انواع درب ضد سرقت

rasan98

New Member
درب های تولیدی راسان درب بر اساس نوع روکش چوب (راش یا گردو) ، میزان برجستگی درب و یرآق آلات که در تولید درب ضد سرقت از آن استفاده میشود. همچنین شاستی کشی فلزی داخلی دربهای ضد سرقت در تمامی مدل ها بصورت یکسان صورت میگیرد دارای قیمت های متفاوتی است.
به طور مثال برخی از مدل ها که دارای طرح های بدون برجستگی ( CNC ) می باشند از درب ضد سرقت برجسته قیمت تمام شده ی کمتری دارند. درب های ضد سرقت که با روکش گردو ساخته شده اند از درب های ضد سرقت روکش راش گران تر می باشند. برخی از درب ها دارای یرآق آلاتی از جنس برنج یا استیل می باشند که این موارد می تواند بر قیمت درب ضد سرقت تاثیر گذار باشد.


انواع درب ضد سرقت از لحاظ کشور تولید کننده:

درب ضد سرقت ترک
درب ضد سرقت ایرانی
درب ضد سرقت چینی
درب ضد سرقت ایتالیا

در حال حاضر بیشترین درب های ضد سرقت موجود در بازار ایران از کشورهای ترکیه و چین وارد شده است که در سال های اخیر با وارد کردن قطعات درب های ضد سرقت در ایران ، شرکتهای ایرانی نیز موفق به ساخت این گونه درب ها با کیفیت قابل مشاهده ای شده اند .
درب های ضد سرقت ایرانی دارای کیفیت بالایی هستند ،طوری که به راحتی میتوانند با درب ها ضد سرقت ترک رقابت داشته باشند.
درب های ضد سرقت ساخت ایران دارای قیمت کمتری نسبت به درب ضد سرقت ترک هستند،ولی از لحاظ کیفیت تفاوت چندانی ندارند.
%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B6%D8%AF-%D8%B3%D8%B1%D9%82%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86.jpg


انواع درب ضد سرقت از لحاظ رویه

درب های ضد سرقت از جنس ها و رویه های مختلفی ساخته می شوند معمولا درب ضد سرقت تمام چوب کمی گران می باشد و تقاضا نیز کمتر دارد. اما برای بالا بردن کیفیت و مقاومت درب ضد سرقت سعی شده است که در داخل درب از فلزاتی مانند فولاد استفاده شود . سپس از یک روکش برای درب استفاده می شود که این روکش درب را به صورت تمام چوب نمایش می دهید .معمولا روکش درب ها از جنس راش ، گردو ، لمینت و… می باشد.

جنس درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت معمولا از فلز و چوب می باشند .درب های از جنس فلز معمولا چینی بوده و دارای رنگ قهوه ای می باشند .اما درب های ضد سرقت چوبی دارای تنوع شکلی و رنگی متفاوت می باشد .معمولا از درب های ضد سرقت فلزی نیز قیمت آنها بالا تر می باشد . یکی از سوالات مهم نیز که برای جنس درب پرسدیه می شود این است که امنیت درب ضد سرقت فلزی بیشتر است یا چوبی ؟ در پاسخ به این سوال نیز باید بدانید که درب درب های چوبی در داخل انها برای امنیت بیشتر از فلزات استفاده می شود پس نمی توان گفت که امنیت درب فلزی از چوبی بیشتر است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا