انواع دستگاه کاتر کاغذ و اهمیت استفاده از آن

productimg

آیا می‌دانید منظور از بهترین برش دهنده کاغذ چیست؟
اگر صاحب یک چاپخانه بزرگ و یا حتی کوچک هستید و یا شغلی مانند صحافی دارید و نیاز به بریدن و کار با انواع و اقسام کاغذها دارید. اگر قصد راه اندازی یک عکاسی بسیار حرفه‌ای و منحصر به فرد در شهرتان دارید، شاید یکی از مهم‌ترین ابزارآلاتی که در ابتدای کارتان باید خریداری کنید، بی شک یک دستگاه برش دهنده کاغذ یا همان دستگاه کاتر کاغذ است. فرض کنید عکسی که از مشتریان خود گرفته‌اید را می‌خواهید چاپ کنید و پس از چاپ آن باید قسمت‌های اضافی عکس‌ها را برش دهید و اینجاست که دستگاه برش کاغذ وارد میدان است و شما را در این کار کمک می‌کند.

انواع کاتر کاغذ در بازار​

دستگاه کاتر دستی A3​

این دستگاه دارای بدنه فلزی است و دارای تیغه‌های فولادی ضد زنگ است که برش تمیز به طرح‌های شما می‌دهد. ظرفیت این دستگاه ۱۰ برگ A3 را دارا است و مجهز به تنظیم کننده انواع کاغذ بر روی آن است.
61iYwerEx8L._AC_SL1000_.jpg
این دستگاه ساخت کشور چین است و در دو رنگ سفید و مشکی در بازار یافت می‌شود البته با این نوع دستگاه برگه‌های A4 را نیز می‌توان برش داد.

دستگاه کاتر دستی A4​

دستگاه برش کاغذ A4 نیز دارای بدنه فلزی است. تیغه‌های فولادی و ضد زنگ آن باعث برش دقیق و تمیز کارهای شما می‌شود
دستگاه کاتر A4 ظرفیت برش ۱۰ برگ A4 را دارا است و مجهز به تنظیم کننده اندازه کاغذ به صورت مقیاس اندازه گیری آهنربایی است.

کاتر و گیوتین کاغذ​

این نوع کاترها یا گیوتین کاغذ از محصولات کاربردی در صحافی‌ها است. برای برش منظم و صیقلی کاغذ در تعداد بالا از این نوع دستگاه استفاده می‌شود.
51k8FAUaoCL._SL1000_.jpg
این دستگاه بسته به نیاز مشتریان خود و حجم کار آنها به انواع دستی، برقی و صنعتی تقسیم می‌شوند. این دستگاه‌ها و گیوتین‌ها بر حسب نوع تیغه و جنس بدنه دارای انواع مختلفی هستند.

دستگاه برش کاغذ برقی تمام اتوماتیک​

این نوع دستگاه‌ها که جهت برش کاغذ و مقوا در بازار موجود است، دارای خط کش لیزری می‌باشند و با آن می‌توان حدود ۳۰۰ برگ کاغذ ۸۰ گرمی را برش داد که به آنها دستگاه برش برقی یا کاتر برقی گفته می‌شود.
مجهز به سنسور محافظ دست است و دارای گونیا و خط کش دستی است. همچنین دارای نگهدارنده برقی کاغذ است.
مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید بهترین برش دهنده کاغذ باید بدانید!
تمامی کسانی که قصد خرید بهترین برش دهنده کاغذ را همواره دوست دارند که یک مشاوره تخصصی از کارشناسان مجرب این حوزه بگیرند و یا راهنمای خرید بهترین برش دهنده کاغذ در دست یا ذهنشان داشته باشند که با استفاده از آن بتوانند مناسب‌ترین و ایده‌آل‌ترین دستگاه برش کاغذ را انتخاب کنند.
ما در این قسمت از مقاله می‌خواهیم چند فاکتور مهم به همراه نکاتی که حتماً باید قبل از خرید بهترین دستگاه برش به آن توجه کنید را، بیان کینم که می‌تواند کمکتان کند با دید بازتری دستگاه برش کاغذی که مناسب کسب و کار شما باشد را تشخیص دهید و آن را انتخاب و خریداری کنید.

ابعاد و وزن دستگاه بهترین برش دهنده کاغذ​

همان طور مشخص است یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک دستگاه برش کاغذ، داشتن ابعاد و وزن مناسب است. از همین رو فرض کنید شما کارمند یک شرکت، سازمان دولتی یا خصوصی هستید و درخواست خرید یک برش دهنده کاغذ به مدیر خود داده‌اید. یکی از نکاتی که باید حتماً به آن توجه کنید میزان فضایی که اشغال می‌شود، است.
13921.13911.13914_a.jpg
در مورد وزن بهترین برش دهنده کاغذ موجود در بازار ایران باید بدانید که اغلب دستگاه برش کاغذ که فروش بسیار بالایی دارند، معمولاً دارای وزن مناسبی دارند (نه سنگین نه سبک)؛ چرا که وزن بسیار سبک، موجب بروز مشکل زیادی خواهد شد؛ از طرفی وزن بالا نیز موجب غیر قابل حمل بودن دستگاه برش می‌شود.

ظرفیت برش بهترین برش دهنده کاغذ​

دومین نکته‌ای که قبل از خرید دستگاه برش کاغذ باید به آن توجه کنید، ظرفیت برش دستگاه است که با توجه به حجم کاری و حوزه فعالیتتان کاملاً متغیر است؛ به طور مثال اگر شما صاحب یک صحافی کوچک در شهر محل سکونتتان باشید، یک دستگاه برش با ظرفیت ۴۰ برش در روز برایتان کافی است.

تیغه بهترین برش دهنده کاغذ​

سومین معیاری در هنگام خرید بهترین دستگاه برش کاغذ باید در نظر داشت، جنس تیغه به کار رفته در این دستگاه است. در حال حاضر بهترین جنس تیغه‌های برش دهنده کاغذ، فولاد است. تیغه‌های فولادی علاوه بر مقاومت بسیار بالا در برابر رطوبت محیط، عمر و دوام بسیار بیش‌تری دارد و نکته جالب این است که در صورت استفاده از تیغه‌های فولادی، تیغه‌ها خیلی دیرتر کند می‌شوند که این موضوع فوق‌العاده است.
فروشگاه آنلاین اداری آرا با پخش لوازم تحریر و ملزومات اداری با داشتن کادری مجرب سعی در استفاده و ارائه فناوری‌های نو در فعالیت‌های خود دارد تا بتواند همگام با پیشرفت تکنولوژی در جهان خدماتی نوین را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا