انواع اتوکلاو دندانپزشکی با قیمت مناسب

amir9398

Member
اتوکلاو دندان بخشی جدایی ناپذیر از تجهیزات استریل در اکثر مراکز درمانی می باشد و به طور گسترده در کلیه کلینیک ها و مطب های دندانپزشکی برای استریل و از بین بردن کلیه میکروب ها اعم از معمول و هاگ روی سطوح خارجی و داخلی تجهیزات دندانپزشکی استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت اتوکلاو دندانپزشکی و خرید این دستگاه با قیمت مناسب به فروشگاه مدیک کالا مراجعه کنید.


پیشنهاد می شود برای خرید اتوکلاو دندان ابتدا مشخصات محصولات مختلف را با توجه به نیاز مطب یا کلینیک خود بررسی کنید و سپس برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان دندانپزشکی تماس بگیرید تا انتخاب عاقلانه ای داشته باشید.

مدیک کالا مرجع تجهیزات دندانپزشکی در ایران ارائه دهنده با کیفیت ترین اتوکلاوهای دندانپزشکی موجود در بازار است که دارای کلیه تاییدیه های معتبر از جمله تاییدیه وزارت بهداشت برای انتخاب دندانپزشکان گران قیمت جهت کمک به خرید دندانپزشکی می باشد. اتوکلاو با بهترین قیمت قابل توجه است که دوستان شما می توانند با استفاده از امکان مقایسه قیمت اتوکلاو دندان قبل از خرید، بررسی شما را تکمیل کنند.
یکی از بزرگترین چالش هایی که هر دندانپزشکی هنگام راه اندازی مطب خود با آن مواجه است، خرید بهترین اتوکلاو دندانپزشکی است. زیرا تجهیز کلینیک دندانپزشکی به این نوع دستگاه ها از الزامات اصلی این نوع مراکز درمانی می باشد. البته انتخاب این دستگاه باید بر اساس آگاهی و شناخت کامل از خرید دستگاه با توجه به فعالیت های مطب دندانپزشکی باشد. علاوه بر این اتوکلاو به عنوان مهمترین وسیله پشتیبانی برای انجام فعالیت های روزانه دندانپزشکی در کلینیک محسوب می شو

اگر قصد خرید دستگاه روتاری دندانپزشکی با کیفیت بالا و به صورت اقساطی هستید به سایت فروشگاهی مدیک کالا مراجعه کنید.

نکاتی که هنگام خرید اتوکلاو دندان باید در نظر بگیرید
دندانپزشک به عنوان یک متخصص با تجربه از اتوکلاو دندان انتظاراتی دارد که باید در هنگام خرید به آنها توجه کرد. همچنین توجه به زمان مورد نیاز برای استریلیزاسیون، اندازه ورودی مناسب، حجم دستگاه، خدمات پس از فروش و قیمت مناسب در زمان خرید ضروری است. نکات فنی مانند جنس بدنه، نوع درب، شکل محفظه، نوع بارگیری، تنظیمات زمان و دما باید در هنگام خرید در نظر گرفته شود. بنابراین در زمان خرید عمده ترین عناصر مشترک در بین بهترین دستگاه های اتوکلاو به شرح زیر می باشد.
زمان لازم برای استریل کردن تجهیزات باید تا حد امکان کوتاه باشد تا فرآیند تعمیر و نگهداری به تاخیر نیفتد.
حجم دستگاه متناسب با ابزار دندانپزشکی است، بنابراین استریلیزاسیون چند مرحله ای را می توان به تنهایی انجام داد.
ورودی دستگاه اتوکلاو نباید کوچکتر از اندازه ابزارهای دندانپزشکی باشد. زیرا دندانپزشک با قرار دادن ابزارها در داخل دستگاه با مشکل مواجه می شود.
استفاده از دستگاه باید آسان باشد تا دستیاران بتوانند به طور صحیح و کامل با اتوکلاو کار کنند.
قیمت دستگاه اتوکلاو در نظر گرفته شده باید در حد سایر دستگاه های موجود در بازار باشد.
از دیگر موارد متداول می توان به ارائه قطعات یدکی و خدمات پس از فروش اتوکلاوها اشاره کرد.

عوامل موثر در انتخاب بهترین اتوکلاو دندانپزشکی:
برند و استانداردهای اتوکلاو دندانپزشکی
برندهای معتبر با استانداردهایی مانند FDA، CE، ISO بهترین گزینه برای خرید در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این گارانتی، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول از عوامل موثر در خرید بهترین اتوکلاو است که باید به آن توجه کرد. زیرا در صورت خرابی یا نقص دستگاه می توان آن را به شرکت بازگرداند و از خدمات آن بهره مند شد.


اندازه و اندازه اتوکلاو
یکی دیگر از عوامل مهم در هنگام خرید اتوکلاو برای کلینیک های دندانپزشکی، در نظر گرفتن اندازه آن است. همچنین توجه به دقت دستگاه در هنگام ضدعفونی کردن تجهیزات، محل قرارگیری آن و اندازه فضای بالینی ضروری است. بنابراین حجم دستگاه اتوکلاو بر اساس دستگاه های در نظر گرفته شده برای ضدعفونی انتخاب و خریداری می شود. البته فضایی که قرار است دستگاه در آن قرار گیرد باید فضای خالی برای تهویه هوا داشته باشد. ناگفته نماند که حجم دستگاه نشان دهنده اندازه اتوکلاو است.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا