انجمن نرم افزارAutoPlay Media Studio درمجیدآنلاین!!!!

taha91

New Member
سلام خدمت همه ی دوستان :rose: تایپیک های متعددی شبیه به این تایپیک زده شده ولی متاسفانه هیچکدوم به نتیجه نرسیده
:tavajoh:: دوستان عزیز لطفا هرکسی میخواد انجمن نرم افزارAutoPlay Media Studio در این فروم راه اندازی نشه یک پست بامحتوای :0:واگه میخوادبشه یک پست بامحتوای :1:بفرسته ممنون

درباره ی نرم افزارAutoPlay Media Studio: AutoPlay Media Studioنرم افزاری برای ساخت سریع و حرفه ای نرم افزارهای چند رسانه ای و اتوران می باشد. کاری که ممکن است به صورت عادی بوسیله نرم افزارهای سنتی برنامه نویسی مانند C, C++, Java, Visual Basicچندین روز تا چندین هفته زمان ببرد را می توانید توسط این نرم افزار و ابزار قدرتمند آن بسیار سریعتر انجام دهید. اما این امکانات تنها در مورد فرم ها و اسکریپت های ساده نیست و ما در مورد طراحی نرم افزارهای مولتی مدیای حرفه ای با قابلیت های مختلفی مانند تعامل با اینترنت ، اتصال به پایگاه داده ها ، اجرای ویدئو و غیره صحبت می کنیم. AutoPlay Media Studioبه شما در طراحی و ساخت نرم افزارهای مولتی مدیا کمک شایانی می کند. حتی در صورتی که شما تخصصی در برنامه نویسی نداشته باشید نیز می توانید پروژه های حرفه ای را خلق کنید. مراحل کار کاملا تصویری پیش می رود و قابلیت Drag & Dropبه شما کمک شایانی خواهد کرد. شما به سادگی می توانید متن ، موزیک ، ویدئو ، عکس ، لیست های مختلف و محتوای وب را با موس کامپیوتر خود در صفحه طراحی این نرم افزار جا به جا کنید.سپس می توانید با استفاده از کتابخانه داخلی و بیش از 865 اکشن آماده اقدام به طراحی نرم افزار مورد نظر خود کنید. AutoPlay Media Studio 8بهترین ابزار برای ساخت منوها با قابلیت اجرای خودکار برای CD/DVD-ROM، درایوهای USBو دیسک های بلو - ری می باشد. این نرم افزار دارای محیط برنامه نویسی کاملا تصویری بوده و شما می توانید از طریق آن با سرعت زیاد نرم افزارهای مختلف برای ویندوز بسازید.شما می توانید تنها با چند کلیک ساده دکمه های مختلفی برای جا به جا کردن صفحات ، اجرای نرم افزارها ، ارسال ایمیل ، مشاهده وبسایت ، باز کردن اسناد ، دانلود فایل و ... را بسازید. تنها محدودیتی که دارید خلاقیتتان می باشد! ویژگی های نرم افزار AutoPlay Media Studio - محیط برنامه نویسی کاملا تصویری.- امکانات حرفه ای ساخت نرم افزار. - قابلیت Drag & Dropاشیاء.- سهولت در استفاده. - گزینه های ساخت ساده نرم افزارهای مختلف. - اجرای فایل های ویدیویی با پسوندMPGوAVI - توسعه کاملWYSIWYG - اجرای هر نوع فایل،برنامه و پوشه. -قابل اجرا در سیستم عامل های ویندوز7(32و64بیت) ویندوز xp -بی نیاز از نصب برنامه های جانبی. منبع:http://wwww.vasva3.com

:nokte::مدیران سایت گفته بودن بخاطر اینکه تعداد رای مثبت دهندگان توتایپیک نظر سنجی قبلی کم بود انجمن درست نشد
این رو هم درنظر بگیرید تمام کاربران مجیدآنلاین فک نکنم بیان تواین نظرسنجی شرکت کنن برای مثال کسی حرفه اش فوتوشاپ اونوقت انجمن AutoPlay Media Studioبه چه درد اونا میخوره ؟؟؟؟
 
آخرین ویرایش:

evil_gates

اين نيز بگذرد ...
دوست عزيز

بنده قبلا تو نظرسنجي كه براي راه اندازي تالار مديا استوديو ايجاد شده بود نظر موافق خودم رو دادم. ضمن اينكه با توجه به سوالات و درخواست هاي برخي از دوستان قصد داشتم آموزش كامل و گام به گام اين نرم‌افزار رو هم ايجاد كنم كه به خاطر عدم استقبال دوستان در نظرسنجي اون مبحث ديگه ضرورتي در ادامه دادنش نمي بينم. به هر حال به نظر ميرسه مخاطبان اين نرم افزار تو اين بخش به حدي نرسه كه نياز به ايجاد تالاري جداگانه براش بوجود بياد.

موفق باشيد
 

amin fear

New Member
با توجه به تعطیلی همیشگی انجمن معروف پشتیبانی این برنامه در ایران ، به نظر میرسه نیار به یک منبع جایگزین برای این برنامه وجود داشته باشه...
 

taha91

New Member
یعنی واقعا متاسفم برای مدیرای سایت
با وضع این فروم به اصطلاح بزرگ انجمن نرم افزار اتوپلی توش زده نشه خیلی بهتره
واقعا که ........
 

erfan222

New Member
با توجه به تعطیلی دائم انجمن وسوسه که تنها مرجع ams بود حالا دیگه خیلی واجبه راه اندازیش
به خدا حیفه
این نرم افزار تکامل یافتهء mmb هست و به روز تره
لطفا ترتیب اثر بدید...
 

Hamparvaz

Member
با توجه به تعطیلی دائم انجمن وسوسه که تنها مرجع ams بود حالا دیگه خیلی واجبه راه اندازیش
به خدا حیفه
این نرم افزار تکامل یافتهء mmb هست و به روز تره



من در حال حاضر كارام رو با تركيب flash و delphi انجام ميدم

با توجه به اين همه اصرار ديگه منم موافقتم رو با ايجاد انجمن اين نرم افزار اعلام ميكنم:rose:
 
آخرین ویرایش:

mohammad.sub7

کاربر فعال
این نرم افزار تکامل یافتهء mmb هست و به روز تره -------------- به نظرم این حرف کاملا اشتباه هستش. من خودم با فلش و دایرکتور کار میکنم اما mmb خیلی وقتا کمکم کرده کاری که اتوپلی نمیتونه یا بتونه هم من نمیدونم. نظر من اینه بیلدر قویتر هستش به دلیل اینکه توسعه دادنش خیلی راحت تر از اتو پلی . با اینکه چند سال تولید نشده اما پلاگین ها و امکانات و کارهای خیلی قوی دیدم .
 

seti1381

Member
دوستان سلام
به نظر من با توجه به اینکه چند ساله که mmb ورژن جدید نداده بهتره این انجمن راه اندازی بشه تا همگی بتونیم از آموخته ها و تجربه همدیگه استفاده کنیم.
نیازی هم نیست ببینیم کدوم نرم افزار قویتره. به هر حال یک سری نقاط قوت این نرم افزار داره و یک سری هم mmb داره و همینطور نقاط ضعف. پس بهتره دنبال این جریان نباشیم و یه انجمن قوی رو به کمک همدیگه راه بندازیم.

موفق و سربلند باشید.
 

Hamparvaz

Member
این نرم افزار تکامل یافتهء mmb هست و به روز تره -------------- به نظرم این حرف کاملا اشتباه هستش. من خودم با فلش و دایرکتور کار میکنم اما mmb خیلی وقتا کمکم کرده کاری که اتوپلی نمیتونه یا بتونه هم من نمیدونم. نظر من اینه بیلدر قویتر هستش به دلیل اینکه توسعه دادنش خیلی راحت تر از اتو پلی . با اینکه چند سال تولید نشده اما پلاگین ها و امکانات و کارهای خیلی قوی دیدم .

اگه منظور شما ارتباط با فلش هستش
اتوپله ای این توانایی رو داره

تو قسنت Template هاش هم یه نمونه هست

در مورد توسعه هم که اتو پله ای هم پلاگین هایی داره
که استفاده از اونها حتی برای افراد مبتدی هم اسونه
مثل GridExeیا ListBoxEx که امکانته جالبی دارن

البته من تا حالا براي پر.وژه هام استفاده نكرم ازش بيشتر كارام رو با فلش و دلفي انجام ميدم
بيشتر چون ميببينم دوستان علاقه دارن و همينطور كار با اين نرم افزار هم ساده است
گفتم دوستان رو اشنا كنم با اين برنامه
 
آخرین ویرایش:

313mard

New Member
با سلام:
اخه اگه قرار باشه ماهی یک مطلب اینجا بیان بذارند که تاپیک مستقل نمیخواد.
یکی باید خودشو موظف کنه هر روز یک عنوان جدید قرار بده تا انشا الله کم کم راه بیفته و البته حتما استقبال میشود.
یا حق
 

rasool_jelve

Active Member
سلام من مشکلل این رو دارم که میخامدر نرم افزار اتوپلی مدیا استادیو کارهام فول اسکرین بشه یعنی مثل مولتی مدیا بیلدر که به راحتی میشه در فسمت تنظیمات پروجکتش ریزولیشن مانیتور کاربر و تغییر داد این جا م انجام بدم متاسفانه
تا حالاکه مشکلم حل نشد هر جا هم که گشتم مورد پیدا نکردمممنون از راهنماییتون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا