انجام پروژه و پایان نامه دانشجویی مهندسی مکانیک و برق با تیم شریف و تهران

وضعیت
موضوع بسته شده است.

reezzaa

New Member
جمعی از دانش آموختگان ارشد و دکتری تخصصی دانشگاه های شریف و تهران گرد هم اومدیم و تصمیم گرفتیم به انجام پروژه و پایان نامه در زمینه های تخصصی خودمون.


فعلا تیم مکانیک ، برق ، کامپیوتر , معماری و مهندسی پزشکی ما کامل شده و آماده ارائه خدمات در کلیه گرایش ها هست.

تیم برق sharifeng آماده رفع کلیه نیازهای شما عزیزان برای انجام پروژه , پایان نامه , تحقیق , سمینار , طراحی , ساخت , ارائه و مشارکت در مقالات معتبر داخلی و بین المللی در گرایش های مخابرات , قدرت , کنترل , الکترونیک , ابزار دقیق و مهندسی پزشکی در تمامی سطوح کارشناسی , کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

همچنین تیم مکانیک sharifeng با ترکیبی از دانشجوآموختگان شریف و تهران آماده انجام پروژه در سطوح کارشناسی , کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در گرایش های جامدات , سیالات , ساخت و تولید , مکاترونیک , هوافضا , تمامی گرایش های طراحی کاربردی و تمامی گرایش های تبدیل انرژی می باشد.

برای هماهنگی و سفارش پروژه در رشته خودتون به وبلاگ ما سر یزنید یا با شماره های زیر تماس بگیرین و یا به ایمیل های زیر میل بزنین.

وبلاگ ما : http://sharifeng.blogfa.com

گروه مکانیک : 09192436273 ( مومنی-Email: [email protected]

گروه برق : 09306187435 (حسینی-Email: [email protected]
 

reezzaa

New Member
دوست عزیز ما برای دوستانی که نیاز به مشاوره دارن یا می خوان که حضوری توضیحاتی بهشون داده بشه در مورد پروژه قرار میزاریم بیان دانشگاه، چون دفتر نداریم, در ضمن کیفیت و ایده هایی که تو پروژه هامون میزنیم نشون دهنده این موضوع می تونه باشه
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا