انواع مختلف کولر گازی را بیشتر بشناسید

ali_taj

New Member
کولرهای گازی نه تنها شما را از تحمل گرمای تابستان نجات می‌دهند، بلکه فضایی با هوای تمیز نیز برای شما فراهم می‌کنند. اما نکته اصلی و قابل توجه این است که با کولر گازی در کنترل رطوبت محیط نیز موفق خواهید بود. با وجود گزینه‌های زیادی که در بازار وجود دارد، باید آگاهانه انتخاب کنید. به این منظور پیش از هر چیزی باید انواع کولرها را بشناسید. با اپیسلون کالا همراه شوید تا اطلاعات بیشتری راجع به انواع گوناگون کولر گازی کسب کنید.

کولرهای پنجرهای

به دنبال تهویه هوای مطبوع هستید، اما نمی‌خواهید هزینه زیادی متحمل بشوید؟ بهترین و ارزان‌ترین راه برای لذت بردن از هوای خنک، خرید کولرهای پنجره‌ای است. اما پیش از هر چیزی باید بدانید که این کولرها برای خنک کردن چه مکان‌هایی استفاده می‌شوند؟ کولرهای پنجره‌ای تنها برای خنک کردن اتاق‌های یک نفره و کوچک که پنجره دارند، مناسب است. اگر این کولرها را از فروشگاه بخرید، همراه با کولر، براکت نصب پنجره نیز به شما داده می‌شود. این وسایل به شما این امکان را می‌دهد که کولرهای گازی پنجره‌ای را بر طیف گسترده‌ای از پنجره‌ها با اندازه‌های مختلف نصب کنید. بخشی از این کولر شامل کمپرسور و کندانسور می‌شود که بیرون از خانه نصب می‌شوند.

کولرهای دیواری

در انتخاب کولر گازی حتماً کولرهای دیواری را نیز بررسی کنید. این سیستم‌های سرمایشی تقریباً با کولرهای پنجره‌ای یکسان هستند، تنها این اسپلیت‌ها را به جای پنجره بر دیوار نصب می‌کنید. بنابراین اگر همچنان به دنبال سیستم تهویه هوای ارزان هستید، اما نمی‌خواهید که چشم انداز پنجره‌های خود را از دست بدهید، کولرهای دیواری بهترین گزینه برای شما به شمار می‌آیند.

کولرهای گازی پرتابل

هدف از کولرهای گازی پرتابل خنک کردن اتاق‌های تک نفره است. اما چرا باید سراغ این کولرها برویم؟ مزیتی که این دسته از کولرها نسبت به سایر کولرهای دیگر دارند، این است که قابل حمل هستند. به این ترتیب امکان جابجا کردن آنها از اتاقی به اتاق دیگر برای شما وجود دارد. تصور کنید که کولر اتاق شما خراب باشد اما اتاق کنار دست شما کولرهای سالم و قابل حمل داشته باشند. بدون شک در این شرایط زمان را از دست نمی‌دهید و این کولر را به اتاق خود می‌آورید.

کولر گازی مینی اسپلیت بدون داکت​

در رده قیمتی بعد به کولرهای مینی اسپلیت می‌رسیم. اگر اتاق‌هایی بدون پنجره دارید، این دسته از کولرهای گازی بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شوند. از این کولرها برای خنک کردن همزمان چندین اتاق نیز استفاده می‌شود. این کولرها دو قسمت دارند؛ واحد داخلی و واحد خارجی. واحد داخلی روی دیوار نصب می‌شود که هوای سرد را در محیط پخش می‌کند. اما واحد خارجی باید روی سطح زمین یا دیوار خارجی ساختمان نصب شود. این واحد وظیفه پشتیبانی و تامین هوای سرد را برعهده دارد.

کولرهای گازی مرکزی

در انتخاب کولر گازی برای فضاهای بزرگ حتماً سیستم‌های سرمایشی مرکزی به شما پیشنهاد می‌شود. نصب این دسته از کولرها بسیار پیچیده و تخصصی است و نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد. همچنین هدف از سیستم‌های سرمایشی مرکزی خنک کردن خانه درست در یک زمان است
 

saalek110

Well-Known Member
کولر پنجره ای نسل قدیمی تری از کولر گازی است که شرکت های تولید کننده در حال حاضر رغبت بسیار بسیار کمی به تولید آن دارند و کولر گازی پرتابل هم مطمئناً مورد نیاز مکان هایی است که به هیچ عنوان امکان نصب کولر گازی وجود ندارد مکان هایی مانند فروشگاه هایی که از تهویه مناسبی برخوردار نبوده و در زیر همکف و … واقع شده اند اما استاندارد ترین وسیله تهویه مطبوع دراین میان کولر گازی دیواری یا اسپیلت است که تمام تمرکز شرکت های تولید کننده برای تولید و افزایش امکانات در این کولر گازی به کار برده شده است پس اگر شما محدودیت خاصی ندارید توصیه ما به شما کولر گازی دیواری است…

 

جدیدترین ارسال ها

بالا