انتظارات مشتریان از یک هاستینگ

sepehr10

Banned
دوستان عزیز لحظه ای خودتون رو جای یه مشتری هاستینگ بزارین و بگید که از اون هاستینگ چی انتظاراتی دارید ؟
این باعث میشه که دوستان هاست دار هم سطح کمی و کیفی کارشون رو ارتقا بدند .
ممنون
 

IranPardakht

Well-Known Member
"دوستان هاست دار" هر موقع سرور اختصاصی در ایران داشته باشند می تونیم از بحث کیفیت خدمات صحبت کنیم.

در حال حاضر در ایران همگی نماینده فروش خدمات شرکت های خارجی هستند نه بیشتر. کار با نرم افزار مدیریت کاربران و سایر موارد کار سختی نیست.
 

shirini_forush

Well-Known Member
خیلی خوبه.
البته اگر کسی Adsl داشته باشه. میتونه تو خونه یه هاست داشته باشه و فضا اجاره بده.
فقط باید یکم رو سیستمش کار کنه!
 

MJ Rayaneh

Well-Known Member
موضوع تاپیک رو منحرف نکنید!
به نظر من یه فروشنده هاست خوب باید با قیمت های متوسط سرویس خود رو به خوبی ارائه بده.
پشتیبانی هم داشته باشه که پاسخگو باشه.
در ضمن به تمام وعده هایی که هنگام فروش هاست میده عمل کنه و ... .
اگه بازهم چیزی یادم اومد مینویسم.
 

sepehr10

Banned
به نظر من مهمترین بخش یک هاستینگ اول مربوط به سرور و دوم مربوط به پشتیبانی هست . مشتری ممکنه هر لحظه به یه مشکل حیاتی بر بخوره و نیاز به پشتیبانی لحظه ای داشته باشه پس هر چه سیستم پشتیبانی یک هاست بهتر باشه اون هاست بهتره .
 

shirini_forush

Well-Known Member
موضوع تاپیک رو منحرف نکنید!
به نظر من یه فروشنده هاست خوب باید با قیمت های متوسط سرویس خود رو به خوبی ارائه بده.
پشتیبانی هم داشته باشه که پاسخگو باشه.
در ضمن به تمام وعده هایی که هنگام فروش هاست میده عمل کنه و ... .
اگه بازهم چیزی یادم اومد مینویسم.

اینا که میگید درسته ولی ما منظورمون امکانات هاست بود نه وظایف میزبانان!
 

sepehr10

Banned
اینا که میگید درسته ولی ما منظورمون امکانات هاست بود نه وظایف میزبانان!
منظور هم امکانات هست هم وظایف . در کل همه چیزهایی که مورد پسند مشتریان هست .
نظر دیگه من اینه که یه هاست وظیفه داره به وبسایتهای علمی فرصت رشد و شکوفایی بده .
 

ali-msh

Member
"دوستان هاست دار" هر موقع سرور اختصاصی در ایران داشته باشند می تونیم از بحث کیفیت خدمات صحبت کنیم.

در حال حاضر در ایران همگی نماینده فروش خدمات شرکت های خارجی هستند نه بیشتر. کار با نرم افزار مدیریت کاربران و سایر موارد کار سختی نیست.

پس بزودی ما میتونیم در مورد کیفیت خدماتون بگیم
 
آخرین ویرایش:

vatanmusic

Well-Known Member
اصلا بحث تاپيك ريخت بهم توصيه ميكنم پست شماره ي 1 را يك بار ديگه بخونيد
 

sepehr10

Banned
لطفا خودتون رو بزارید جای مشتری و انتظاراتتون رو از یه هاستینگ بیان کنید .
 

IranPardakht

Well-Known Member
لطفا خودتون رو بزارید جای مشتری و انتظاراتتون رو از یه هاستینگ بیان کنید .

فایلهای طراحی شده سایت اتون رو در درایو D ریختید و پوشه بنام "سایت شبکه گسترده تبلیغات سپهر" .

خودمو گذاشتم جای مشتری. خوبه؟ :)
 

sepehr10

Banned
فایلهای طراحی شده سایت اتون رو در درایو D ریختید و پوشه بنام "سایت شبکه گسترده تبلیغات سپهر" .

خودمو گذاشتم جای مشتری. خوبه؟ :)

به شما هیچ ربطی نداره . فکر نکنم این مورد مربوط به مشتری باشه .
به مدیر بخش توصیه میکنم این تاپیک را قفل کند چون کسی پیدا نشد که از این تاپیک به درستی استفاده کنه .
ظاهرا اینجا همه دوست دارند همدیگرو خراب کنند . هیچ صمیمیتی بین افراد دیده نمیشه
خیلی متاسفم
 

ehsanch

Active Member
به نظر من یک سرویس دهنده خوب باید یک انسان خوب باشه ...
 

sepehr10

Banned
به نظر من یک سرویس دهنده اگه خودش قبلا مشتری بوده باشه بهتر میتونه مشکلات مشتری رو درک کنه مثلا :
میتونه بفهمه داون بودن سایت مشتری چقدر عذاب آوره .
میتونه بفهمه که مشتری چقدر نیاز به یک پشتیبانی خوب داره .
و ...
پس اگه بر اساس پست قبلی سرویس دهنده یک انسان خوب باشه و قبلا هم خودش مشتری یا هاستینگ دیگه بوده باشه میتونه انتظارات مشتری رو بطور عالی درک کنه و اون ها رو با سعی و تلاش حل کنه .
امیدوارم همه هاستینگ ها همینطوری باشند .
دوست اگه تو این تاپیک موردی جا افتاده لطفا بیان کنید .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا