انواع ضدآفتاب های فرانسوی و کره ای اصل

ماکیاژ

New Member
خرید ضد آفتاب برای انواع پوست از ضروریات است. تقسیم بندی ضدآفتاب براساس نوع پوست به ضدآفتاب پوست چرب و ضدآفتاب پوست خشک انجام می شود. همچنین کرم‌های ضد آفتاب در انواع رنگی و بی‌رنگ نیز تولید می شوند. استفاده از این نوع کرم‌ها هیچ محدودیتی برای جنسیت افراد ندارد و برای خانم‌ها، آقایان و حتی کودکان تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. مصرف کرم ضد آفتاب محدود به فصل خاصی نیست و در تمامی فصل‌های سال، صرف نظر از شدت تابش آفتاب، باید از آن استفاده کنید. همه افرادی که مجبورند در طول روز ساعاتی را زیر نور خورشید باشند، باید از این کرم‌ها روی پوست صورت یا قسمت‌های مختلف بدن که در معرض نور خورشید است استفاده کنند تا از خطرات و آسیب‌های جدی اشعه‌های UVA و UVB از جمله سرطان پوست در امان بمانند. اگر قصد خرید بهترین ضد آفتاب خارجی را دارید به فروشگاه اینترنتی آٰرایشی و بهداشتی ماکیاژ اعتماد کنید تا انتخابی مناسب و خریدی موفق داشته باشید.

خرید ضدآفتاب کره ای اورجینال

خرید ضدآفتاب کره ای با وجود تعداد بالای ضدآفتاب های معروف اروپایی در سال های اخیر رو به افزایش است. از نقاط مثبت خرید ضدآفتاب کره ای امکان استفاده از جدیدترین نوآوری های صنعت زیبایی است. از آنجایی که صنعت تولید محصولات مراقبت از پوست در کره پایه داشتن پوست صاف و درخشان بنا شده است، اکثر ضدآفتاب های کره ای از این رویه پیروی می کنند و با مصرف آنها می توان پوستی شفاف داشت. از طرف دیگر اکثر محصولات کره ای با عصاره گیاهان و بر پایه آب تولید شده اند. خرید ضدآفتاب کره ای که بر پایه ترکیبات طبیعی همچون عصاره برنج، جینسینگ، کلاژن حلزون و ... برای انواع پوست قابل استفاده است.

»» ضدآفتاب بیوتی آف جوسئون
»» ضدآفتاب اسکین 1004 سنتلا
»» ضدآفتاب کوزارکس
»» ضدآفتاب مینرال سام بای می
»» ضدآفتاب استیکی توکوبو
»» ضدآفتاب شانگپری

خرید ضدآفتاب فرانسوی اصل

بهترین ضد آفتاب‌های فرانسوی برای افرادی که می خواهند پوستی شاداب و درخشان داشته باشند و در برابر تابش خورشید از پوست خود محافظت نمایند می تواند انتخاب خوبی باشند. برای خرید بهترین برندهای ضد آفتاب فرانسوی مناسب با پوست خود، می توانید به سایت ماکیاژ مراجعه کنید.

»» ضدآفتاب لاروش پوزای
»» ضدآفتاب بیودرما
»» ضد آفتاب ساسکین
»» ضد آفتاب اون Avene
»» ضد آفتاب نوروا Noreva

قیمت بهترین ضد آفتاب خارجی

اگر قصد خرید انواع کرم ضد آفتاب خارجی را دارید می‌توانید این محصول را به صورت اینترنتی از سایت آرایشی و بهداشتی ماکیاژ گالری تهیه کنید. این مجموعه بهترین کرم‌های ضد آفتاب را به تناسب پوست شما در اختیارتان قرار می‌دهد و ضمن ارائه محصولی با کیفیت، قیمتی مناسب را برای محصولات خود در نظر گرفته است. تنها کافی است با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید تا بهترین مارک ضدآفتاب مناسب پوست خود را انتخاب کنید.
»» ضدآفتاب شیسیدو
»» ضد آفتاب سراوی

راهنمای خرید اینترنتی ضدآفتاب خوب


اگر قصد خرید اینترنتی ضدآفتاب خوب را دارید، شاید این سوال برایتان مطرح شود که چگونه کرم ضد آفتاب خوب را انتخاب کنید و این محصول را براساس چه فاکتورهایی بخرید؟ در پاسخ به این سوال می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم.

• برچسب طیف گسترده: برای خرید ضد آفتاب خارجی یا ایرانی حتما به برچسب UVA/UVB که روی بدنه کرم نصب شده دقت کنید. این برچسب می‌تواند نشانگر میزان مقاومت کرم ضدآفتاب در برابر دو اشعه مضر خورشید یعنی UVA عامل پیری پوست و UVB عامل تیره شدن پوست و ایجاد سرطان باشد.

• فاکتور حفاظتی SPF: اشعه‌های یو وی‌ ای و یو وی بی، موجب ابتلا به بسیاری از مشکلات و بیماری‌های پوستی می‌شوند. استفاده از کرم‌هایی با حداقل میزان SPF30، می‌تواند تا حد زیادی جلوی این آسیب‌های احتمالی را بگیرد. اگر پوستی روشن دارید، باید کرم‌هایی با میزان SPF بیشتر را انتخاب کنید.

• نوع پوست: در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب برای نوع پوست خود باید دقت زیادی به خرج دهید. کرم‌های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند و هر یک برای پوست‌های مختلف تهیه می‌شوند. به طور مثال اگر پوستی خشک و حساس دارید، حتما به سراغ بهترین ضد آفتاب رنگی و بیرنگ برای پوست خشک بروید که در ترکیباتشان از انواع روغن، گلیسیرین، آلوئه ورا و… استفاده شده باشد. بهترین ضدآفتاب برای پوست چرب رنگی و بی رنگ، کرم‌های سبک و ژلی هستند؛ بنابراین افرادی که پوست چرب دارند باید محصولاتی را بخرند که در ترکیباتشان از موادی نظیر ایزودودکان و سیلیس استفاده شده باشد. کرم‌های ضد آفتاب با ترکیبات دی اکسید تیتانیوم و اکسید روی بهترین گزینه برای پوست‌های حساس و آسیب‌پذیر محسوب می‌شوند.

برند: قبل از انتخاب و خرید کرم ضد آفتاب حتماً برندهای معتبر و مناسب در این زمینه را شناسایی کنید و به سراغ خرید بهترین ضد آفتاب خارجی یا ایرانی بروید، حتی اگر مجبور به پرداخت هزینه‌های بیشتر باشید.

خرید بهترین ضد آفتاب خارجی اصل سایت ماکیاژ

سایت آرایشی و بهداشتی ماکیاژ طیف گسترده ای از انواع ضدآفتاب های ایرانی و خارجی را عرضه می کند. از این رو می توانید با توجه به نوع پوست و نیازهای آن بهترین برند ضدآفتاب را انتخاب کنید. برندهای پرطرفدار ضدآفتاب ایزدین، ضدآفتاب پریم، ضدآفتاب درماتیپیک، ضد آفتاب لافارر، ضدآفتاب نوتروژینا، ضد آفتاب لورال و ... در سایت ماکیاژ موجود هستند. از مزایای خرید بهترین ضد آفتاب خارجی از ماکیاژ می‌توان به ارسال سریع، امکان مقایسه‌ قیمت‌ها و تنوع محصولات، کیفیت بالا، از همه مهم‌تر پشتیبانی پس از فروش و… اشاره کرد. اگر شما نیز به دنبال یک فروشگاه مناسب برای خرید ضد آفتاب صورت هستید، ما فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی ماکیاژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا