انتشار اولين كتاب الكترونيكي فارسي با استفاده از تكنولوژي E-Publishing

  • شروع کننده موضوع Mahmoodi
  • تاریخ شروع
M

Mahmoodi

کاربر مهمان
• توليد به موقع زيرساخت توليد ناب

مؤلف: دکتر فرزاد رعايت صنعتی
تهيه شده در مرکز پژوهشی سعادت
نوبت چاپ: چاپ اول
شمارگان: 2000 نسخه
بهاء: 2500 تومان


به گزارش بخش خبر سايت اخبار فن آوري اطلاعات ايران، کتاب حاضر که بصورت الکترونیکی منتشر شده است، در نوع خود بی نظیر بوده و اولین کتاب فارسی است که با استفاده از نسل جدید نرم افزارهای نشر الکترونیکی ( e-Publishing ) در زمینه سیستم های تولید تهیه شده است. این کتاب در دو بخش به موضوع سیستم تولید به موقع ( Just In Time ) که توسط شرکت تویوتا ابداع شده است ، می پردازد. در بخش اول مفاهیم پایه برای ورود به بحث سیستم تولید به موقع مورد نظر قرار گرفته اند و تحت عناوین جهان بینی صنعتی، انواع فرایندهای صنعتی ، سیستم برنامه ریزی و فلسفه سیستم تولید به موقع، خواننده را برای درک سیستم تولید تویوتا آماده می سازد.
در بخش دوم ، با اقتباس از کتاب سیستم تولید تویوتا که توسط پرفسور ماندن تألیف شده و چاپ سوم آن در سال 1998 انتشار یافته است، اجزاء سیستم تولید تویوتا یا همان سیستم تولید به موقع ، تشریح می شوند. در این بخش عناوین هموارسازی تولید، سیستم کان بان ، کاهش زمان تدارک و برپایی و سایر اجزاء سیستم تولید به موقع مورد بحث قرار گرفته و مثال های عملی و کاربردی ارائه می گردند.

عرضه کتاب با بهره گیری از نشر الکترونیکی به مؤلف این امکان را داده تا با استفاده از فیلم های مرتبط ، در بخش هایی از کتاب، به درک خواننده از مطالب سرعت بخشیده و الگویی را برای نشر الکترونیکی کتاب های فنی به زبان فارسی ارائه نماید.

منبع فناوري اطلاعات ايران
 

جدیدترین ارسال ها

بالا