انواع مختلف تاک بند هواوی b2

blues5

Member
تاک بند B2 هواوی، دستبند جدید این شرکت یکی از گجت های پوشیدنی و هوشمند محسوب می شود. البته هواوی در تولید این اسمارت بند خلاقیت جدیدی به کار بسته است و با ادغام هدست و دست بند طراحی و ساختار یکتایی را به نمایش گذاشته است.
در ادامه به طور مفصل به توضیح این قابلیت می پردازیم.
در وهله اول به سایز و جنس و طراحی این اسمارت گجت می پردازیم.
این دستبند از دو قسمت اصلی تشکیل شده است، یکی بند و دیگر قیمت اصلی یا همان Core. این قسمت اصلی قابل جدا شدن از بند است و طراحی و ساختار آن به گونه ای طراح شده است که به تنهایی و مجزا می تواند به عنوان یک هندزفری برای کاربر قابل استفاده باشد.
طول بند آن 25 سانتی متر و در جنسهای مختلف سیلیکونی و چرمی و در رنگهای متنوعی تولید شده است. ویژگی ای که این بند دارد، قابلیت سایزشدن در اندازه های مختلف است.
ابعاد هندزفری و یا همان مغز متفکر دستگاه 4.5 در 2 سانتی متر است. جنس این هندزفری از آلومینیوم است که با این وجود بدنه ای مقاوم و البته شیک دارد.
همچنین هواوی در بسته بندی این گجت هوشمند سلیقه زیبایی به خر داده است به طوری که در نگاه اول بیننده و خریدار را مجذوب خود می کند.پوشیدن TalkBand B2 راحت و سبک بوده و اذیت کننده نیست. زمانی که آن را به دست خود ببندید، احتمالاً متوجه اش نخواهید شد.
TalkBand B2دارای بند چرمی یا TPU است و حس یک محصول با کیفیت را به کاربر القا می کند. این دستبند در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای تولید شده است. دنبال کردن و ثبت فعالیت های ورزشی در B2 نسبت به B1 دقیق تر شده است و همچنین اتصال بلوتوث بهتر شده و هماهنگی این دستبند با تلفن های هوشمند و تبلت ها بیشتر شده است.
هواوی به طور ویژه ای اقدام به تولید مدل های مختلفی از این نو اسمارت بند کرده است که به ترتیب به توضیح هریک می پردازیم.
3glb_hw_437591.jpg

مدل اکتیو در دو رنگ سفید و سیاه در دسترس خواهد بود و مناسب مصرف کنندگانی است که قصد دارند از این دستبند در هنگام رفتن به سالن‌های ورزشی و یا دویدن استفاده کنند.
مدل کلاسیک نیز همانطور که از نامش پیداست مخاطبینی شیک پوش و خاص خودش را خواهد داشت. این مدل در دو رنگ بژ و قهوه‌ای همراه با بندی از جنس چرم خالص عرضه خواهد شد که اطراف صفحه شیشه‌ای آن را نیز رنگ طلایی زیبایی احاطه کرده است.
و در نهایت مدل سومی نیز وجود دارد که به نظر می‌رسد گرانتر از دو مدل نخست خواهد بود. این مدل در رنگ خاکستری تیتانیوم و از جنس فولاد ضد زنگ عرضه خواهد شد.

هدست این دستگاه مجهز به دو میکروفون جهت حذف نویزهای موجود در صدا است که باعث می‌شود کیفیت مکالمات صوتی در سطح بالایی قرار بگیرد.
در کناراستفاده به عنوان ساعت و هندزفری، گام شمار، نمایش میزان کالری مصرفی و ساعات خواب، اعلان پیام های دریافتی نیز قابل مشاهده خواهند بود.
البته با اتصال به گوشی می تواند به عنوان ریموت در هنگام عکسهای سلفی به شما کمک کند.
نمایشگری که این موارد را نشان میدهد 0.73 اینچی لمسی است که و با حرکت به سمت بالا و پایین می توان با آن کار کرد.
نکته ی دیگری که در این ساعت قابل توجه است،مدت زمان شارژ و مصرف باتری است، به طوریکه با 1.5 ساعت شارژ می توان حدود 6 تا 14 روز روشن باشد.
قابلیت ضد آب طبق استاندارد IP57 مقاومت در برابر گرد و غبار و غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1 متر از مزیت های مهم این گجت هوشمند به شمار می رود.
این دستبند هوشمند، توسط حسگر حرکتی ۶ محوره TalkBand B2 می‌تواند به صورت خودکار تشخیص دهد که شما در حال راه رفتن هستید، در حال دویدن هستید، در حال دوچرخه سواری هستید یا از جایی بالا می‌روید و سپس بر اساس تکنولوژی‌های بکار رفته در آن، میزان کالری مصرفی را در یک چرخه فعالیت به شما نمایش دهد.اینکه بخواهید بدانید.
و در نهایت اتصال و ارتباط این دستگاه با گوشی سما تنها با داشتن سیستم عامل اندروید 4.0 به بالا و یا ios7 به بالا میسر خواهد بود.


منبع : ویژگی های دستبند هواوی huawei talkband b2
 

جدیدترین ارسال ها

بالا