blog2wp.ir

New Member
انتقال کامل مطالب وبلاگ به وردپرس به همراه دسته بندی ها و برچسب ها و نظرات

ممکنه بعضی از وبلاگ نویس ها باشند که طالب باشند بعد از یه مدت وبلاگ نویسی، کار رو جدی تر و با تمرکز بیشتر دنبال کنند.شاید اولین چیزی که این مواقع به ذهن میاد تبدیل وبلاگ به سایت شخصی هست، سایتی که بدون تبلیغات باشه، بتونن تمام کنترل ها رو به دست بگیرند و تغییرات لازم رو انجام بدهند، قالب مناسب، فضا برای آپلود عکس ها و مواردی از این قبیل، همه رو در اختیار داشته باشند و احیانا کارهایی در جهت کسب درآمد نظیر نمایش تبلیغات، ایجاد فروشگاه در کنار سایت و... تو سایت خودشون داشته باشند. در چنین مواردی فقط اتصال یک دامنه به وبلاگ جوابگو نخواهد بود، چون خیلی از احتیاجاتشون رو برآورده نمی کند. پس نیازمند یک سایت شخصی هستند. اونم از نوع وردپرسی.

من خودم باشم، بعد از این همه نوشتن مطالب، با این همه زحمتی که کشیدم چطور می تونم وبلاگ رو رها کنم. من که به این راحتی ول کن قضیه نیستم. پس چکار کنم؟ سعی می کنم مطالبم رو که نوشتم به همراه عکسها، برچسب ها دسته بندی ها و حتی کامنت ها رو با خودم ببرم به هاست شخصی. اما چطور، قطعا کپی پیست تمام پست ها به صورت تک تک جوابگو نیست خصوصا که باید دسته بندی و برچسب ها هم درج بشه که خیلی زمان بر خواهد بود.

در همین راستا چنین امکانی فراهم شده. تمامی مطالب همراه با عکس ها، برچسب ها، دسته بندی و نظرات به وردپرس منتقل می شه.
به این سایت مراجعه فرمایید:

http://blog2wp.ir

تخفیف خیلی ویژه به مناسبت راه اندازی سایت:
کسانی که تا آخر شهریور درخواست انتقال بدن، انتقال مطالب با حدود 70 درصد تخفیف انجام خواهد شد. هر هزار پست فقط 5هزار تومان.
blog2wp.ir
 
آخرین ویرایش:

tarenoco

Member
چطوری میشه اطلاعات رو از بلاگفا به وردپرس انتقال داد
همه چیشو
 

جدیدترین ارسال ها

بالا