joopress

New Member
پارتیشن دوجداره
پارتیشن دوجداره :
پارتیشن در سال های اخیر یکی از پرکاربرد ترین مبلمان اداری و مسکونی برای بخش بندی و تفکیک فضا در شرکت ها و ایجاد حریم خصوصی برای پرسنل و کارکنان بوده است. جدا کننده ها بهترین وسیله برای بهینه سازی محیط و پنهان نمودن قناصی های دیوار و مشکلات معماری محسوب می شوند.
پارتیشن ها دارای انواع گوناگونی می باشند که نوع پارتیشن تک جداره و پارتیشن دوجداره از شاخص ترین آن ها می باشند. با توجه به نیاز، فضای مربوطه، نوع کار و انتخاب آن توسط مشتری، تک جداره و یا دو جداره به کار گرفته می شود. نوع دو جداره بیشتر در ادارات و شرکت ها مورد استفاده قرار می گیرد. پارتیشن های اداری دو جداره نسبت به پارتیشن های اداری تک جداره از مزایا و محاسن بیشتری برخوردار می باشند. این نوع زا پارتیشن ها علاوه بر تفککی فضا، جلوه زیبایی برای محیط به وجود خواهند آورد.
پیشنهاد ما به آن دسته از مدیرانی که به دنبال راهکاری مقرون به صرفه و مطلوب جهت تامین حریم خصوصی پرسنل و استفاده بهینه از فضا هستند، استفاده از پارتیشن های دو جداره می باشد. پارتیشن دوجداره یکی از انواع پارتیشن ها است که به عنوان یک سیستم کامل، یکپارچه و انعطاف پذیر شناخته می شود و بر حسب نیاز های مشتریان قابل تغییر است. امکان مونتاژ یکی از مهم ترین خصوصیات پارتیشن ها می باشد.
پارتیشن های دو جداره با ام دی اف 16 میلی متری ساخته می شوند که در آن لبه های MDF به وسیله نوار PVC عایق می شود. ضخامت پارتیشن دو جداره معمولا 13.2 سانتی متر بوده و به صورت کوتاه، نیمه بلند و بلند تا ارتفاع سقف قابل طراحی می باشند. اندازه ارتفاع پارتیشن به عواملی مانند جریان گردش هوا در محیط و یا عایق بودن از لحاظ صوتی بستگی دارد. در صورت نیاز به شیشه در این مدل از پارتیشن، شیشه دو جداره به کار گرفته می شود. ارتفاع این شیشه ها متناسب با نور موجود و طرح سفارشی مشتری قابل تغییر است.
در پارتیشن دو جداره این قابلیت وجود دارد که از پرده کرکره در بین جداره های شیشه استفاده شود. این پرده کرکره ها را می توان در رنگ ها و طرح های متنوع و با اندازه 16 میلی متر نصب نمود. شیشه های قرار گرفته در دو سمت پرده کرکره منجر به جلوگیری از نفوذ گرد و غبار بر روی پرده ها می گردد. استفاده از پرده کرکره با مکانیسم سایه روشن، عبور نور در مواقع دلخواه را امکان پذیر می نماید. سیستم تنظیم ولومی در پرده کرکره ها ظاهری زیبا به پارتیشن دو جداره می بخشند.


مزیت های پارتیشن دو جداره نسبت به نوع تک جداره
• نمای پارتیشن دو جداره زیباتر بوده و جلوه بهتری دارند.
• پارتیشن های دو جداره نسبت به مدل تک جداره بسیار پایدار تر بوده و با توجه به پروفیل و دیواره محکم تر و عریض تر، استحکام خمشی و ضربه بالاتری دارد.
• بدون اتصال به سقف و یا دیوار قابل نصب است.
• در پارتیشن های دو جداره امکان جایگذاری پرده کرکره میان جداره ها وجود دارد اما نوع تک جداره این قابلیت را دارا نمی باشد.
• نوع دو جداره پارتیشن ها قابلیت آکوستیک شدن را دارا بوده و در صورت استفاده از فوم سایلنت در بین جداره های آن، تا 80 درصد صداهای محیط را می تواند جذب کند.
• در پارتیشن دوجداره، داکتینگ و عبور کابل های شبکه و برق به صورت کاملا نامرئی از بین دو جداره آن امکان پذیر می باشد. اما این عمل در تک جداره قابل اجرا نیست.
با توجه به این مزایا و استفاده متریال بیشتر در پارتیشن های دو جداره، قیمت آن ها تقریبا معادل دو برابر مدل های تک جداره می باشد. اما از لحاظ جابجایی و نصب، هر دو نوع پارتیشن شرایط نسبتا یکسانی را دارند. هزینه کلی پارتیشن به جنس، متراژ و رنگ آن بستگی دارد.

پارتیشن های دو جداره همراه با پرده کرکره فضایی کاملا اختصاصی ایجاد خواهند کرد که موجب رضایت و آرامش پرسنل می گردد. اما در شرایطی که جهت استتار برخی بخش های محیط کار یا زندگی خود به دنبال راه کار هستید و یا تصمیم به جابجایی پارتیشن بندی خود در مدت زمان هایی کوتاه دارید، پارتیشن های تک جداره گزینه مناسب تری برای شما می باشند.



انواع پارتیشن دو جداره
پارتیشن دوجداره اغلب با استفاده از دو متریال ساخته می شوند:
پارتیشن های دو جداره مانند دیگر کالاهای صنعتی از دو بخش اصلی ساختار یا اسکلت و پوسته یا پانل ها تشکیل شده است.
در پارتیشن ام دی اف سازه و استراکچر اصلی ام دی اف می باشد و در پارتیشن های آلومینیوم، ساختار اصلی آلومینیوم می باشد.
در پارتیشن آلومینیوم، به دلیل استفاده بالای این نوع فلز در متریال جدا کننده، قیمت پارتیشن از سایر انواع آن بالاتر می باشد. اما نکته مهم در این جنس از پارتیشن ها قابلیت بازیافت آن ها در دراز مدت است که به منزله خدمتی بزرگ به محیط زیست می باشد. در اغلب پارتیشن های اداری دو جداره سازه اصلی از پروفیل های فلزی مانند آلومینیوم تشکیل شده است. البته پارتیشن هایی نیز وجود دارند که در ساخت آن ها از پروفیل گالوانیزه و یا چوب بهره گرفته می شود اما آلومینیوم مزیت های خاص خود را دارد که تا به امروز جایگاه خود را در پارتیشن های دو جداره حفظ کرده است. یکی از ویژگی های آلومینیوم مقاومت بالای آن در عین سبکی، دوام بالا و زیبایی می باشد.
پانل های پرکننده پارتیشن دو جداره می تواند از سه جنس زیر باشد
I. ام دی اف
II. شیشه
III. شیشه و پرده کرکره
ویژگی های پارتیشن دوجداره خوب
پروفیل پارتیشن دوجداره اگر آلومینیوم است باید دارای رنگ کوره ای باشد.
ستون های پارتیشن باید یکدست و صاف باشند.
فاصله بین ستون ها در دیواره های طولی نباید از 80 سانتی متر بیشتر باشد. چون منجر به کم شودن مقاومت دیوار می گردد.
ام دی اف باید کاملا بدون خش، خط و مطابق با رنگ سفارشی شما باشد.
نوار های PVC دور ام دی اف باید با دستگاه نصب شوند
شیشه ها باید بدون موج و خط باشند.
یراق آلات درب باید از نوع با کیفیت باشند.
تا حد امکان پارتیشن دوجداره باید بدون پیچ به زمین و با شیوه هایی مدرن نصب شود تا به کف حداقل آسیب وارد شود.
کل کار بایستی کاملا عمود و صاف نصب شود
استعلام قیمت پارتیشن دوجداره | سفارش پارتیشن دو جداره
شرکت ما با رعایت تمامی این موارد در جهت جلب رضایت مشتریان و خریداران محترم خود تلاش می نماید. شما می توانید برای استعلام قیمت پارتیشن دوجداره با ما تماس بگیرید. پس از سفارش پارتیشن دو جداره همکاران ما برای برآورد هزینه های جاری به محل شما مرجعه نموده و پس از انجام محاسبات کارشناسی مدت زمان لازم برای اجرا و قیمت پارتیشن را به شما اعلام خواهند نمود. ما یک پارتیشن کار حرفه ای هستیم که در طول این سالها تجربه همکاری با بیش از 300 شرکت را داشته ایم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا