انواع هدیه تبلیغاتی چه هدایای هستند؟

sarakvz

New Member
دنیای هدایای تبلیغاتی طیف متنوعی از اقلام و کالاهای ترند، مد روز و دوست‌داشتنی هستند که اغلب مردم مشتاق‌اند حداقل یکی از آنها را دریافت کنند. موقعیت‌ها و شرایط خاصی وجود دارند که دسته‌بندی‌های مختلفی را از گروه‌های هدف تشکیل می‌دهند؛ لذا هر یک از این گروه‌ها بر اساس مواردی همچون سن، جنسیت، علایق و ارزش‌ها، سبک زندگی و در نهایت نیازها و خواسته‌هایشان متفاوت هستند به همین دلیل شرکت‌های تولیدکننده محصولات تبلیغاتی باتوجه‌به موارد فوق انواع هدایا را تهیه و آماده‌سازی می‌کنند.

انواع هدایای تبلیغاتی عبارتنداز:

هدایای خلاقانه​

تأثیرگذاری بر روی مشتری و مصرف‌کننده و ایجاد یک رابطه سودمند از طریق هدایای تبلیغاتی خلاقانه میسر می‌شود. ذوق هنرمندانه، تفکر نوآورانه و استعدادهای خلاقانه در کنار هم ترکیبی جادویی از کالاهای مد روز و پرطرف‌داری را به وجود می‌آورند که نیازهای مصرف‌کننده را به‌خوبی برطرف می‌کنند و از طرف دیگر برند شما را به طور چشمگیری در نگاه مشتری جذاب می‌کنند.

هدایای لوکس​

در برخی مواقع مشتریان آراهنر به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی برای افراد خاص هستند که در جایگاه مهمی قرار دارند و تصمیم‌گیری‌های آنها تأثیرات بسزایی برای مشتریان ما در بر دارد. به همین دلیل هدایای لوکس گزینه بسیار مناسبی است. این هدایا ترکیبی از انواع صنایع‌ دستی نفیس با بسته‌بندی‌های شکیل و مرغوب و زیبا هستند.

هدایای اختصاصی​

هدایای خاص و اختصاصی محصولات ویژه‌ای هستند که برای بسیاری از شرکت‌های بزرگ و معتبر باتوجه‌به خواسته‌های آنان کاملاً سفارشی‌سازی شده‌اند. به‌عنوان‌مثال بانک‌ها به‌منظور تشکر از مشتریان مهم خود از این دسته هدایای تبلیغاتی خریداری می‌کنند؛ چون بسیار ارزشمند، خوشایند و باکیفیت هستند.

هدایای سازمانی​

طراحی هدیه سازمانی مختص کارکنان و نیروهای انسانی در سازمان‌ها و اداره‌هاست و معمولاً به‌منظور تجلیل و قدردانی، افزایش وفاداری، تقویت روحیه پرسنل و بالابردن میزان مشارکت آنها صورت می‌گیرد. هدایای مدیریتی از جمله این هدایا محسوب می‌شوند.

هدایای مناسبتی​

همان‌طور که گفته شد گروه‌های مخاطب زیادی وجود دارند که باید در مناسبت‌های خاص بر اساس شغل و خدمتی که ارائه می‌کنند مورد تجلیل قرار گیرند یا اینکه ایام و اعیادی هستند که به لحاظ تاریخی و فرهنگی پراهمیت بوده و شرکت‌ها به‌رسم همیشگی انواع هدایای مناسبتی را به مشتریان پیشکش می‌کنند. به‌عنوان‌مثال هدایای شب یلدا، هدایای روز پزشک و خبرنگار و هدایای نوروزی را می‌توان نام برد.
مناسبت‌های مختلفی که در تقویم وجود دارند، به عنوان فرصت‌هایی برای جلب توجه مخاطبان، مشتریان و پرسنل در کسب و کارها محسوب می‌شوند. اما برخی از این مناسبت‌ها تنها مختص بخش خاصی از جامعه هستند، مانند روز پرستار، روز معلم، روز پزشک و یا روز خبرنگار که به بزرگداشت و تقدیر از یک صنف و گروه خاص از جامعه می‌پردازند. در این مواقع، با تهیه هدایای مناسبتی آراهنر همچون بسته‌های هدیه روز مهندس و یا هدیه روز وکیل، روز پزشک،روز خبرنگار و .. ، می‌توان از این افراد ارزشمند تشکر و قدردانی خود را نشان داد و ارتباطات مثبتی را با آنها برقرار کرد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا