انواع مسواک از برترین برند ها


Untitled-11.jpg



مسواک دستی
رایج ترین نوع مسواک در خانه معمولاً مسواک دستی است. چهار ویژگی متمایز مسواک دستی عبارتند از: سفتی مسواک ، فرم سری مسواک ، الگوی موی مسواک و طراحی دسته. برای اکثریت قریب به اتفاق مردم ، مسواک با برس نرم راحت ترین و مطمئن ترین انتخاب خواهد بود. بسته به میزان فشار روی دست ها هنگام مسواک زدن ، مسواک های سخت می توانند به لثه ها ، سطح ریشه و مینای دندان آسیب برسانند یا از آنها محافظت کنند.


سختی مو یا مسواک دستی
مسواک با برس نرم برای اکثر افراد مناسب است ، اما موهای متوسط و قوی نیز در دسترس هستند. مزیت استفاده از مسواک سخت تر این است که از تشکیل پلاک جلوگیری می کند و در مواردی که پلاک دندانی تشکیل شده است به کاهش آن کمک می کند. اما اگر هنگام انتخاب مسواک به میزان فشار دست روی دندان ها توجه نکنید ، ضخامت بیش از حد مسواک ممکن است لثه ها را تحریک کرده و حتی مینای دندان را از بین ببرد. در بسیاری از موارد ، حساسیت دندان ناشی از سفت شدن بیش از حد برس بر روی دندان ها است.


شکل سری مسواک دستی و مزایای انواع آن
سری مسواک های دستی معمولاً گرد یا مربع هستند. به گفته انجمن دندانپزشکی ، خرید مسواک های گرد و بیضی شکل بیشتر برای تمیز کردن فضای پشت و کناره های دندان آسیاب مناسب هستند.


الگوی مسواک مسواک دستی
چندین نوع مسواک مسواک دستی وجود دارد که در تمیز کردن دندان ها مثر است. انواع رایج شامل جلا و جلا های موج دار ، متقاطع ، مخروطی و دایره ای است. انتخاب مو باید با توجه به دندانپزشک تعیین شود و میزان طراحی با توجه به فرد باید در نظر گرفته شود. و از نظر برند از سری مسواک تریزا میتوان اشاره کرد.


طرح دستی دسته مسواک
چهار طرح اصلی مسواک های دستی شامل مسواک های صاف ، بدون لغزش ، زاویه دار ، بدون لغزش و انعطاف پذیر است. دسته مسواک با طراحی مناسب دسترسی به هر سطحی از دندان ، از جمله پشت دهان را آسان می کند.


مسواک های دستی اکولوژیکی
مسواک های دستی سازگار با محیط زیست با استفاده از مواد محیطی ، تأثیرات بسیار مضرتری بر اکوسیستم دارند. با طراحی دسته های چوبی بامبو و سری های قابل تعویض ، از تولید مضاعف پلاستیک جلوگیری کرده و آلودگی محیط زیست را کاهش می دهند. از آنجا که امروزه اکثر مردم از مسواک های ساخته شده از پلاستیک استفاده می کنند ، جایگزینی آنها در مقیاس بزرگ از افزایش آلودگی جلوگیری می کند.


 

جدیدترین ارسال ها

بالا