انتخاب کفپوش، چرا چوب ترمو انتخاب بهتری است؟

هنگامی که به انتخاب متریال برای پروژه خانه خود میرسید، شما می خواهید چیزی که متناسب با سبک خانه شماست و در بودجه شما قرار می گیرد انتخاب کنید. چوب های ترمو در حال حاضر با چندین مصالح ساختمانی یا کامپوزیتی رقابت می کنند. در حالی که برخی از تولید کنندگان کامپوزیت ممکن است از مواد بازیافتی استفاده کنند، در بسیاری از موارد، کف پوش چوب ترمو، انتخاب بهتری است.

چرا چوب نما ترمو (ترمووود،ترموود) ؟
قابل تجدید بودن چوب نما ترمو
چوب یک منبع تجدید پذیر است که انرژی آن توسط نیروی خورشید تامین می شود. از سال 1900، کل مساحت جنگل ها در ایالات متحده نسبتا پایدار باقی مانده است. در سالهای اخیر، کاشت جدید درختان و تعداد درخت های موجود از مصرف آن پیشی گرفته. هر سال، حدود 1.6 میلیارد درخت جدید کاشته می شود. همچنین، در مقایسه با سایر مواد خام، چوب برای جایگزینی انرژی کمتری میگیرد، زیرا انرژی تولید چوب به طور عمده توسط خورشید تامین می شود.

چوب ترمو نیز از این قاعده مستسنا نیست و فرایند تولید ترمووود شامل 3 مرحله ساده و کم هزینه میباشد.

انواع چوب ترمو موجود در فروشگاه توسکا.

wood-thermowood-tuska1.gif


جداسازی کربن توسط فرایند های زیستی درخت
از آنجایی که فتوسنتز از انرژی خورشید برای تبدیل دی اکسید کربن به بیوماس (biomass) درخت استفاده می کند، رشد درخت، منبع اصلی تثبیت کربن یا حذف دی اکسید کربن از جو است. دی اکسید کربن اتمسفر به زنجیرهای کربنی دیگر که الیاف چوب را تشکیل می دهند باند میشود. این فرایند به عنوان یک سینک کربن برای زندگی چوب عمل می کند. در مقابل، مواد ساخته شده از روغن (مانند پلاستیک و پوشش کامپوزیت) به عنوان یک تولید کننده خالص دی اکسید کربن عمل می کنند.

به عنوان مثال، 1 کیلوگرم چوب ترمو به حدود 1.8 پوند دی اکسید کربن باند شده است ، بنابراین حدود 300 فوت مربع چوب ترمو (ترمووود،ترموود)حدود 1100 پوند دی اکسید کربن باند میکند.

wood-thermowood-tuska2.gif


قابل بازسازی بودن چوب نما ترمو
چوب ترمو (ترموود،ترمووود) قابل بازسازی بوده و می تواند چندین بار در طول عمر خود آن را بازسازی کرد. چوب ترمو را می توان ماسه ای و رنگ آمیزی کرد و چوب را به شکل اولیه آن بازگرداند. مواد کامپوزیت یا مصنوعی معمولا رنگ آن یا سطح یکپارچه آن روی متریال قرار گرفته و عمق ندارد پس قابل بازسازی نمیباشد. هنگامی که رنگ از بین می رود یا ماده یکپارچه روی سطح آن خورشید میخورد، کم کم تغییر میکنند که به راحتی قابل بازسازی نمیباشند.

wood-thermowood-tuska3.gif


قاببیت استفاده دوباره چوب های ترمو
بعد از عمر مفید چوب های ترمو، میتوان ترمووود را دوباره استفاده کرد. نیازی نیست که ترموود را به زباله منتقل کنید، زمانی که می توانید از آن برای مقاصد دیگر استفاده کنید. به عنوان مثال، چوب ترمو (ترمووود،ترموود) 40 ساله استفاده شده در نما را برداشت و در قسمت های دیگر از جمله سقف و کف استفاده کرد.

wood-thermowood-tuska4.gif


محیط زیست
از آنجایی که چوب در سراسر دنیا تولید می شود، خرید محلی دارای تأثیر مثبت زیست محیطی است، زیرا مصرف انرژی و آلودگی تولید شده از حمل و نقل از بین می رود.

wood-thermowood-tuska6.gif


توسکا
 

ariyadarb

New Member
ترموود نوع خاصی از چوب می باشد که به دلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به دیگر چوب های موجود در بازار دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است. در حالت کلی برای تولید چوب ترموود از مواد شیمیایی استفاده نمی شود. چوب ترمووود در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ بسیار مقاوم است و رنگ و شکل آن پس از سال ها ثابت می ماند و دچار تغییر نمی شود.

درب ضد سرقت ترموود​

درب ضد سرقت که به عنوان درب ورودی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد، دارای ساختاری بسیار مستحکم می باشد که موجب می شود سارقان به راحتی قادر به باز نمودن و ورود به ساختمان ها نباشند. این درب ها در مدل ها و طرح های مختلف برای کاربردهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از انواع درب ضد سرقت موجود در بازار که راشا درب طرح های مختلفی از این درب را تولید و روانه بازار نموده است، درب ضد سرفت ترمووود می باشد. درب ترموود دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب است و جلوه ای منحصر به فرد به ساختمان شما می بخشد. برای مشاهده نمونه کارها می توانید از محصولات درب ضد سرقت ترمووود آریا درب دیدن بفرمایید، این درب ها در ابعاد مختلف قابل سفارش می باشند.

درب ترموود را می توان به عنوان درب ورودی، درب حیاط ترموود و درب پارکینگ نیز مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی درب ترموود​

از ویژگی و مزایا درب ضد سرقت ترموود می توان به وزن کمتر نسبه به سایر درب ها، نصب سریع و بسیار آسان، مقاوم در برابر رطوبت، آتش، مقاوم در هنگام زلزله، عایق بسیار خوب، مقاوم در برابر تابش نورخورشید، دارای کیفیت و طول عمر بالا اشاره کرد.

  1. وزن سبک نسبت به دیگر انواع چوب و همچنین سایر متریال ها مانند شیشه
  2. حفظ رطوبت محیط در حد استاندارد نیازهای طبیعی انسان
  3. نرمال کردن تغییرات ناگهانی دما (سرما به گرما و گرما به سرما)
  4. نصب سریع و آسان محصولات ترمووود
  5. توانایی بسیار بیشتر در مقابل آتش، آب، طوفان و برودت نسب به چوب های دیگر
  6. تجزیه پذیر بودن و عدم آسیب رساندن به محیط زیست در زمان تخریب
  7. انعطاف پذیری و مقاومت بیشتر نسبت به فشارهای بیرونی (نظیر زلزله)
  8. عایق بی نظیر صدا (به دلیل نگهداری هوا در منافذ خود)
  9. دارای دوام بالا در برابر پوسیدگی در انواع شرایط آب و هوایی
  10. مقاومت بسیار بالا در برابر تاب برداشتن و تغییر ابعاد

انواع درب ضد سرقت ترموود​

  • درب ضد سرقت لابی ترموود
درب لابی به درب های ورودی ساختمان که در قسمت بیرونی نصب می شوند گفته می شود. این درب ها معمولا دارای ابعادی بزرگتر از درب ضد سرقت آپارتمانی می باشند و باید در مقابل عوامل محیطی مانند رطوبت و تابش نور خورشید مقاوم باشند. درب لابی ترمووود ساخته شده در آریا درب تمام استانداردهای لازم برای نصب در بیرون ساختمان را دارا می باشند. در درب های ساخته شده در آریا درب از درزگیرهای با کیفیت به منظور جلوگیری از ورودی گردو خاک استفاده شده است همچنین درب ها بر حسب سفارش مشتری دارای درصدهای مختلفی از عایق صوتی می باشند. برای خرید انواع درب ترمووود با آریا درب تماس بگیرید.

  • درب حیاط ترموود
درب حیاط ترموود از محصولات شیک و با کیفیت می باشد که در این روزها محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این درب ها علاوه بر زیبایی دارای امنیت و طول عمر بالایی هستند. ترموود مورد استفاده برای ساخت درب حیاط، از بهترین و با کیفیت ترین مدل های چوب است که در مواجه با نم و رطوبت قدرت مقاومت بالایی دارند. همین مقاومت موجب شده تا از این درب ها در مناطق شمالی و شرایط آب و هوایی مرطوب استفاده شود.

قیمت درب ترموود چوب​

با توجه به آن که درب ترموود از لحاظ جنس، کارایی، ابعاد، رنگ بندی، قابلیت ها مدل های مختلفی دارد بنابراین از لحاظ قیمتی هم کمی با هم تفاوت دارند. پس معیار اصلی و عوامل موثر در برآورد قیمت درب ضد سرقت ترموود جنس بدنه، نوع رویه، درجه کیفیت، ویژگی درب ترموود می باشد. جهت خرید درب ضد سرقت ترموود ارزان با کارشناسان آریا درب تماس حاصل نمایید.
منبع: درب ضد سرقت ترموود آریا درب
درب ضد سرقت ترمووود + خرید جدیدترین محصولات بازار
 

جدیدترین ارسال ها

بالا