انواع تبلت سامسونگ مدل گلکسی Note PRO

blue.s5

Member
تبلت گلکسی نوت پرو 12.2 اینچی در واقع یک تبلت با افزایش اندازه‌‌ همان تبلت گلکسی نوت 10.1 اینچی است. این تبلت از صفحه نمایش 12.2 اینچی WQXGA با فناوری Crystal Clear و رزولوشن 1600*2560 پیکسل دارد. این صفحه نمایش سرگرمی را دو چندان و بهره وری را نیز تا حد زیادی افزایش داده است. چه در حال مشاهده برنامه های سرگرم کننده بوده یا در حال ایجاد فایل کاری، می توانید همه عملیات را با Galaxy NotePRO انجام دهید. با این صفحه نمایش تطبیق پذیر می توان در میان مجلات دیجیتالی جستجو کرد، اسناد کاری با جزئیات زیاد را مشاهده نمود یا از تماشای فسلم های مورد علاقه با دو بلندگوی قوی لذت برد.
گلکسی نوت پرو سامسونگ در حال حاضر تنها در سایز 12.2 اینچی ساخته شده است. اما خود آن دارای 3 مدل می باشد که از نظر شبکه های ارتباطی با هم متفاوت هستند.
1- SM-P900 : مدل WiFi بدون شیار سیم کارت
2- SM-P901 : سیم کارت خور و با پشتیبانی از شبکه 3G
3- SM-P905 : سیم کارت خور و مجهز به ساختار LTE برای پشتیبانی از شبکه 4G

این تبلت از قلم هوشمند S Pen و کلیه امکانات و سرویس‌های آن پشتیبانی می کند.
تماشای فیلم و یا بازی با این صفحه نمایش نسبتا بزرگ بسیار لذت بخش است. همچنین همراه شدن این تبلت با قلم S Pen کاربا این تبلت سامسونگ دوچندان راحت تر کرده است.
قاب این تبلت‌ها در عین سبک بودن، زیبا بودن و نازک بودن، حمل ونقل بسیار آسانی دارد.
60307660844530297049.jpg

از دیگر قابلیت های گلکسی نوت پرو 12.2 اینچی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
با تقسیم صفحه نمایش به چهار قسمت، می توان عملیات چند وظیفه ای را به راحتی انجام داد. به جای رفت و برگشت میان برنامه های کاربردی و توابع می توان چندین پنجره را به طور همزمان باز کرده و چندین عملیات مختلف را انجام داد. قابلیت چند پنجره ای در Galaxy NotePRO به معنی تماشای چهار صفحه مختلف به صورت همزمان می باشد. می توان به طور همزمان وب را جستجو کرد، ویدیو تماشا نمود، اسناد را ویرایش و بازی کرد. این امکان و توان را پردازنده اسنپ دراگون 800 و یا پردازنده Exynos 5 Octa فراهم خواهند کرد. این تبلت به اندروید 4. 4 کیت‌کت مجهز بوده و 3 گیگابایت رم دارد.
سامسونگ در این تبلت به امکانی را برای ایجاد با کامپیوترتان از طریق این تبلت فراهم کرده است که به قابلیت RemotPc معروف است در واقع به شما این امکان را می‌دهد که با گلکسی نوت پرو 12.2 اینچی خود، رایانه خود را کنترل کنید. در هنگام استفاده از این قابلیت صفحه کلید Universal BT و موشواره S Action نیز به شما کمک خواهند کرد.
شما می توانید با استفاده ازe-meeting که یک سازمان دهنده شخصی با قابلیت های به اشتراک گذاری فوق العاده است، جلسات خود را مدیریت کنید. با در اختیار داشتن یک اتصال WiFi یا AP بسیار ساده می توان داده ها را میان شرکت کنندگان در جلسه به طور همزمان به اشتراک گذاشت و حتی در همان تخته سفید نیز یادداشت هایی را ثبت نمود.
دوربین 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p و فیلمبرداری 60 فریم بر ثانیه (30 فریم بر ثانیه برای مدل‌های مجهز به پردازنده( Exynos و باطری بزرگ‌تر 9500 میلی‌آمپر بر ساعت از جمله مشخصات فنی این تبلت است. این تبلت در دو مدل با حافظه داخلی 32 گیگابایت و یا 64 گیگابایت عرضه شده است که امکان افزایش تا 64 گیگابایت از طریق کارت حافظه جانبی فراهم شده است.
پردازنده به کار رفته در آن مثلا در مدل P901 ، Exynos 5 Octa هشت هسته ای با سرعت پردازشی 1.9 و 1.3 اعلام شده است.
در مدل P905 پردازنده ی آن Qualcomm Snapdragon 800 است.
این تبلت به اندروید 4. 4 کیت‌کت مجهز بوده است و 3 گیگابایت رم دارد. حافظه داخلی آن در مدل های مختلف 32 و یا 64 گیگابایت با قابلیت نصب کارت حافظه جانبی تا 64 گیگابایت می باشد.
کیفیت دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خود کار همراه با وب کم 2 مگاپیکسلی از دیگر خصوصیات این تبلت ها شمرده می شود.


منبع :مشخصات انواع تبلت گلکسی نوت پرو سامسونگ
 

جدیدترین ارسال ها

بالا