenfsrrg71uyw.jpg


سینمای ما-هما بذرافشان: "قلب سیمرغ" تنها فیلم سینمایی انیمیشن جشنواره 29 در ششمین روز در سالن میلاد نمایش داده شد. با وجودی که تصور می شد خیلی بیننده نداشته باشد، اما اهالی رسانه و مطبوعات نشان دادند که به اهمیت ساخت چنین فیلم هایی آشنا هستند. وحید نصیریان کارگردان جوان و خوش ذوقی که در رشته نقاشی و تصویرگری تحصیل کرده، برای رسیدن به چنین روزی بسیار تلاش کرده است. به بهانه نمایش انیمیشن بلند "قلب سیمرغ " پای صحبت او نشستیم.

چه مدت برای ساخت این انیمیشن وقت صرف کردید؟ از نوشتن فیلمنامه تا ساخت و نمایش...

چهار سال از طرح تا این جا که در خدمت شما هستیم طول کشید. ماجرای ما مثل بقیه آثار که ابتدا فیلمنامه نوشته شود و بعد سراغ مراحل دیگر برویم نبود. پیش تولید پیچیده ای داشتیم. سیستم کارمان کلیشه نبود و همین لذت بخش بود.

از نمایش فیلم راضی بودید؟
اصلا ! مخصوصا از وضعیت صدا که این قدر درباره بدی آن غر زده اند که من هم نخواستم پیرزن غرغرو باشم. ولی همین هم برای من راضی کننده است، چون اصلا نمی خواستند فیلم را نمایش دهند.

به اکران عمومی فیلم فکر کرده اید؟
صد درصد! چرا که نه؟ گرچه ایمان دارم این فیلم حتی اگر اکران هم نشود، تجربه با ارزشی برای فیلمسازان انیمیشن است.

فضای فیلم شبیه بازی های رایانه ای شده بود؟ آیا در این کار تعمدی وجود داشت؟
بله. مخاطب ایرانی انیمیشن ندیده نیست. او آثار روز دنیا را می بیند. با توجه به این قضیه که مخاطب ایرانی گیم و بازی کامپیوتری دوست دارند، فضا را این گونه طراحی کردیم

دلیل انتخاب رنگ های سرد در فضای فیلم چه بود؟

فضا آخر الزمانی است و خورشید از بین رفته و با کمک رنگ های سرد می خواهیم فقدان زندگی و نابودی آن را نشان بدهیم .

چرا از مرکز صبا که حوزه کارش تولید آثار انیمیشن است, کمک نگرفتید؟
یکی از افتخارات من در تولید این کار همین است که مستقل بودم، از صدا و سیما گدایی نکردم و نخواهم کرد. اگر روزی بخواهم پروژه دیگری هم بسازم، سراغشان نمی روم. رگ دستم را می زنم اما سراغ آنجا نمی روم. من یکی از منتقدان صبا هستم و به نظرم وضعیت بحرانی انیمیشن ایران به خاطر عملکرد صباست. صبا هیچ وقت برای پروژه طولانی که قوام و دوام داشته باشه و صراحتا بگویم موضوع خاصی هم نداشته باشد، سرمایه گذاری نمی کند. به خاطر کار آن هاست که می گویند انیمیشن ایران خیلی سطحش پایین است. من اصلا این را قبول ندارم و معتقدم انیمیشن ایران در جایگاه بلندی قرار دارد. منتها ما را کوچک نگه داشته اند.

کار جدیدی در دست تولید دارید؟
جنون خیلی خوبی در این کار وجود دارد! کارهای کوچکی در دست دارم و پیشنهاد برای کار سینمایی هم وجود دارد ولی ترجیح می دهم با دقت و با پول بیشتری کار بعدی را شروع کنم.

در طول جلسه نشست متوجه شدم بهرام عظیمی به شما اشارات یا کمکی می رساند. به دلیل صمیمت بین شماست؟!
نه آقای عظیمی کمک نرساند. او دوست عزیز و صمیمی من است. بحث مقدار هزینه کار شد و آقای آقامحمدیان از جواب سر باز می زدند، اما آقای عظیمی به من گفت که هزینه را اعلام کنم چون مشکلی نیست.

وحید نصیریان برای "قلب سیمرغ" منتظر اتفاق های خوب جشنواره هست؟
(می خندد) تا الان هم خیلی دیده شده ام، اما چرا نباید دیده بشوم؟ 95 نفر از بهترین متخصصان ایرانی روی فیلم کار کردند. کمترین توقع من این است که این فیلم را اکران کنند.
 

koochoo

Member
سلام بچه ها...

واقعا خیلی حرف منطقی و خوبی هست که وحید نصیریان به اون پرداخته من هم با نظر ایشون موافقم واقعا آیا شرکت بزرگ صبا به رشد کیفی انیمیشن کشور ما که قادر به رقابت باشه مانند کمپانی های بزرگ خارجی دیگر تا الان کمکی کرده نظر شما چیست دوستان البته ناگفته نماند این فقط یک نقد هست... یا انیمیشن هایی مانند جمشید و خورشید - قلب سمرغ-خورشید مصر-تهران 1500 و...

صبا هیچ وقت برای پروژه طولانی که قوام و دوام داشته باشه و صراحتا بگویم موضوع خاصی هم نداشته باشد، سرمایه گذاری نمی کند. به خاطر کار آن هاست که می گویند انیمیشن ایران خیلی سطحش پایین است. من اصلا این را قبول ندارم و معتقدم انیمیشن ایران در جایگاه بلندی قرار دارد. منتها ما را کوچک نگه داشته اند.
 

koochoo

Member
اظهار نظر مثبت منتقد حاضر در نشست پرسش و پاسخ این فیلم


index.php


کارگردان فیلم انیمیشن سینمایی قلب سیمرغ در نشست پرسش و پاسخ این اثر در سینمای رسانه های جمعی فجر، گفت: فیلم یادشده با ‪ ۵۲۰‬میلیون تومان هزینه دولتی و ‪ ۱۵۰‬میلیون تومان هزینی شخصی تولید شده است. به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، وحید نصیریان افزود: از ابتدای ساخت قلب سیمرغ مخاطب خود را در نظر نداشتیم که شاید ضعف ما بوده است اما رفته رفته در زمان تولید فیلم به سوی مخاطب حرکت کردیم که در پایان دایره سنی نوجوانان و جوانان به عنوان گروه هدف در نظر گرفته شد.
کارگردان انیمیشن سینمایی قلب سیمرغ ادامه داد: طنز موجود در فیلم دلیلی بر تمسخر نیست و به اسطوره ها و ایران احترام گذاشته ایم.
رامتین شهبازی منتقد - مجری این نشست نیز با بیان اینکه تولید فیلم های پویانمایی فصل جدیدی را در اکران سینماها می گشاید، تصریح کرد: در قلب سیمرغ فارغ از مسایل تکنیکی و انیمیشنی، فیلمنامه خوب آن نظرها را به خود جلب می کند.
عضو سابق شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ادامه داد:
قهرمان داستان با مشکلات زیادی دست به گریبان است که در نهایت به پادشاهی می رسد و عشق را که هدیه ای معنوی است بدست می آورد. اینگونه قصه پردازی ها در جشنواره امسال کمتر به چشم می خورد.
این منتقدسینمایی توضیح داد:در انیمیشن سینمایی قلب سیمرغ دوبله وجود ندارد بلکه آنچه به گوش می رسد بازیگری با صدا در این اثر است، صدا پیشگی در انیمیش جهان به عنوان یک شغل حرفه ای محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، شفیع آقا محمدیان تهیه کننده قلب سیمرغ همچنین گفت:
پیشرفت هنر پویانمایی در ایران با کمی ترس همراه شده است ، تجربه ساخت فیلم انیمیشن سینمایی به ما جرات داد که با امید جدی تر به سوی تولید آثار کارتونی قدم برداریم.
داستان قلب سیمرغ سال ‪ ۱۳۰۰‬را روایت می کند، زمانی که جنگ اتمی در جریان و جهان، رو به نابودی است، اژدهاک از دل کوه دماوند سربرون آورده و به جنگ با سیمرغ می پردازد.
در مرحله ی صداگذاری و بازسازی نقش های این فیلم حمید فرخ نژاد در نقش رخش، رضاکیانیان در نقش شیرداد، الهام پاوه نژاد به عنوان سیمرغ و هما، پرویز پورحسینی در نقش سپنتا و امیر دلاوری به جای رسا به ضبط صداها و دیالوگ ها پرداخته اند.

البته احتمال میره این فیلم طی روزهای آینده در برنامه هفت بررسی بشه.
 

1seda

Member
ُسلام

ممنون بابت اطلاع رسانیت و مطلب خوبت

راستش من هم تا حدودی بانظرات ارائه شده موافقم
مخصوصا در مورد صبا - چون خودم انیمشن خوندم و چند تا از استادای صبا جزو اساتید ما بودند -
یکی از درگیری هایی که من داشتم کار با کامپیوتر منظورم کار سه بعدی بود که من هم در آخر که داشتم فارق التحصیل میشدم کار سه بعدی دادم به عنوان یه پروژه یا پایان نامه و یا هر چیزی اسمش و میزارید .
بعد نامردی نکردند بااین که رو کار خیلی کار کرده بودم کار و با کارای دیزنی بررسی کردند و هر چی ایراد بنی اسرائیلی بود گرفتند و در حالی که همه با یان کار در سال 82 که به عنوان پروژه دادم و سطحش (اون زمان حتی داداش سیا که از تلویزیون پخش میشد هم نیومده بود ویا تازه اومده بود ) تعریف کردند و پایین ترین سطح نمره رو به من دادند .
از این بگذریم در درس طراحی کاراکتر هم همین مشکل و داشتیم و می خواستیم مد روز و حرفه ای کار کنیم کلی تشر میزدند و میگفتند روش ما اینه باید این جوری کار کن یو این سبک ماست و....

در مورد جرات - من خیلی شرکت ها رو میشناسم که انیمشن کار میکردند و این چند ساله فاتحه شرکتسون خونده شده - کار انیمیشن که هیچ جلوه های ویژه و چند شرکتی که این مارا و تبلیغات وانجام میدهند در ترس هستند از نظر بودجه کار و هزار تا مسئله دیگر .

کار انیمیشن قلب سیمرغ و امثال اونها جزو کارهایی هست که در ته سیاهی انیماتور ها و سه بعدی کارا سو سو میزنه تا امید اونها به یاس تبدیل نشه . خیلی ها با کلی امیدو آرزو و کلی روحیه و با دیدن کشورهای اروپاییو آمریکایی و کاراشون با هزاران ایده و طرح و علم رفتند جلو اما اینقدر سنگ انداختند که بی خیال شدند .
اوضاع این صنعت خیلی بده - خیلی که بیشتر فوق العاده
الان داره صنعت آمریکا و ژاپن با انیمیشن و مخصوصا آمریکا با فیلم و انیمشن های رنگارنگ میگرده ما تو خواب خرگوشی 1000 ساله هستیم بعد 3 تا تیزر تو تلویزیون میزارند مسئولان به به و چه چه میکنند آقا دنیا و کجا و ما کجا
اونا دوربین فوزیونی دارند و سینماهای نسل جدید سه بعدی (بعد از عینک های سه بعدی که الان عمومی شده ) -
بعد تو این صنعت بند پ فوق العاده لازمه
پول پارتی پشتکار و.... و یکم هم شانس به یه بنده خدایی بر بخوری کارگردانی - تهیه کننده ای و ... باشه بتونی باهاش کار کنی و
این مسائل در رابطه با فیلم انیمیشن گفتم که زیر مجموعه ها رو هم شامل میشه

صنعت فیلممون و ببینید - الان خیلی ها دارند میگن شده فیلم فارسی قبل از انقلاب
خدایی بعضی فیلم های قبل انقلاب از الان خیلی بهتر ه - الان نه داستانی نه فکر نویی نه ایده ای نه کار مهیج و اکسنی و نه مار حرفه ای ایی
البته چند تا استثناه هم هست مثل ملک سلیمان همین قلب سیمرغ و 2-3 تا کار دیگه .
تازه ملک سلیمان و من باکیفیت دی وی دی گیر اوردم و دیدیم کار شاقی نبود دادن به لولو بسازه
تو ایران این کاره زیاد بود تازه خیلی کیفیت کاراش بالا نیست یعنی یکم بالاتر از ایرانه و به سطح آمریکا و رئالیستیش و ترکیب های حرفه ایش نمیرسه
و تو ایران راحت بچه های ایران میتونستند جمعش کنند . من که بادقت دیدم کلی جاهاش تابلو هست انیمیشن هست (به غیر از جن ها ) و حتی وقت نذاشته بودند رنگ ها رو میزان کنند که معلوم نشه و بحث رند رئال و ... - قصدم انتقاد نیست اما کار و شروع خوبی برای این نوع کارا تو ایران بود و بعد اینکه خودمون به خودمون فرصت و اجازه تجربه و ساخت این کارا رو نمیدیم .

مو فق باشید و سربلند
 

koochoo

Member
سلام بچه ها...


قلب سیمرغ نامزد دریافت جایزه بخش نگاه نو بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر

از بین 21 فیلم حاضر در این بخش جشنواره سه فیلم برگزیده شدند.:)


122.jpg


سینمای ما- در این بخش فیلم‌های اول کارگردانان مورد داوری قرار گرفت . نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین نگاه نو به شرح زیر است:

بهترین فیلم:

سفر سرخ / آینه‌های روبرو / قلب سیمرغ

بهترین کارگردان:
حمید فرخ‌نژاد (سفر سرخ) / فردین صاحب زمانی (چیزهایی هست که نمی‌دانی) / امیر ثفقی (مرگ کسب و کار من است)

بهترین فیلمنامه:
سفر سرخ / آینه‌های روبرو

بهترین بازیگر مرد:
علی مصفا (چیزهایی هست که نمی‌دانی) / پژمان بازغی (مرگ کسب و کار من است)/ امیر آقایی (مرگ کسب و کار من است)/ حبیب دهقان نسب (سفر سرخ) / صادق صفایی (سفر سرخ)

بهترین بازیگر زن:
لیللا حاتمی (چیزهایی هست که نمی‌دانی) / غزل شاکری (آینه‌های روبرو)/ ماه‌چهره خلیلی (پرنده‌باز)/ آیلین حسینیان (بی‌انتها)

همچنین در بخش بهترین دستاورد هنری

بي‌انتها (اميرحسين جهددوست)، قلب سيمرغ (وحيد نصيريان)، افسانه گل نور (علي نوري اسكويي و مهدي خروشي)
 
آخرین ویرایش:

koochoo

Member
سينما تجربي: محمد تقي فهيم گفت: «قلب سيمرغ» رجعتي به ادبيات گذشته ايران و دراماتيزه كردن آن در عرصه سينما است.

l6dtknb17txq2we3n92f.jpg


بنابرگزارش «سينما تجربي» محمدتقي فهيم، سردبير نشريه تخصصي انيميشن «پيلبان» درياره انيميشن سينمايي «قلب سيمرغ» گفت: به نظر من «قلب سيمرغ» يك اتفاقي بسيار خوب در عرصه انيميشن كشور است كه به ما يادآوري مي كند متون زيادي در بخش ادبيات قديم داريم كه مي توانند يك اثر را جاندار و پرمايه كنند.
او افزود: در حال حاضر بيش از اينكه به تكنيك و گرايشات تخصصي فيلم بپردازيم باید به این نکته توجه کنیم كه اين يك نمونه از ادبيات غني است كه ما به آن بي توجه بوده ايم .از طرفی ساخت این انیمیشن میزان توانايي و تكنيك هاي داخلي را نيز به ما نشان مي دهد. «قلب سيمرغ» با همين بودجه ناچيزي كه به آن اختصاص داده شده به اندازه فيلم هاي سينمايي كه ميلياردها براي آن ها هزينه مي شود پتانسيل و ظرفيت ارتباط با مخاطب دارد.
فهيم خاطرنشان ساخت: اميرارسلان، جمشيد، رستم و .... مفاهيمي هستند كه همه شان مي توانند ارائه دهنده و انتقال دهنده فرهنگ و داشته هاي تاريخي ما به جهان باشند. اولين انيميشن بلندي كه در دنيا توليد شد دستمايه هاي شرقي داشت. مثلا موش به عنوان نمونه اي كه از سوي سازندگان مورد توجه قرار گرفته و حتي سمبل خوش شانسي افراد است يك نمونه كاملا ايراني است كه ما آن را در فرهنگ خودمان و در كتاب موش و گربه مي بينيم ولي همين دستمايه از طرف ما مورد غفلت قرار گرفته است.
او در ادامه گفت: طبيعي است كه «قلب سیمرغ» به عنوان گام هاي اول در بخش ساخت انيميشن سينمايي ضعف هايي دارد مثلا در هدف گذاري مخاطب خود سردرگم است. انيميشن چنانچه از ابتدا مخاطب خود را مشخص نكند بعدا دچار مشكل می شود. امروزه در دنيا ابتدا براي انيميشن گروه هاي سني كودك و نوجوان را ملاك اصلي قرار مي دهند، هدف گيري مي كنند و بعدا سعي مي كنند اثر را طوري پيش ببرند كه تمام گروه هاي سني را جذب كند.
او در پايان گفت: فراموش نكنيم كه در حوزه و عرصه انيميشن شاهد اتفاقات بزرگي هستيم . من فكر مي كنم امروزه انيميشن به واسطه پيشرفت تكنولوژي به روز شده و نجات سينماي ما از كم مخاطبي با سرمايه گذاري بر روي انيميشن است.
 
آخرین ویرایش:

koochoo

Member
سینماتجربی: وحید نصیریان، کارگردان انیمیشن «قلب سیمرغ» گفت: حاصل چهار سال زحمت گروه من به نتیجه رسید!
ax1gcdjcmvf11jgmt2ov.jpg

به گزارش پایگاه «سینماتجربی»، وحید نصیریان، کارگردان انیمیشن «قلب سیمرغ» ضمن اعلام مطلب فوق گفت: از این مساله که «قلب سیمرغ» در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر به عنوان کاندیدا اعلام شده است، بسیار خوشحال هستم، چرا که این قضیه موجب شد من و دوستانم که آرزوی چنین لحظه ای را داشتند، حاصل چهار سال زحمتمان را ببینیم. به همین دلیل جایزه گرفتن یا نگرفتن این کار برایم چندان اهمیتی ندارد، چرا که اتفاقی که باید می افتاد، به وجود آمد و آن دیده شدن این فیلم بود.

نصیریان همچنین ادامه داد: مساله مهم این است که این فیلم در کنار دیگر فیلم های سینمای ایران که در جای خودشان قابل بحث و بررسی هستند، مورد توجه قرار گرفت و البته من نمی توانم بگویم که این فیلم من بود که دیده شد، بلکه باید بگویم که فیلم گروه من، چرا که هر کدام از افراد این گروه به اندازه خودشان در این کار زحمت کشیدند.وی درباره بازتاب نمایش این فیلم در جشنواره فجر اظهار کرد: بازتاب این انیمیشن فوق العاده بود، به خصوص در میان اهالی رسانه و منتقدان، اگرچه ما با انتقادهایی هم روبه رو بودیم. اما من با این اکران به این نتیجه رسیدم که پول خوب هنر نمی آفریند، بلکه خلاقیت های هنری است که موجب شکوه و عظمت یک اثر هنری می شود، چرا که بودجه ما در ظرف چهار سال از بودجه یک فیلم رئال هم کمتر بود. او در پایان اضافه کرد: امیدوارم توجه مسئولان به این فیلم و دیده شدن و بازتاب آن، موجب توجه بیشتر مسئولان به ساخت انیمیشن های سینمایی و نیز ارتقا انیمیشن شود. همچنین امیدوارم خود من هم در این زمینه با مشکلات کمتری روبه رو شوم.
 
آخرین ویرایش:

koochoo

Member
لساني: «قلب سیمرغ» پیامی جهانی دارد

«محمدجواد لسانی»، مدیر تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در گفت و گو با پایگاه خبری- تحلیلی «سینماتجربی»، ضمن اعلام این مطلب گفت:
این مساله مایه خرسندی است که اولین ثمره مدیریت جدید در زمینه انیمیشن بلند، درست مانند آیینه ای است که جهانیان از طریق آن می توانند با گستره وسیع ادبیات ما آشنا شوند.
لسانی همچنین در توضیح بیشتر گفته هایش اذعان کرد: ما در ادبیات‏مان که تحت تاثیر منابع دینی ما قرار گرفته است، با مفهومی به نام نفس انسان روبه‎رو هستیم که بسیار عمیق‏تر از مفهوم روان است که در اذهان غربی ها از آن یاد می شود و اصلا موجب عمق بخشیدن به شخصیت انسان می شود، زیرا تعاملی عمیق با روح و فطرت الهی دارد.
وی در ادامه گفته هایش با اشاره به مثالی اضافه کرد: در انیمیشن «قلب سیمرغ»، «رها»، شخصیت اصلی داستان، در واقع به مرحله نفس‏کشی می رسد، چرا که دچار آلودگی هایی شده که از دیوی به نام اژدهاک نصیبش شده است. این نفس‎کشی یعنی رسیدن به فنا، چرا که تا حجاب ظلمت را کنار نزنید، نور به قلمرو وجود شما نخواهد تابید و به نقطه بقا نخواهید رسید و این نکته عمیقی است که ما باید به جهان فکری غرب نشان دهیم.
مدیر تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با مقایسه ای میان انیمیشن «قلب سیمرغ» با نمونه های جهانی افزود: در حال حاضر فن‏آوری انیمیشن در سطح دنیا به جایی رسیده که ما هم‎اکنون در مرحله آموزش و بسط مبانی آن هستیم اما آنچه ما داریم و مغرب‎زمینی‎ها به آن دست نیافته اند، سرچشمه غنی ادبیات ما است.
او در پایان اضافه کرد: به نظر من، این انیمیشن را می توان انیمیشنی با معیارهای بین المللی به شمار آورد و این ویژگی به دلیل اقتباس کارگردان کار از منبعی جاودانه به نام شاهنامه است که پیامی جهانی را دربردارد و از پی‎رنگی اصیل برخوردار است و من معتقدم که گستره ادبیات کشور ما چنین قابلیتی را داراست.
 

koochoo

Member
سلام بچه ها...

بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر به اتمام رسید اما

3jhwq6hgsx2t4e3h4jox.jpg


ديپلم افتخار بهترين دستاورد هنري به همراه خودروي پرايد به وحيد نصيريان براي فيلم «قلب‌ سيمرغ» اهدا شد.
نامزدهاي بهترين دستاورد هنري عبارتند از: بي‌انتها (اميرحسين جهددوست)، قلب سيمرغ (وحيد نصيريان)، افسانه گل نور (علي نوري اسكويي و مهدي خروشي)

و
و سيمرغ بلورين بهترين فيلم بخش نگاه نو به همراه يک دستگاه خودرو پرايد به حميد فرخ نژاد براي فيلم «سفر سرخ» اهداء شد.
نامزدهاي بهترين فيلم عبارتند از: آينه‌هاي روبرو (فرشته طائرپور)، سفر سرخ (حميد فرخ‌نژاد) و قلب سيمرغ (وحيد نصيريان)



سعيد سهيلي، فريدون جيراني، وحيد جليلي و پروانه معصومي داوري بخش نگاه نو (مسابقه فيلم هاي اول) جشنواره بيست و نهم فيلم فجر را بر عهده داشتند.
 
آخرین ویرایش:

koochoo

Member
[FONT=&quot]انيميشن "قلب سيمرغ" به كارگرداني وحيد نصيريان در بخش نمايش ويژه هفتمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران فردا روي پرده مي‌رود[/FONT][FONT=&quot].[/FONT][FONT=&quot]

A0981805.jpg


[/FONT]
[FONT="]به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از ستاد خبري جشنواره پويانمايي تهران، انيميشن بلند "قلب سيمرغ" ساخته وحيد نصيريان كه براي اولين بار در بيست و نهمين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش درآمد، در هفتمين دوره از جشنواره پويانمايي تهران حضور دارد و در اولين روز از برپايي اين رويداد هنري روي پرده مي‌رود[/FONT][FONT="]. [/FONT]
[FONT="]براساس اين گزارش، اين انيميشن توانست در بخش فيلم‌هاي اول (نگاه نو[/FONT][FONT="]) [/FONT][FONT="]جشنواره فيلم فجر 29، ديپلم افتخار بهترين دستاورد هنري را از آن خود كند[/FONT][FONT="]. [/FONT]
[FONT="]"قلب سيمرغ" 15 اسفند همزمان با اولين روز برپايي جشنواره پويانمايي تهران ساعت 9 صبح در سالن شماره 2 سينما فلسطين روي پرده مي‌رود[/FONT][FONT="]. [/FONT]
[FONT="]همچنين جلسه نقد و بررسي اين انيميشن ساعت 22 روز يادشده در سالن شماره [/FONT][FONT="]3 [/FONT][FONT="]سينما فلسطين برگزار خواهد شد[/FONT][FONT="]. [/FONT]
[FONT="]هفتمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران طي روزهاي 15 تا 19 اسفند توسط كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در تهران و هم‌زمان در استان‌هاي همدان، مازندران و البرز برگزار مي‌شود[/FONT][FONT="].[/FONT]

 

جدیدترین ارسال ها

بالا