انیمیشن ایرانی خونی از بهشت

rainbmaya

Active Member
[h=2]انیمیشن ایرانی خونی از بهشت ( Blood Of Eden )[/h]
blood_of_eden_2.jpg


انیمیشن سینمایی خونی از بهشت (Blood Of Eden) بیانگر یک رویداد تاریخی ست که حدود پانصد و هشتاد سال پس از میلاد حضرت مسیح به وقوع پیوست.

این فیلم روایتگر داستانی جذاب است که در آن تعلیق های سهمگین و عواطف دلنشین موج می زند. در عین حال ریشه ی این داستان کاملا مستند و واقعی بوده و شواهد آن در کتب مورخین شرق و غرب آمده است.


تکنیک تولید این اثر سه بعدی بوده و با تیمی از بهترین های انیمیشن کشور در حال تولید است. کارگردانان این فیلم٫ برادران نجفی هستند که شاید نامشان را به همراه نام دیدار فیلم شنیده باشید. آنها بعد از سالیانی که در ترکیه کسب تجربه کردند اکنون سخت درگیر تولید این اثر ماندگار هستند.

این اثر به سفارش سازمان هنری رسانه ای اوج در حال تهیه است و به یاری خدا و تلاش تیم تولید ، قرار است این کار در پاییز ۹۲ به اتمام برسد.

تریلر اولیه ی فیلم بیرون آمده که میتوانید آن را مشاهده کنید. البته مراقب انگشتان خود باشید .

blood_of_eden_1.jpg


blood_of_eden_10.jpg


blood_of_eden_9.jpg


blood_of_eden_7.jpg


blood_of_eden_5.jpg




دانلود تریلر
 

CG-Student

Member
میشه یگید با چه موتوری این انیمیشن ساخته میشه؟
با نرم افزارهای متعددی ساخته شده و کار یک نرم افزار نیست و شاید شما به دنبال موتور رندر می گردید یا موشن کپچر برای حرکات انیمیت .
البته طوری که از تریلر پیداست حرکات موشن کپچر نشده و دستی انیمیت شدند .
موتور رندر این انیمیشن هارو رندر میگیره دوست عزیز
 

elya3

Well-Known Member
به نظرم ارزش انتظار کشیدن برا پخشش رو داره
باحال بود
 

Mohammadkhavari

New Member
کاش فرهنگ کار گروهی در خون ما ایرانی هـــــــــــــآ موج می زد و نه یکی از این کارها بلکه هزاران هزار از این کارها در هر ثانیه متولد میشد. . . ایرانی هرگــــــــــــــــز به جایی نمی رسه . . . البته حق هم باید داد چون اعتماد گرفته شده و کسی برای پیشرفت قدم بر نمی داره . . . همه چیز پـــــــــــــــــــــــــــــــــــوله . . . کاش کسایی پا به عرصه بزارن که بتونن اعتماد رو رواج بدن . . .
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
راستش این افراد سازنده این کار رو من میشناسم و تا حدودی ارتباط هم داشتیو باید بگم این کار با مایا ساخته شده ولی باز یه نکته ...

ساخت کاراهی شبیه به واقع گرایانه و باز فرار از مبحث انیمیت و باز استفاده از Mocap :sad::sad::sad::sad:

این کار ور قبلا دیده بودم ولی کاراکتر های خاصی توش ندیدم، فضا خیلی جمع و جور و کوچیک بود.

ولی باز دستشون درد نکنه به امید پیشرفت روز افزونشون.
 

Mohammadkhavari

New Member
bubo3d عزیز چرا اینقدر اصرار به انیمیت دستی دارین خوب موکاپ در بعضی مواقع کاربرد خودش رو داره اینطور نیست؟ اگه سیستم موکاپ نباشه خیلی از انیمیت ها رو نمیشه کاملا ریئل در آورد البته باز این بنا به مهارت نسبیه! اما من فکر می کنم که موکاپ کار رو از لحاظ بازه زمانی خیلی پائین آورده تو مبحث انیمیت . . .
حال با همه ی اینها . . . فضا سازی عالیه اما من حس کردم کارکترها حرکاتشون یه جوریه . . .
فقط می گم بی نظیره . . .
 

m2_farzan

Active Member
ساخت کاراهی شبیه به واقع گرایانه و باز فرار از مبحث انیمیت و باز استفاده از Mocap

هردوشون قدرت بالایی دارن اگه درست ازشون استفاده بشه. باید به نتیجه کار نگاه کرد.

به هر حال، کار خوبی به نظر میاد نسبت به اون تهران 1400!
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
bubo3d
عزیز چرا اینقدر اصرار به انیمیت دستی دارین خوب موکاپ در بعضی مواقع کاربرد خودش رو داره اینطور نیست؟ اگه سیستم موکاپ نباشه خیلی از انیمیت ها رو نمیشه کاملا ریئل در آورد البته باز این بنا به مهارت نسبیه!

عزیز Mocap برای ایجاد حرکت واقعی توی VFX و فیلم های انیمیشن واقع گرایانه مثل سرود کریمس، تین تین ، بیو ولف و ... ساخته شده و ما ایرانی ها برای در رفتن از این مبحث انیمیت دستی و فانتزی صورت مسئله رو پاک میکنم و داستان رو یه جور دیگه ایجاد میکنیم، این نمیشه هنر این میشه خود رو گول زدن ، در رفتن.

کدوم از این گروه ها و افراد سعی کردن بجای این کار یه آدم مستعد پیدا کنن و هزینه ی تدریسش رو بدن و بفرستنش مدارسی مثل anim school یا mentor و وقتی برگشت اینجا هم ازش استفاده کنن به عنوان super visor هم یه فردی که به انیماتور های مستعد دیگه آموزش بده؟
ما فقط بلدیم حرف بزینم و بگیم آمریکایی ها اونجوری ژاپنی ها اینجوری، باز مطلب شما باعث شد من به زبون بیام چون از حرف زدن متفرم و اوصلا سعی در انجام کار دارم همون طور که اگه تو بخش انیمیشت و مکس سر بزنید میبیند تا بحال دو حرکت بدون حرف زیادی زدن شروع کردم که هر دو تا به حال به نتیجه خوبی رسیده.

دیدین چه قدر راحت و زیبا میشه چنین کاری کرد؟ طرحی که خودمون انشا الله پیش میبریمش سر پروژه ای که باز انشا الله در شرف پا گرفتن اگه خدا بخواد و خودمون تلاش کنیم.

کدوم از شرکت های قدرتمند مثل blu , pixar , dream یا همین آخری که ظهور کرده illuminate از Mocap استفاده میکنن؟ تو همین فیلم the lord of the rings هم از انیمیت دستی استفاده شده برای انیمیت اسمیگل، البت نمیگم همه جاش ولی باید بگم هر حرکتی رو نمیشه با Mocap در آورد نه هر حرکتی رو نمیشه دستی در اورد.

همون تهران 1500 رو هم 3 سال پیش فاتحه ـش رو خوندم وقتی یکی از انیمیاتور هاش امد برامون کار کنه بهش گفتم ریگ کاراکتر ها با چی بود؟ گقت: biped یا همون character studio معروف مکس. همون جا بود که گفتم نه چیز مالی از آب در نمیاد.

بیخیل باز زیادی حرف زدم.

حق یارتون
 

animation2

New Member
عزیز Mocap برای ایجاد حرکت واقعی توی VFX و فیلم های انیمیشن واقع گرایانه مثل سرود کریمس، تین تین ، بیو ولف و ... ساخته شده و ما ایرانی ها برای در رفتن از این مبحث انیمیت دستی و فانتزی صورت مسئله رو پاک میکنم و داستان رو یه جور دیگه ایجاد میکنیم، این نمیشه هنر این میشه خود رو گول زدن ، در رفتن.

کدوم از این گروه ها و افراد سعی کردن بجای این کار یه آدم مستعد پیدا کنن و هزینه ی تدریسش رو بدن و بفرستنش مدارسی مثل anim school یا mentor و وقتی برگشت اینجا هم ازش استفاده کنن به عنوان super visor هم یه فردی که به انیماتور های مستعد دیگه آموزش بده؟
ما فقط بلدیم حرف بزینم و بگیم آمریکایی ها اونجوری ژاپنی ها اینجوری، باز مطلب شما باعث شد من به زبون بیام چون از حرف زدن متفرم و اوصلا سعی در انجام کار دارم همون طور که اگه تو بخش انیمیشت و مکس سر بزنید میبیند تا بحال دو حرکت بدون حرف زیادی زدن شروع کردم که هر دو تا به حال به نتیجه خوبی رسیده.

دیدین چه قدر راحت و زیبا میشه چنین کاری کرد؟ طرحی که خودمون انشا الله پیش میبریمش سر پروژه ای که باز انشا الله در شرف پا گرفتن اگه خدا بخواد و خودمون تلاش کنیم.

کدوم از شرکت های قدرتمند مثل blu , pixar , dream یا همین آخری که ظهور کرده illuminate از Mocap استفاده میکنن؟ تو همین فیلم the lord of the rings هم از انیمیت دستی استفاده شده برای انیمیت اسمیگل، البت نمیگم همه جاش ولی باید بگم هر حرکتی رو نمیشه با Mocap در آورد نه هر حرکتی رو نمیشه دستی در اورد.

همون تهران 1500 رو هم 3 سال پیش فاتحه ـش رو خوندم وقتی یکی از انیمیاتور هاش امد برامون کار کنه بهش گفتم ریگ کاراکتر ها با چی بود؟ گقت: biped یا همون character studio معروف مکس. همون جا بود که گفتم نه چیز مالی از آب در نمیاد.

بیخیل باز زیادی حرف زدم.

حق یارتون
سلام من نمیدونم شما اطلاعاتتو از کجا اوردی که با اطمینان میگی mocap استفاده کردن. mocap استفاده نشده.
خیلی هم خوشحال میشم نمومه کارای خودتونو ببینم که اینقدر تعریف ازش میکنید.
 

animation2

New Member
خواهشا دروغ نگییییییییییییییییییییییی ییییییید

در ضمن من از اول استارت پروژه blood of eden شما رو یک بار هم تو شرکت دیدار فیلم ندیدم
 

arman_pier

New Member
تا جايي كه يادمه با منتال كارو بستن و از cloth و دايناميكم كامل استفاده كردند، كار كامپوزيشن نسبتا خوبي هم انجام دادن اما zdepth رو تو post effect خيلي بد دراوردن بعضي جاها شده بود عين گرافيك بازيا
 

bubo3d

کاربر متخصص انیمیشن
سلام
سلام من نمیدونم شما اطلاعاتتو از کجا اوردی که با اطمینان میگی mocap استفاده کردن. mocap استفاده نشده.
خیلی هم خوشحال میشم نمومه کارای خودتونو ببینم که اینقدر تعریف ازش میکنید.

من یه video دیگه از این انیمیشن دیده بودم، البت اشتباهم رو تصحیح میکنم و میگم من اشتباه کردم ولی این نظر من یه مقدار حالت جبهه گرفتن داشت چون یه ضربه ای از این گروه ((که نام دقیق فرد رو نمیرم تا دید بد ایجاد نشه و غیبت نشه)) خورده بودیم که این نوع جبهه گرفتم که این کار من هم اشتباه بود و این که این کار بسیار خوب انجام شده.

درضمن من نمیدونم کجا و کی تو 1020 عدد پستی که تا بحال تو این فروم زدم تعریفی از کار خودم و انیمیشن خودم کردم، اگه میشه آدرس دقیق از این حرف من بدین ممنون میشم ازتون. لازم هم نمیدونم هر کاری کردم و اتفاقی تو دوران کارم افتاده بیام اینجا جار بزنم دوست عزیز. من اینجا برای کمک گرفتن و شایدم هم کمک دادن به دوستان امدم.

حق یارتون
 
آخرین ویرایش:

جدیدترین ارسال ها

بالا