انیمیشن رستم با 100 تا انیماتور کار ننگ انیمیشن بلند ایران !

به نظر شما انیمیشن رستم یک بی احترامی بزرگ به فردوسی و ?


  • مجموع رای دهندگان
    48

sam_sam

Banned
میدونی رفیق هر چی بیشتر اصرار کنی میشه توهم . این فرق میکنه نمیزارم کسی با نه آوردن تو کار قضیه را لوس کنه . این بار خودم میخوام چون به فرد ربطی نداره . تا حالا خیلی پیشنهاد دادم اما همه به یه طریق فرار کردن . چون هدفشون با هدف ما نمیخونه . اطلاعات ناقص است برا همین دچار ابهام میشن و حرف ها نا مفهوم و برا بعضی ها مضحک میشه !

اما داش سعید آماده شو بیل و کلنگ را بردار که تو یار شفیق در کنار من هستی . با هم میریم به دنیای واقعی یه سرکی بکشیم . بی خیال بقیه . من باید یه گوش مالی حسابی به این انیمیشن های مزخرف ایران بدم که درس عبرتی بشه برای بقیه تا اونجا که شده این انیمیشن مزخرف را که ساختن همه جا ضایع میکنم نه الان وقتی مدل هام آماده شد .

خوب داش سعید منتظر خبر باش
 

saeed_22

Banned
باشه سام جان راست میگی
خیلی ها اهل حرفند فقط تو عمل کنار میکشند
من همونجوری که گفتم هستم از اولش تا آخرش
مدلینگ و دینامیک را میتونم کمک کنم حالا در حد خودم که فکر میکنم بدم نباشه تسلطم
------------------------------
در هر حال من همه جوره هستم
منتظرم
 

sam_sam

Banned
از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق ! هر چی حرف اینجا زده بشه آب در هونگ کوبیدن است !زهی خیال باطل ! یه پروژه بود شاید کم کم 40 تا 50 میلیون تومان!!!!!!!!!! میشد پول گرفت برای انیمیشن زدن براش . هنوز هم درش باز است و کانکشن ها هنوز هم از من انیمیشن میخوان ! من ساده دل میخواستم این پروژه ناز رو بفرستم تو شکم کی ! همون بهتر است که تو همین جا ها با هم گپ بزنین و نهایتا 4 تا کار مزخرف هم انجام بدین سر خودتون را گرم کنین و لولوها بیان ممه ها را بخورن . شما سماغ بمکین و سرتون به کار خودتون گرم باشه .

یعنی اینقدر بی حال و بی تفاوت هستین که 120 نفر اومدن اینجا 4 نفر رای دادن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یا همون تاپیک اموزش تصویری با سام ! 1700 تا بازدید کننده داشته تو 2 هفته فقط 5 نفر نوشتن توش ! خدایی شما ها حیف وقت نیستین ؟ آدم این همه وقت بزاره بنویسه و زحمت بکشه بعد همه مثل روزنامه بخونن و برن ؟

اشتباه را هر وقت جلوش را بگیری موفقیت است .
 

hamidak

Member
آقا من تيزرهارو دانلود كردم و در حال حاضر از خجالت چيزي نميتونم بگم.......
 

hamidak

Member
آخه اين چه وعضشه اومدن از پوزر كاراكتر بردن توي مايا آخه تو كه ديگه نتوني يه كاراكتر بسازي برو بمير
تازه افكتهاي مسخره اش هم جالبه مثل آب زدن به صورت توسط رستم ,برداشتن مقداري شن
واقعا بهشون ميگم برين خجالت بكشي
 
sam sam سلام . خوشم میاد تو یه ایرانی واقعی که از فرهنگت طرفداری میکنی آفرین به تو
 
میدونم چی میگی با نظرت موافقم
آدم اگه بخواد حرفه ای بشخ باید بره اونور آب چرا؟ چون اونا کار با کیفیت انجام میدن و و در قبال اون کار احساس مسولیت میکنن و فقط برا پول کار انجام نمیدن.
اینا فکر کردن ایرانیها انیمیشن ندیده اند واقعا متاسفم؟
 

AMiR

Active Member
سلام
آقا عجب فاجعه اي...!
من كه از انيميشن جيزي حاليم نيست فهميدم اين حركت توهينه تا تقدير !
حالا چرا انقدر صدا گذاريه افتضاحه؟
به نظر من اگه اين 100 تا به اصطلاح انيماتور ،خودشون جاي سرباز ها وا ميستادن بهتر بود !

اي بابا...!
 

sam_sam

Banned
میبینی . چه اینکاره باشی و چه نباشی متوجه این فاجعه ملی میشی ! مگه فقط باید زلزله بیاد دور از جان ایران عزیزمون که بم آسار ملیمون از بین بره که اون را هم باز خارجی ها پا پیش گذاشتن برای ترمیم دوبارش! این هم یه زلزله ناگوار است برای جامعه انیماتور های ایرانی و از همه مهم تر برای فرهنگ و تاریخ 2600 سالمون .
این فاجعه را به همه ایرانی ها تسلیت میگویم .
 

sam_sam

Banned
میدونی رفیق دیگه مثل من و تو کم پیدا میشه ! نه که بقیه بد هستند و ما خوب نه . برای بقیه این موضوع زیاد مهم نیست و ارزشی نداره . نمیدونم والله . میدونی همه فقط دنبال پول هستند و بس همین . الان بگو بیاین من پول میدم برای کار یه انیمیشن بزنیم بهتر از این همه با مغز میان ! ولی بگو برای حفظ ارزش های فرهنگمون ! همه یه نگاه عاقل اندر سفیه میکنن به عکس بقل ایدیت !
این حرف ها دیگه برای همه جک بیشتر نیست ! فرهنگ 2600 ساله را بزار در کوزه . . . من خودم را اینجا جر دادم که چند نفر شیم فقط چند تا صحنه بسازیم از این انیمیشن همه رفتن که دیگه پیداشون نشد ! یعنی بعضی ها که خیلی جالب اصلا جواب من را حاشا کردند گفتم حاظری با هم کار کنیم : جواب من از آشنایی با شما خیلی خوشوقتم دوست عزیز !!!!

چی توقعی میشه داشت .
 

saeed_22

Banned
قبول کن خودتم زود نا امیدشدی
درسته کار سخته چون پای پول آنچنانی در میان نیست اما یواش یواش تعدادمون زیاد تر میشد
اگه خودتم جدیتر بودی
چون به خاطر یک بینماز که در مسجد را نمیبندند
 

sam_sam

Banned
من تو این مسئله نا امید نشدم ! هستم تا وقتی مکه به هدفم برسم ! چه با هم و چه بی هم . من زیاد از حرف زدن خوشم نمیاد ولی اینجا فقط باید حرف زد همین . تو کل این انجمن های اینجا فقط گپ میزنن و تعارف تیکه پاره هم میکنن ! . خوب چه میشه کرد . ؟ من دیگه به اموزش کاری ندارم مثل بقیه میام نمونه کار میزارم گپ میزنم و اوقات قشنگ اینجا خواهم داشت .
 
اینا هر کاری هم بکنند . نمیتون فرهنگ 2600 ساله مارو از بین ببرن
اصلا اینا با فرهنگ ایران لجن حتی نمیخوان راجع بهش صحبت کنند! . میتونی بری تخت جمشید ببینی یه چیزایی توش بود همو نارم دادن به خارجی
اره سم سم . ما دلمون به تو زرگر پور خوش که اگه کسی شدید اونور آب برا کشورتون کاری کنید
اصلا من به خاطر خمین موضوع میخئام مایا رو یاد بگیرم
موفق باشید
 

sam_sam

Banned
omidanathema گفت:
اینا هر کاری هم بکنند . نمیتون فرهنگ 2600 ساله مارو از بین ببرن
اصلا اینا با فرهنگ ایران لجن حتی نمیخوان راجع بهش صحبت کنند! . میتونی بری تخت جمشید ببینی یه چیزایی توش بود همو نارم دادن به خارجی
اره سم سم . ما دلمون به تو زرگر پور خوش که اگه کسی شدید اونور آب برا کشورتون کاری کنید
اصلا من به خاطر خمین موضوع میخئام مایا رو یاد بگیرم
موفق باشید


من تموم تلاشم همین است که بتونم به جایی برسم که لازم نباشه برای شناسایی فرهنگمون دست به دامن 4 تا بیسواد بشیم . میدونی الان من از نظر امکانات غنی هستم و دیگه نمیشه التماس کرد که تر خدا بیایید با هم از این امکانات استفاده کنیم !! پس مجبورم تنهایی به این هدف فکر کنم . ما متاسفانه برای بار 1000 برای کار گروهی ساخته نشدیم !همه میخوان به تنهایی خدا باشن . برای همین است که اینطور فجایع هنری پیش میاد . ولی نگران نباش میشه درستش کرد . به مرور زمان . میشه از یه نفر به عنوان افتخار ملی یاد کرد مثل استاد حبیب زرگر پور و از یه نفر به عنوان ایجاد کننده اثار مزخرف مثل آقای ایکس که لازم نیست اسمش یاد شود . همین که بازی under ground must wanted را تموم کنین افتخار همه انیماتور های ایرانی را میبینین . و همین که رستم را ببینین نقطه مقابل اون احساس . من تموم انگیزم و هدفم این است که به اون اقای محترمی که فرمودند تو ایران قدرت انیمیشن تو چنگ کسی است که رابطه داره ثابت کنم که اینطوری ها هم نیست . زیاد دور نیست اون زمان . انیمیشن ایران باید روالش عوض بشه و تلاش کنیم که انیمیشن ایران را به اون جایی که باید برسه برسونیم .

هر کسی که فکر میکنه خیلی خداست تو انیمیشن ایران میتونه یه سر به cgtalk بزنه تا از خودش و فکرش خجالت بکشه . پس هیچ چیز نیستیم ولی باید تلاش کنیم که به اونجا برسیم .

فعلا
 
samoel حق با توست
راستی من 6 ماه پیش بهت ایمیل زدم گفتم من همون یه نفری هستم که میخوای بهش مایا یاد بدی؟
بعد تو گفتی سرم شلوغ!
چون خودت گفته بودی یه نفر بیاد تا من بهش آموزش بدم من اومدم ولی تو قبول نکردی! (گفتی سرم شلوغ)
امیدوارم از حرفهای من ناراحت نشی . تو رفیق منی ومن این صحبتارو با تو دوستانه میکنم.
البته من نباید مزاحمت میشدم و الان ازت معذرت خواهی میکنم.
و اینو بدون من آدمی نیستم که چیزی بگم روش وای نستم و همیشه به هر تایپیکی میرم نظر میدم.
امیدوارم همیشه موفق باشی رفیق
 

sam_sam

Banned
من دقیقا یادم نیست اما اگر همون هستی که به من میل زدی که مرد حسابی من که به تو گفتم هستم با تو و تو رفتی بعد 3 ماه اومدی گفتی میخوام یاد بگیرم . من هم گرفتار درسام بودم . یهو بی خبر رفتی و بعد 3 ماه یهو برگشتی .قدمت روی چشم ولی من هم باید شرایطم جور باشه ؟ باز هم در خدمت هستم .
فعلا
 

امین تری دی

Active Member
sam sam میشه یک بزرگی بکنی به این سه تا سوالم که تو تایپیک مطرح کردم جواب بدی

بابا هر کی میاد یک چیزی می گه می خوام جوابشون رو از تو بگیرم ممنون امین
 

hamed_mp

Member
مشکل به اصطلاح طراحان ایرانی اینه که به کاری می کنند بها نمی دند و فقط به فکر حقوق آخر ما هشون هستند ، ما در مورد موزیک سازی و افکت صدا در مقابل کشور های در حال توسعه ، صفر هستیم ( کپی برداری ) ،
به شخصه در مورد پایین بودن کیفیت این انیمیشن فقط کار گردان رو مقصر می دونم
ایزانی جما عت همه کاری ازش بر می یاد ولی وقتی یه عده پول دوست با لا سر یه گروه با شند ، اگه تو اون گروه حرفه ای ترین آدمهای دنیا هم باشند باز هم کار رضایت بخش نخواهد بود
 

جدیدترین ارسال ها

بالا